/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail
Fra : okjk
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 11-12-04 22:11

Hej. Er der nogen der har en invitation til en Gmail konto som de vil sende til mkjk@c.dk

Kommentar
Fra : Whiny

Dato : 11-12-04 22:18

Jeg er ikke nysgerrig, kun videbegærlig, så jeg spørger bare: hvad er en Gmail??????

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 11-12-04 22:21

En gratis mailkonto fra Google hvor man kan have 1GB plads.
læs evt. på www.gmail.com

Kommentar
Fra : Whiny

Dato : 11-12-04 22:22

Ok, tak skal du have.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-12-04 00:04

skriv vis du ikke har fået oprette en konto så sender jeg en

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-12-04 09:43

G-mail sucks

Hvad er jeres mening, jeg kan ikke helt se vidunderet i G-mail

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-12-04 09:46

undskyld, men kan ikke huske min mailadresse

Det er:

xxxxx@ hvad er det så der kommer her??

mente det var
xxx@gmail.com

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 12-12-04 10:57

Gider i ikke godt oprette jeres egne tråde hvis i har brug for at tale om ting der ikke vedkommer mit spørgsmål - en kedelig tendens herinde synes jeg der let afstedkommer sure kommentaret.
Hvad kommer det fx sagen ved at der er en der har glemt sin mailadresse - det lyder da som et internt problem der ikke har med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 12-12-04 10:58

Gider i ikke godt oprette jeres egne tråde hvis i har brug for at tale om ting der ikke vedkommer mit spørgsmål - en kedelig tendens herinde synes jeg der let afstedkommer sure kommentaret.
Hvad kommer det fx sagen ved at der er en der har glemt sin mailadresse - det lyder da som et internt problem der ikke har med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 12-12-04 10:58

Gider i ikke godt oprette jeres egne tråde hvis i har brug for at tale om ting der ikke vedkommer mit spørgsmål - en kedelig tendens herinde synes jeg der let afstedkommer sure kommentaret.
Hvad kommer det fx sagen ved at der er en der har glemt sin mailadresse - det lyder da som et internt problem der ikke har med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 12-12-04 11:00

Så nu gik der vist helt kage i den. Men så håber jeg budskabet når frem)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-12-04 13:49

en kedelig tendens herinde synes jeg der let afstedkommer sure kommentaret.

Mange syntes det er dejligt at der kommer ekstra fylde på deres tråd, (mig selv incl. ) specielt da det er om samme ting (g-mail). Da du har fået løst dit spg, så luk tråden hvis du er så selvhøjtidelig, at vi kun må kikke på dig.

Jeg opfatter det som givtigt at du får ekstra viden, og som rotw skriver, han har en konto du kan få, men ham gider du ikke skrive til???

Hallo tag dig sammen! Smil til verden og den smiler til dig. Du er vist den eneste med sure kommentaret (som du staver det)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 14:10

Øhhh jeg forstår ikke hvad du skal bruge en invitation til - gider du forklare ??????????

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 12-12-04 17:28

du skal inviteres for at få en konto hos gmail.

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 12-12-04 18:04

Jamen det er jo helt fint hvis ens behov er lidt snik snak eller chat - det er der jo masser af muligheder for - det er dog også rart når der svares på det der spørges om.
Fx er det ikke særligt relevant for mit spørgsmål at noget bruger det til en forbrugerundersøgelse om hvad andre synes om Gmail. Eller at nogen har glemt sin mailadresse. Eller at nogen ikke er klar over hvad invitationer skal bruges til ( blev besvaret tidligere) - og når troldenesdhb synes det er dejligt med ekstra fylde - fint fyld dog endelig på det er blot ikke mit behov, At DU opfatter det som givtigt at JEG får ekstra viden er det rene sludder. Og hvis du vil ulejlige dig med at læse svaret fra rotw så tilbydes der en Gmail konto hvis jeg ikke har fået oprettet en konto - da jeg ikke ønsker at misbruge et venligt tilbud, ville jeg såmænd lige afvente om der skulle dukke en invitation op - gør der ikke det ja så ved jeg jo hvor jeg kan henvende mig, så dine bekymringer på andres vegne, om jeg nu også gider sige tak - er irrelevante - beklager stavefejlen, men den kan du jo så åbenbart glæde dig over, om ikke over andet.

Annuller spørgsmålet
Fra : okjk

Dato : 04-02-07 14:18

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål