/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Melander
Fra : laurenzio
Vist : 383 gange
300 point
Dato : 11-08-02 10:24

Flg. Heroines opfordring.
Mvh
Laurenzio

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 300 point
Dato : 11-08-02 14:24

øhh ja. hvad nu...hej laurenzio har du det godt:)

Godkendelse af svar
Fra : laurenzio

Dato : 11-08-02 14:50

Hej Melander,
Jow tak...helt fint
Det var blot på opfordring fra Heroine om at dele points. Jeg ved ikke om jeg gættede rigtigt på hendes alder, men under alle omstændigheder får du her din andel.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-02 16:19

ok. takker mange gange:)

nu en skam hun smutter:(

mvh Melander

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-11-02 16:10

nogen der gider fortælle mig hvorfor jeg ender i dette indlæg når jeg har klikket på et tip af Senta der hedder : " Deling af point" - jeg står bare hvaaaaaad !!!!

Nu vi er ved det kunne folk jo godt B E S K R I V E i et tip HVAD det er tippet omhandler - ikk`sandt

Fortsat go`aften alle

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-11-02 16:21

og lige en ting mere HVIS det tip er skrevet i en eller anden nærtagen, navlebeskuende sindsstemning hvor man stikker snuden i andres måder at dele
( disse forpulede ) point på - er det jeg lige vil sige - skid dog være med de point - er det virkelig så saliggørende at samle point ind til at vinde en fu***** brødmaskine !!!!!

Hvis folk vil dele deres point med andre så del dog løs for hulen - og fred være med det !!!

Fnollerpige