/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Appel vs. Creative
Fra : JacobS.
Vist : 347 gange
42 point
Dato : 11-12-04 15:35

hey

Jeg har 2000 kr. at købe mp3 afspiller for!

Jeg synes creatives zen micro er vild fed!
Er den det?
Er den bedre end mini Ipod?
De koster begge 2000 kr. men creative har en gb mere end ipod!
Hvilken er bedst?

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-04 16:10

Ja det er spøgsmålet... Jeg selv vil ikke lige nu komme med et bud, men vente til filmen kommer ud.. Jeg høre tom skal spille appel mod brad som Cretive.. Det bliver stort

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 16:16

Altså, de kan begge det de skal kunne. Afspille MP3 og ydermere WMA. Det er et spørgsmål om smag (udseenede) og brugerflade (menuer) og sådan. Men jeg ville nok vælge Creative, pga. den har en GB mere. Som sagt.. de kan begge det de skal kunne, få bare 1 gb mere for pengene ved Creative Zen

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-04 16:18

He He sådan svare man ikke på en skid... bruger de oplysninger JacobS. har givet og sætter dem ind og det linder et svar... Nice

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 16:25

Jeg kommer med min vurdering, du lamer bare..

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-04 16:32

Din vurdering er latterlig.. Du omformulere spøgsmålet lidt og det er det... Latterligt

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 16:39

Nej, jeg kommer med flere informationer som han overhovedet ikke har nævnt. Du har tydeligvis bare intet at tage dig til. Og har ikke viden til at hjælpe nogen steder,

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-04 16:42

He He hvilken informationer kommer du med? At det er et spørgsmål om smag?

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 16:49

Sammenlign dem til du fatter. du er spild af tid, et tabt barn er hvad du er.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-04 16:55

*ggg har sagt det før og siger det igen... Du er latterlig

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 11-12-04 17:09

okay! hør nu her i to! jeg er sådan set ikke interreseret i at høre hvordan i diskutere!
Jeg vil bare gerne høre om der er nogle der kender til de to mp3 afspillere og høre hvilken i synes der er bedst!

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 17:40

Kender ikke begge to.. kender iPod og den er i hvert fald kanon. Nok de færreste der har begge :D men iPod ved man hvad er.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 11-12-04 20:10

He He før sagde du creative... Du vil a bare have de 42 point.. vil du også danse tango for 50? så giver jeg

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 11-12-04 20:29

til Luke2000:
SKRID!!!!!!!
du er ikke til en skid hjælp! og desuden sagde AeroByte ikke at han ville vælge ipod´en men at han vidste at den var god!

Det hjælper at kunne læse!!!

Nåååå, er der nogle andre der kender til dem?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 12-12-04 13:23

Nu åbner jeg en ny tråd! og INGEN LATTERLIGE DISKUTIONER ØNSKES!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dan.ves

Dato : 15-12-04 13:57

Tror jeg ville vælge zen micro fordi:
Mener der følger to genopladelige batterier med i modsætning til Ipod kun med et. Ipoden har efter min mening lidt mere "cool look", men udover det tror jeg du får mere mp3spiller for pengene i zen micro fætteren.

--Daniel--