/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Diplom
Fra : dr0zie
Vist : 526 gange
98 point
Dato : 11-12-04 15:34

En der kan designe et fedt diplom som forskellige mennesker skal have uddelt til en gallafest i 2005
Der skal også være plads til en ca. 3- 4 liniers kommentar på bunden og den skal være i a4 og vil gerne have diplomet sådan at det eneste jeg skal ændre er kommentaren til sidst og så navnet og så hvad personnen er nomineret til.

En der kan lave sådan en pænt diplom

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 17:10

Du ved vel godt at der findes en del autofigurer i word som kan stables og farves.
Det kan også laves flot i Powerpoint.
Det nemmeste program syntes jeg, er Publisher til at lave bannere/diplomer

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 11-12-04 18:39

Jamen er ikke så god til det du vil væl ikke gøre deT?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 19:09

Næe - du må nok prøve selv.............det gjorde jeg da første gang.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 11-12-04 21:02

damm
slet ingen der kan gjælpe?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 21:06

Jeg vil gerne hjælpe men ikke lave den for dig..............gå i gang og spørg.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 11-12-04 21:19

ok hvordan kan jeg så lave et rigtig flot diplom med navn og hvor der står kommentar og det skal være sådan rigtig classic
og så med pæn kommentar på bunden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 22:44

Ok men det bliver ikke i dag

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 11-12-04 23:56

ok

Kommentar
Fra : mkrogenberg

Dato : 12-12-04 00:13

Jeg har lige fundet denne side:
www.aook.no/idebank/ idebank_diplomer.htm
måske den kan bruges til at komme igang.......

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-12-04 00:29

nej de er lidt kedelige

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-12-04 14:08

Hvis du ikke kan bruge dem fra mkrogenberg så kan du heller ikke bruge mine.........
for de er endnu mere kedelige. Så du må nok selv lave dem.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 12-12-04 17:59

emesen kan du ikke give mig et eksemple på en af dine?