/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Snefnug med transparent baggrund
Fra : webirene
Vist : 881 gange
100 point
Dato : 11-12-04 12:57

Er der nogle der kan hjælpe mig med en fil på et snefnug med en transparent baggrund.
Jeg har selv scriptet det skal sættes ind i.
Jeg har selv søgt snefnug - men det er ikke lykkedes mig at fjerne baggrunden.
Der findes et pænt fnug på www.f-engel.com/jul - men jeg ved ikke om jeg kan tage det fra siden - og i givet fald hvordan.

Accepteret svar
Fra : findovia

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-04 13:05

Hvis du sender mig en mail på info@findovia.dk skal jeg sende dig en snow.gif, der ligner den, du omtaler.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 13:11

Jeg forstår ikke hvorfor baggrunden skal være transparent.
Der findes masser af jule scripts hvor du kan lægge snefnug ind på både baggrund og billede.
Den du viser der kunne være denne http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex3/snow.htm

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 13:13
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:37

BjarneD... hun mener sikkert at hun har prøvet at fange fnuggene og baggrunden kommer med så - med eller uden fnug

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 14:05

Vi får se, men laves kan det.

Godkendelse af svar
Fra : webirene

Dato : 11-12-04 15:51

Tak for svaret findovia.
Det lykkedes mig at baggrunden transparent på den modtagne fil. Dette var vigtigt for at snefnugget ikke daler ned som en "firkant".