/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Til haastrup vedr. tip.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 407 gange
19 point
Dato : 11-12-04 18:12

Kære haastrup. Hvis du sidder og undrer dig over at dit tip ikke får nogen stjerner, så tror jeg grunden er at folk er trætte at Kommercielle tips. Det kan da godt være at det virkeligt ER et godt tip, men så længe det er SÅ tydeligt at du selv har en kommerciel interesse i at folk benytter sig af linket, er du altså selv ude om det. Du har nu været Kanduer i mere end 2 år. Du har fået 10 point for et svar hvor der faktisk var bedre svar end dit. Så har du fået 38 point for 3 tips, der også mest handlede om hvad du og dit firma kunne gøre for folk.
Hvis du kun er kanduer for at promovere dig selv og dit fiirma, synes jeg helt ærligt at du er alvorligt fejlplaceret.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 29 point
Dato : 11-12-04 18:14

Alle spørgsmål er vel velkomne i de opstillede grupper.
Flere har forsøgt at "sælge" på Kandu .. men det er visk aldrig lykkedes ! .. heldigvis. For Kandu er en deling af viden, fra bruger til bruger.
"Smartnes" belønnes ikke på Kandu .. ingen gider at svare .. og sådan skal det være !
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-04 18:19

Guild - Det er jo heller ikke et spørgsmål jeg kommenterer, men et tip. Men ellers er jeg enig med dig. Lad nu lige haastrup svare for sig selv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 19:26

haastrup har jo været på Kandu længe - men laver stort set ikke andet end at sælge sjove ting.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-04 19:32

Hej eme; det var jo det jeg "svagt" antydede i spørgsmålet. Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-04 22:28

Det kunne være vi alle skulle skrive efter flere oplysninger på sitet uden at de fik noget ud af det, så kunne det være at de blev træt af at reklamere for deres forsøg på at hive penge ud af lommen på kandu brugere.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 22:33

bentjuul - så gør det fra en "dummi-mail" så du ikke ender med at få reklamespam.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-04 22:37

Yep, det er jo hurtigt at oprette en midlertidig mailadresse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-04 22:46

Jamen eme og bent, I kanda gå ind i lørdags-hyggetråden og tale for sagen, der plejer at være et stort Kandu'er publikum. Jeg vil selv lige overveje jeres løsning.
Hvis ikke haastrup finder ind i denne tråd og kommer med et svar, må jeg jo så finde ud af hvem af jeg der skal ha' poængerne.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 22:48

Det var BentJuul som kom med den geniale idé.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-12-04 22:49

Har i så set hans nuværende tips??

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 11-12-04 22:53

det var så mig der ikke kan læse

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-12-04 23:07

Jeg samler ikke på poænger, medmindre det er 500 og derover så nej de må tilhøre Guild for denne geniale sætning
Citat
"Smartnes" belønnes ikke på Kandu ..

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-04 23:14

Bent - du har ret, du skal hænges. Hvis Solen ikke selv dukker op over horisonten bør poængerner tildeles Guild.

Slut for nu - der er run på lørdags-hyggetråden. Vi snakkes ved. Arne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-12-04 01:31

> arne.jakobsen
Er du ikke lidt smålig med sølle 19 påæng ? .. det er jo snart jul ?
/PG

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 01:52

Guild

Hvor mange poænger vil du gerne ha'?
Jeg kender da mange Kanduer der har masser af point, som de gerne vil dele ud af! Men lad os tale om det en anden dag. Har ikke tid lige nu.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-12-04 02:22

>arne.jakobsen
Sæ´fø´lig vil jeg ikke ha´ "tillægspåæng" !! Just a joke .. men dit spørgsmål er helt RELEVANT !! .. derfor.
/PG

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 15:14

Tak for svaret Guild.

Som sagt, da Solen ikke selv dukkede op, får du poængerne. God jul. Arne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 18-12-04 15:35

Tak og også Glædelig Jul og Godt Nytår til dig.
/PG