/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
frontpage
Fra : ib2650
Vist : 560 gange
100 point
Dato : 11-12-04 13:25

hej et mindre spørgsmål

er det muligt at validere ved brug af w3c validato eller ej, jeg synes fp, bliver ved at ændre igen ogt igen og jeg ender med at få flere fejl end da jeg startede.
kan de ikke arbejde side om side.?

hilsen ib

Accepteret svar
Fra : AeroByte

Modtaget 100 point
Dato : 11-12-04 18:21

Ved ikke om jeg har forstået dig ret.. men tror jeg da..
Frontpage er nu engang lavet af Microsoft og overholder ikke de W3C standarder der nu engang er.. Den optimerer bare koden til internet explorer som heller ikke overholder W3C standarderne.. vil anbefale dig at skifte HTML editor, da FP kun gør det hele værrere, da det som du selv siger, ændre i koden konstant.

Godkendelse af svar
Fra : ib2650

Dato : 12-12-04 07:17

Tak for svaret AeroByte.