/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hjælp til at finde en musik..film fra 60~
Fra : semitrick
Vist : 301 gange
150 point
Dato : 11-12-04 14:14

Jeg kom her den anden dag i tanke om en fillm jeg mega gerne vil have men jeg kan desværre kun huske handlingen:

Den handler om tiden hvor rocken ikke rigtigt var kommet ud endnu, og så er der et ungdomsband der spiller sådan noget jazz. Deres trommeslager bliver så syg lige inden de et par dage efter skal optræde, og der kommer vores helt så frem. Han er trommeslager og meget god. Da de så skal optræde, begynder han at spillet meget rocket og resten af bandet bliver meget forbavsede, og forstår ikke hvad der sker. De begynder så at spille med og så bliver det en slags "Rock"

Hvis det ringer en klokke og du kender filmen, så må du meget gerne lige skrive til mig. Da jeg brænder efter at se den igen!! :P

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-12-04 15:19

Ja .. der "ringer" en klokke .. men hukommelsen er helt blank. Derfor "hopper" jeg lige på tråden.
/PG

Kommentar
Fra : semitrick

Dato : 11-12-04 16:02

Jeg fandt selv ud af det :P

Den hedder "That thing you do"

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-12-04 16:22

Du skrev: "film fra 60´"
"That thing you do" er fra 1996 .. altså en margin på 36 år, den "gennemskuede" jeg ikke lige ! .. men "vred" hjernen i 60'er arkivet.
/PG

Kommentar
Fra : semitrick

Dato : 11-12-04 16:24

Der skulle have stået film OM 60'erne ......sry

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 11-12-04 16:36

>semitrick
Havde du skrevet "om", så havde jeg ikke været i tvivl .. men du skrev "fra" .. det var derfor, jeg blev nysgerrig og hoppede på tråden !
Giv point til dig selv ... hvis det kan lade sig gøre ?
/PG

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-12-04 09:11

Ja, men det er jo den her: http://www.imdb.com/title/tt0117887/

Laserdisken har den: http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=51961

Og dvdoo til kr. 99,- http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=8824

Men som du kan se her, er den på vej igen i næste måned: http://www.dvd.dk/asp/base.asp?Page=Box&UID={F8229AD0-9019-49BE-97CE-C6D7985378D7}&artikelnr=5507969

Så burde den kunne findes til en flad halvtredser engang i det nye år. Stereostudio har typisk sådan nogen fede film meget billigt. Prøv at holde fingeren på pulsen og se hvad der sker! Glædelig jul .<>