/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
fps i cs source....
Fra : zmq
Vist : 362 gange
200 point
Dato : 11-12-04 15:24

hey jeg er lige hoppet over til cs source og lige meget hvor meget jeg roder ved video mode og min rate i confikèn kan jeg bare ikke få den op på 100 eller over min com kan nemt køre hl2 med oplysning på 1600x1200 med high i alle modes så det er ikke commen det er gladt med :p men ved bare ikke how jeg skal opsætte mit source på fårhånd takker :)=

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 16:26

Der er Hertz (HZ) fra i Source motoren, så det ikke er muligt at komme op på 100 hz.. kender pt. ikke nogen holdbar løsning, men der skulle være en rettelse på vej.. men vi kender jo valve, tror du skal væbne dig med tålmodighed :)

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 11-12-04 17:45

Flot jeg er da ordspasser.. "Der er en HZ fejl i Source motoren..." sådan skulle den starte