/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Editering af tags
Fra : Smukke_Ole
Vist : 548 gange
216 point
Dato : 11-12-04 15:43

Hej !

Jeg kører XP PRO SP2 fuldt opdateret både i hovede og r...
Hidtil har jeg brugt MusicMatch JukeBox (MMJB) til at indspille fra mine plader & CD'er og til at editere de såkaldte tags på den musik, jeg indspillede.
Forleden dag "smuttede" MMJB så en tur på nettet og "fandt ud af" at min nøgle til programmet var udløbet. Jeg blev tilbudt at købe en ny, eller få en ved at angive, hvor og hvornår jeg havde købt programmet. Det prøvede jeg så, men det virkede ikke.
Nu er spørgsmålet så:
hva' f.'n skal man gøre for at overbevise MMJB om, at man har brugt sine surt tjente skillinger på at købe deres l....program ?
Findes der (freeware) programmer, der kan editere tags ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 16:07

Hey, brug http://www.dbpoweramp.com. Det er gratis, kan rippe musik og editere tags, og en hel masse andet!

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-12-04 09:53

-> Aerobyte

Tak for tippet, men jeg kan ikke se, hvordan man editerer tags til allerede indspillede .MP3 filer. Er det mig, der er dum, eller hva' ?

Smukke_Ole

Accepteret svar
Fra : AeroByte

Modtaget 216 point
Dato : 17-12-04 15:39

Det er meget simpelt.. Når du har installeret dBpowerAMP music converter, kan du højreklikke på dine MP3'er og trykke "edit tag" :) Sværrere er det ikke.

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 04-01-05 16:48

Tak for svaret AeroByte.