/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Løven, Heksen og Garderobeskabet
Fra : Baracca
Vist : 726 gange
50 point
Dato : 10-12-04 21:31

Er der nogen, der ved hvor man kan købe "Løven, Heksen og Garderobeskabet" efter C.S. Lewis´ roman med danske undertekster og evt. med dansk tale. Det er tegnefilmen, jeg tænker på.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 21:52
Kommentar
Fra : Baracca

Dato : 10-12-04 22:02

Tak for buddet, Ole Men det er ikke tegnefilmen, men realfilmen fra sidst i 80´erne. Det er tegnefilmen fra 1979, jeg er interesseret i.

Accepteret svar
Fra : olepost

Modtaget 50 point
Dato : 11-12-04 00:03

Hvis du ringer til dem,har han de en utrolig viden,og kan den få´s ,kan de også skaffe de.

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 11-12-04 03:01

Hjælper nok næppe, men DR plejer gerne at sende den omkring jul næsten hvert år...

//Søren

Godkendelse af svar
Fra : Baracca

Dato : 14-12-04 00:10

Tak for svaret olepost.

Jeg ringede til Laserdisken. Det lød helt sikkert som om, de vidste hvad de snakkede om. Men de sagde at den ikke eksisterer i en dansk udgave! - Så nu har jeg købt den på engelsk på eBay og skal se den i julen; for det er nemlig ved at være lang tid siden DR plejede at vise den i julen

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 14-12-04 09:11

Fint,fint

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 12-01-05 08:18

jeg skal lige at jeg har løven og heksen på vhs/tegnefilm...er optaget fra dr

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 17-10-05 20:47

Til ren information så kommer den på DR1 på fredag kl 9:05

Og glæd jer til biografversionen omkring jul