/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows messenger ??
Fra : scrubber
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 10-12-04 22:01

For en uge siden havde vi barnepige. Denne kan godt lide at chatte/bruge på Windows messenger. Hun har sat dette igang på min PC ér. Hver gang jeg gå ind i min outlook fyldes denne op med navne som hun har chattet med. Og jeg er konstant online med det irriterende program. Jeg kan ikke slå dette lort fra er der nogen der ved hvordan det gøres ??

mvh scrubber

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-04 22:07

Hejsa

Hvis det er outlook express

Gå op i fanen funktioner i outlook-vælg egenskaber-og fjern flueben ved log automatisk på windows messenger

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : nebis

Dato : 10-12-04 22:09

Du kan prøve at logge af for det første. Der er også en indstilling, der kan sættes således, at programmet ikke starter, hver gang du tænder comp./starter nettet. Ellers kan du vel bare afinstallere programmet og du er udeover problemet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-12-04 22:11

Tillæg

Åbn messenger-gå op i fanen funktioner-vælg instillinger-vælg fanen generelt-og herfjerner du fluebenet under-kør messenger automatisk når jeg logger på windows

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-12-04 22:14

Tillæg

Du kan også fjerner messenger helt fra din computer

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf, BLC.Remove

Denne sætning kopierer du ind I kør,og klikker på ok

Så er messenger væk.

Du kan også hente dette program til at fjerne messenger

remmsg.zip

her

http://www.ngweb.biz/software/remmsg.shtml

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 10-12-04 22:15

Mange tak Briani, du har reddet min dag. Overevjede at smide lortet ud af vinduet.

mvh scrubber

Godkendelse af svar
Fra : scrubber

Dato : 10-12-04 22:16

Tak for svaret briani.

Så simpelt men så meget irritation når man ikke vidste hvor ??

scrubber

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-12-04 22:20

Hejsa igen scrubber

Jamen jeg er da glad ved at have reddet din dag

Mange ting er simpelt ved en computer-når man først har fået det lært

Forsat god aften

Brian

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-12-04 22:21

Find dig en anden barnepige ?????????????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-12-04 22:33

Jeg kan slet ikke forstå at du lader en barnepige bruge computeren.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 10-12-04 22:45

Helt enig med ans.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 10-12-04 23:39

Hej ans !!

Det er fordi du ikke ved hvor godt hun ser ud !!

scrubber