/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Forretnings tips
Fra : bauchmann
Vist : 710 gange
200 point
Dato : 11-12-04 16:53

Jeg troede ikke man måtte komme med kommercielle ind læg her på Kandu. Tager jeg fejl?
Torben

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 210 point
Dato : 11-12-04 16:56

Alle spørgsmål er vel velkomne i de opstillede grupper.
Flere har forsøgt at "sælge" på Kandu .. men det er visk aldrig lykkedes ! .. heldigvis. For Kandu er en deling af viden, fra bruger til bruger.
"Smartnes" belønnes ikke på Kandu .. ingen gider at svare .. og sådan skal det være !
/PG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-04 16:57

Han forsøger at lokke "kunder" af og til.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-12-04 17:02

> Teil
Du, jeg og en lang række seriøse Kandu-brugere kunne med lethed lave en lang liste over alle disse "plat-ugler". Lad deres tips "dø" i TOTAL TAVSHED !
/PG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-12-04 17:04

Guild
Sandt nok, det fortæller vi til bauchmann.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 11-12-04 17:08

Det jeg tænker på, er at det i dette forum gang på gang kommer indlæg fra brugere det ikke just har orden i økonomien. De vil være lette ofre, hvilket jeg syntes er usmageligt.
Torben

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-12-04 17:26

Hej Torben
Jeg gætter på du hentyder til: "Store penge til den lille mand!", som blev tippet for nogle minutter siden ?
Har du læst JyllandsPosten idag ? GE Capital og lignende får nu konkurrence af Nordea.
Mennesker med "ondt i økonomien" er åbenbart "Jaget vildt" .. men de lader sig "ramme" .. utroligt men sandt.
Andre vil lade sig registrere i RKI .. helt frivilligt ! .. men det kan ikke lade sig gøre pga lovgivningen (Også iflg JP)
"Det er f... uhyg'ligt du !"
/PG

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 11-12-04 18:38

Tak for svaret Guild.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-12-04 01:01

Hej Torben !
Det var så lidt .. Rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår !
/PG