/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tæller
Fra : gogo27
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 10-08-02 22:56

Er der nogen der kan hjælpe med at lave en tæller (Formel) i excel, der tæller et nr. op hver ganng man printer en side ud.
F.eks. celle a1 skal starte med nummer 1 og hver gang jrg har printet en side ud skal den tælle et nr. op. Kan det lade sig gøre?

MVH.
Flemming

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-08-02 23:22

Ja hvis du laver det som en makro, og lægger printfunktionen på, det er sådan set din eneste mulighed....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 19:00

Mit allerbedste råd til dig er at du henvender dig direkte til en eller
flere nyhedsgrupper med dit problem. Derved får du kontakt
med en stor gruppe af brugere, som alle hylder det gode gamle "Peer to
Peer" princip hvor man gratis og uforpligtende hjælper
hinanden med at løse diverse problemer.
Det fine i ordningen er både mangfoldigheden og den gensidige kontrol
med at løsningerne er korrekte - utrolig mange øjne følger
med - utrolig mange er parate til at komme frem med erfaringer/viden.

Men ingen er interesserede i at "guldkornene" havner i en eller anden
database, med risiko for en merkantil udnyttelse. Ingen er
interesserede i at arbejde anonymt udenfor grupperne.
Så hvis du savner respons, så er det forklaringen. Der kan selvsagt være
en der har en voldsom skrivekløe - så er spørgsmålet bare
om indholdet er mere værd end kløen.
--
pre
"gogo27" <gogo27.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9k079.4519$ww6.507241@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kan hjælpe med at lave en tæller (Formel) i excel,
der
> tæller et nr. op hver ganng man printer en side ud.
> F.eks. celle a1 skal starte med nummer 1 og hver gang jrg har printet
en
> side ud skal den tælle et nr. op. Kan det lade sig gøre?
>
> MVH.
> Flemming
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 00:57

"pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
news:3d5d42ab$0$33634$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Mit allerbedste råd til dig er at du henvender dig direkte til en eller
> flere nyhedsgrupper med dit problem.

Er det ikke det han gør/gjorde???

Kurt

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 10:34

Nej, han har henvendt sig til Kandu, og da Kandu ikke kan, har Kandu
henvendt sig til gruppen, og emnet er lige til Kandu´s Database.
--

mvh
© pre 2002

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse
news:3d5d913c$0$88352$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> "pre" <skriv.til@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> news:3d5d42ab$0$33634$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Mit allerbedste råd til dig er at du henvender dig direkte til en
eller
> > flere nyhedsgrupper med dit problem.
>
> Er det ikke det han gør/gjorde???
>
> Kurt
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 17-08-02 19:39

"Lars Klintholm" <spamfilter@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns926D842528EE7larsklintholm@klintholm.com...
>
> Nej, ikke direkte. Kik på gogo27's signatur
>
Got it

Kurt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-10-02 15:01

Hej!
Nu var jeg lige så glad, for at have fundet et sted med spørgsmål og
svar fra alle til alle. Men her på siden kan jeg observere et lille mundhuggeri,
eller er det bare tonen. Jeg ved ikke endgang hvad en nyhedsbruger er.
Venlig hilsen Emesen.