/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Min Nye Forum er her
Fra : Surf
Vist : 415 gange
40 point
Dato : 11-12-04 02:58

så er min nye form her

http://www.boker.dk/forum/default.asp

fortæl mig hvad i syns om den

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 03:12

Det ser sgu godt ud...... wow..
Kunne dog godt ønske mig at man som bruger kunne vælge et ikon. Bare ikke for stort.
Syntes måske forumet er meget standard præget. Tænker på Design under indlæg.
Ellers er det virkelig flot. Jeg er ret sikker på der nok skal komme en del bruger med tiden.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 03:19

Kan se at man godt kan få et billed ikon,,,, så beklager.
fedt nok :) har dog lige forsøgt at lave en bruger, men siden forsvandt :S
Jeg prøver lige igen :)

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 03:20

Det virker.
Jeg er nu logget ind som Keziah :)
Så vi ses på siden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 09:28

Tjaeh.. som Trinethk skriver virker det meget som et standard produkt og der findes i tusindvis af sådanne fora på alverdens sprog. For at få det til at skille sig en smule ud fra mængden, burde du måske 'lege' lidt med designet.

En ting der falder i øjnene er, du har lavet et punkt : Frit Forum ..hvor man ikke må snakke om Spam ???
Jeg ved godt hvad du mener, men det er en lidt besynderlig formulering.

Held og lykke med det Surf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-12-04 11:55

Det ser pænt og roligt ud, uden en masse pjat.

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 11-12-04 15:22

Det er fandme fed hvordan har du lavet det??? hvad har du brugt af sprog jeg er nysgerig vil også selv lave et!

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-12-04 15:31

jeg har ikke selv lavet den men hente den her fra den her link af

http://www.webwizguide.info/web_wiz_forums/default.asp

og sprog filerne har jeg hente her

http://www.webwizguide.info/wwf_forum/forum_posts.asp?TID=10865&PN=3

held og lykke

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 13-12-04 09:29

forresten jeg søger nye medlemer til min nye forum

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-12-04 13:43

Hvem gør ikke det ?

Så må du arbejde lidt med tilmelding hos de mest brugte søgemaskiner og se at få indskrevet nogle sigende meta markører !

Kode
<meta name="copyright" content="Copyright (C) 2001-2004 Bruce Corkhill" />

..for dette kommer du ikke langt med !!!

Tjek lige : http://www.metamaten.dk

..samt : http://www.webdisplays.com/guide-web-design-tips-tutorial-help/full-meta-tag-generator.html

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 29-11-06 00:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål