/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Flere point
Fra : heroine
Vist : 588 gange
1228 point
Dato : 10-08-02 18:40

Følger Sansan's eksempel.
Gider ikke gøre brug af dette forum længere.
Synd for ideen med sitet er glimrende, men gider ikke vente på, at der kommer orden i tingene herinde.
Så er newsservere lidt sjovere, da folk svarer for at hjælpe, og ikke for at skovle point ind.
Ubehøvlede mennesker kommer man jo nok aldrig udenom, vel Zonker :P
Nå, men jeg skal jo stille et spørgsmål :)
Hvor gammel er hero|ne?

//hero|ne

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-08-02 18:41

28 år

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-08-02 18:44

Han / Hun er:

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-08-02 19:33

24 år

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-08-02 20:45

Tja Jon har jo gættet det også afvises han--fyhhhhhhhh det lugter

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 10-08-02 21:01

*GGG*

SANTA tror heoine er lige så "langt oppe" i alderen som SANTA *heheheh*
SANTA er også LIDT mellem himmel og Jord *SS*

Mvh
SANTA

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 1228 point
Dato : 10-08-02 21:12

Jon har ikke gættet en skid.......men det er da en helgardering der vil noget.
Heroine> du er vel 31 år. Og så igen sikkert ikke
Hvorfor forlade kandu?

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 21:30

Hey Laurenzio,
pga. Zonker?
Noget i stil med det, og så fordi jeg har en masse point inde på eksperten, jeg har samlet sammen i tidernes morgen pga. login, så vil bruge de point, når jeg har nogen spørgsmål. Skal til at lave hovedopgave i jsp og mySQL, så får sikkert brug for det.

Men yer, er generelt træt af den fjendtlige stemninge her på kandu.
Er træt af at se på frustrerede mennesker, der den ene gang efter den anden, får et grimt svar smidt i ansigtet.

Jeg er godt klar over, at disse mennesker også findes på f.eks. eksperten, men da de emner, de behandler, er relevante for den branche, jeg er ved at træde ud i, så vil jeg komme der i stedet.

Wel, Jon syntes jo åbenbart, at flaming er ligeså sjovt som Zonker, så lukker det her spørgsmål nu.

Du får mine point Laurenzio, og så håber jeg du gider dele med de herrer Rellom og Melander + (santa).

Det må I finde ud af.

Men til Jer der har været kewl herinde. Tak for hjælpen med min gamle bil ;)

//hero|ne

Godkendelse af svar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 21:32

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 10-08-02 21:45

Ha det godt heroine

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-08-02 22:06

hejsa....håber du engang vil kigge ind og se om der er kommet styr på tingene igen

Du fortalte ikke hvad din alder var

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-08-02 13:36

Hej Heroine m.fl.!

Tja det er ærgeligt, at du har valgt at forlade Kandu. For nogle måneder siden var der ganske fredeligt her; og håber at Kandu snart kommer med noget nyt - men ellers må vi jo prøve at få det bedste ud af det alligevel.

Jeg er også selv mere og mere direkte på newsserverne og eksperten; men stemning, svar og enkeltets personers opførsel er også der meget forskellig. Og på eksperten, er der efter min smag for megen legen politi!

Jeg har valgt, at holde mig meget i baggrunden; men decideret forlade nogle af stederne vil jeg ikke!

Jeg har lige brugt 128 point, for at kunne læse dette spørgsmål, svar og kommentarer som jeg ikke rigtig synes jeg har fået noget for.

Så min opfordring til andre der vil forlade dette forum - lad dog være med at oprette spørgsmål med så mange point, det smadrer da bare Kandu endnu mere! - og viser at pointsystemet er særdeles urimeligt og latterligt.

Men ellers ha' det godt og du skal være velkommen tilbage, ellers kunne det jo være vi støder på hinanden andre steder.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 11-08-02 14:08

Hej Bjarne H

Jeg er ked af, at du måtte "betale" 128 points for at læse min kommentar
Som jeg er helt enig i, ikke er velfortjente points (medmindre jeg ramte aldren rigtigt???? det ved vi jo ikke)
Derfor følger jeg også heroines opfordring, og deler dem ud (man skulle jo nødigt beskyldes for noget )
Lad os håbe, at heroine alligevel følger lidt med på sidelinien.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-08-02 17:12

Hej Charlotte/Heroine,

are still out there???

hvorfor ikke blive herinde og så hjælpe folk?

så vidt jeg ku' forstå på det har du en go' viden om f.eks. Linux...

og andre go'e kvalifikationer du ka' hjælpe med...

hvordan går det ellers med din hovedopgave med jsp og mySQL?

jeg har en bog omkring noget skriftligt materiale omkring bl.a. MySql og jeg mener også lidt omkring Jsp... hvis du er interesseret ka' du evt. maile mig på strarup@worldonline.dk

mvh.

Strarup