/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Gamle aktier/investeringsbeviser REALIA.~
Fra : BenjaminOK
Vist : 778 gange
200 point
Dato : 10-12-04 20:02

Hej!
Jeg er kommet i besiddelse af nogle gamle "aktier", incl. kuponer fra noget der hed REALIA Invest A/S, B-aktier dateret til den 11.Juni 1983. Mig bekendt krakket selskaber, dog kan jeg ikke finde noget konkret nogen steder på nettet. Det sidste der blev hørt fra REALIA Invest var en årsrapport tilbage i 1995.
Heldigvis drejer det sig om småpenge, men for nysgerighedens skyld kunne jeg godt tænke mig om nogen ligger inde med informationer hvornår det krakket og evt. under hvilket navn....

Mange tak i forvejen....

Mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : Soran

Modtaget 200 point
Dato : 11-12-04 03:10

Sjovt nok er du lige præcis et år for sent på den

http://www.cvr.dk/soeg_i_cvr/cvrsoegdetail.asp?cvrnr=37326410

//Søren

Kommentar
Fra : BenjaminOK

Dato : 11-12-04 15:10

Bollocks.... Tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : BenjaminOK

Dato : 11-12-04 15:11

Tak for svaret Soran.