/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Debat for debattens skyld
Fra : molokyle
Vist : 876 gange
6 point
Dato : 10-12-04 19:58

..kan det gøres kortere ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 20:02

?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 20:03

Molo: Ikke meget kortere

Er det ikke det Smalltalk er til
- en udveksling af synspunkter
-lære andres holdninger at kende, måske endda at forstå dem,
-have det sjovt imens

Jo Smalltalk er da debat for debattens skyld - hvis jeg vil have et seriøst svar på et "virkeligt" spørgsmål, så er det ikke Smalltalk jeg bruger.

Men det er det sjoveste sted på Kandu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 20:03

Håndbold!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:06

Dette bli'r en langtrukken aften ...med holniels som eneste måbende og tavs tilskuer

Skål du gamle !

Jeg har ondt af du ikke kan sidde her og dele mine FF'ere med mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:08

-> Hai ted

Hva' dælen ..røg der sgu alligevel nogen på krogen

Skål igen holniels

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:09

Smalltalk er sjovt indtil, der kommer nogen der mener deres fornærmelser alvorligt.
Jeg syntes, at det er sjovt at være uenig med Molo fordi han er en humoristisk og ædel modstander (uden at fedte for noget).
Jo, jeg mener godt man kan debattere humoristisk.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 20:10

"Hit med sangen"

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 20:11

Det har jeg også ondt af,meget jo,men skål du litt yngre,ha
men tedd skriver Håndbold uden at spesificere om det er ha elle hu håndbold??
Den ene type er jo uintresant ikke tedd?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:11

TheRipley -> Hva' ska' vi to sammenspiste pointryttere og mafia aspiranter så tale om, mens de andre drikker og ser håndbold ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:13

Heeeiiiiiiiiiiiiiiii..... bilisten er kommet helskindet hjem. Gælder dette mon også medtrafikanterne ?

.....åeh nej ikke mere trafik molo

Tak for den pæne karakteriastik BjarneD

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 20:13

Molo vi er hellige fængselspræster, remember?
-og jeg vil se "hit med sangen"

Hyg dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:15

TheRipley -> Sorry ... Ave Maria ! Se du bare : Et Hit med Salmesangen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:20

Nul buler!
Efter, at have læst visse indlæg kunne jeg godt have brugt en Mercedes med sigtekorn

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:21

Ripley, der var nu ikke noget helligt ved de præster jeg henviste til så kom du bare ned på jorden og hit med sangen --

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:25

Shit med sangen : Hér gælder det smalltalk eller livet !

Er der nogen af jer kodenørder der før er stødt på dette guldkorn af viden : http://www.alistapart.com

Der er megen god Web-programmør skik/info at hente

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:30

Ps. det undre mig nogen gange, at vi mænder godt ka' falde i og blive nørdede med vores interesser : 2-hjulere/computere/skydevåben/sportsresultater her i smalltalk, mens 'damerne' sjældent henfalder til snak om og spændende link til hadanger syning, fødselsveer, børneopdragelse og andre småsysler ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:31

Den fik et bogmærke til brug i seriøse stunder Selv om jeg jo ikke kan anerkendes som kodenørd med min hang til FrontPage.

Kommentar
Fra : Splitcane

Dato : 10-12-04 20:33

Fisketur )

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:35

Endelig en sand kender!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 20:37

Sand orm mener du vel BjarneD

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 20:37

Jamen molokyle, det er da fordi vi er så seriøse, at det bliver henført til de dertil navngivne rubrikker

Og der må jo være en grund til, at på topti-listen for Smalltalk, er de syv af dem altså af hankøn.

Hvem sagde noget om at kvinder har ry for at smalltalke, eller ligefrem sladre om alt og intet

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:40

Nej, holniels. Splitcane er sådan en rigtig sportsfisker, som jeg gerne ville være, men som jeg aldrig bliver fordi konen har nedprioriteret mine valg af fritidssysler.
Jeg fik ikke engang renset bunden på båden da den kom op og den var slem efter ikke at have sejlet noget af betydning og det er synd for sådan en en god gammel en fra det norske.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 20:42

Uff dada BjarneD,da må du i smug prøve belære konen om hvem det er der har de lange bukser på,ha

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 20:45

holniels, det gør jeg skam også, men det koster jo at få lov at tage dem af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:46

dova -> Smalltalk point? Næeh det er såmen bare endnu et udtryk for quinde-kønnets dovenskab

holniels -> Dén var sgu go' ...Skål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 20:46

Splitcane,jeg havde for mange år siden en sånn splitcane stang,og fy hvor den ku kaste langt og fande fisk,var føling i den stang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:47

..ikke engang under smalltalk kan de koncentrere sig om ...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 20:48

Sorry, fande=fange

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 20:56

holniels -> Jeg har også haft en 10 fod splitcane stang, men den blev scoret mens jeg sad i fængsel

Dejligt fiskeredskab der dog kræver nogen årlig vedligeholdelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 20:57

Splitcane, er det fiskegrej? Det anede jeg ikke.
Min fiskestang hedder D.A.M.
Og det var en min mand ikke gad have mere fordi han mente det var noget gammelt skidt der ikke duede til noget.
Så kom han hjem en dag med et katalog med en masse fiskegrej.
Så nu skulle alt hans Ron Thomson, Cormoran, Okuma og hvad det ellers hedder skiftes ud med det her fantastiske kvalitetsgrej fra, ja gæt engang: D.A.M.
Det blev så ikke skiftet ud alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:00

BjarneD -> Tag dog med ud at fiske i stedet for at sidde og lumre i den 109 hestes gryde

Jeg har f.eks. spist af undertegnede; Øresundsfangede og hjemmegjorte Stegte Sild idag, med persillesovs og kartøfler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 21:03

Du sku ha funnet et annet pensionat molokyle,må huske det til en annengang du,men var vel billig mat der?

Ja den kræver vedlikehold og en kærlig hånd og,men så har man også noe som fortæller hvad der foregår ved krogen,

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 21:04

PS. de sild,smaker vel af Kemiskværk Køge??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:04

dova -> D.A.M. er fint grej. Selv er jeg glad for Penn's hjul (livsvarig garanti) og mine Ron Thomson stænger af forskellig kaliber. Mest dog min 10 fods Mirage Upgrade II

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 21:06

"KW-Pictures"
vil indenfor 1 times tid igen afsløre en frygtelig hemmelighed
om en kendt Kandu'er,dette mine damer og herrer er REN SOUP
men lad mig afsløre at navnet begynder med...........m,og lad mig sige mine damer og herrer,
det er også MEGET sørgeligt.
"KW Pictures"s Papparazi fotografer arbejder hårdt på sagen (De skulle vist lige se noget tøse håndbold),
så vent kære publikum.
Hilsen
Keldd
er det snart jul??
bliver det så cool??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:06

holniels -> Nord-nord-øst for Ven Når de gyder fylder rognen et areal på 10 Kvm. og er ca. 20 cm. tykt ! Vidste du det ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:07

Sorry : 10 km2 !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:07

Hvad så med min 21' gryde på 110 HK fra Arendal, den kan sejle meget langsomt og kan være helt åben fra vindspejlet og bagud. To sovepladser og gasblus til at tilberede de friskfangede

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 21:09

Nej molokyle,det anede jeg ikke,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 21:09

Jamen jeg synes da også det er udmærket, men ellers er jeg ligeglad med hvad de forskellige ting hedder, bare det virker.
Og fiskene ka' alligevel ikke se hvad der er i den anden ende af linen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:10

Hjælp politi, brand, atom-krig...løb for livet !!! ...et vellignende billede af tedd er på vej

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:10

Huh, hvor I skriver - kan slet ikke følge med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:13

Sluk ...Luk ned ..sidste chance !!!

10 minus t ..and counting

Keldd -> Du GØR det ikke !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 21:13

www.keldd.webbyen.dk

er klar,med aftenens afsløring.
Hilsen
Keldd.
Tryk på de to små pile under første menu,og du kommer over på næste side.
Sidste billede er aftenens hit.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 21:14

hu, holniels Danmark spiller elendigt!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 21:14

Ja BjarneD,må jo næsten sejle langsomt med et helt koralrev på kølen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 21:14

Bjarne
Hvad er det for en båd du har?

Vi har haft en Shetland 570 for nogen år siden, som vi havde liggende i Randers gennem et stykke tid, men nu har vi bare sådan en stor Askeladden jolle med en lille næsten antik Mercury motor.
mvh dova

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 21:16

Det håper jeg da ikke tedd,hvist i taber blir der mopping igen her jo,rett trættende i det lange løb jo

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:20

Dova, det er en FjordPlast Cabincruiser på 21' med en Volvo Penta AQ 110 med MB 100 drev. En ældre dame fra sidst i halvfjerdserne, der ligger fantastisk på vandet med sine 1300 kg., og som smutter 20 knob (uden alger og rurer). Ikke hurtigt, men lige tilpas.
http://home19.inet.tele.dk/fjord-baad/baade.htm nederst til venstre.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 21:21

Faen?,har i fået ny pils dernede?,GRØNamager???????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:22

Dova: Du lyder mere og mere lokal

-og har virkelig læst tråden igennem - totalt useriøst, nu handler det om fiskegrej, har altid fået at vide at ABU er det eneste der dur

Kan det gå som svar på molos spørgsmål???

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:26

mango og emesen har jeg jo set før, men tedd ?

...ja ja ja jeg ska' nok. Næste sending containere ligger allerede til afhentning på havnen

Rulle papiret er i nr.VII.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:29

Næppe TheRipley. Denne gang skal der kys på bordet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:30

...eller noget der ka' drikkes og gi' promiller blod i alkoholen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:30

BjarneD: har du også skrevet, at vi var fængselspræster?

Henviste til en kommetar fra "Invisible" - har jeg lige tjekket, for jeg kunne selvfølgelig ikke huske det!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:34

Åh Molo, sidder her med alt mit rødvin,.......men du er jo så langt væk

og det er snyd - lige før var det nok at fedte lidt for dig

Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 6 point
Dato : 10-12-04 21:36

Molo, jeg har lige kysset mit bord, er det så i orden?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:37

Ikke fængselspræster, og hvis jeg skal være helt ærlig så kan jeg ikke huske om det var præster, men et eller andet med hellig og om det var dig husker jeg nu heller ikke. Vi har da haft så mange sjove disput'er og seriøsiteten har været svingende.
Invisible har jeg stødt på, men ikke i smalltalk.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 21:38

Det er da en fin båd Bjarne, og alderen betyder ikke så meget på sådan en.
Men jeg kan da godt forstå du er lidt ærgerlig over, at du ikke har fået den renset, det bliver sværere når det først tørrer fast.

Hva' mener du Ripley, er du fra Randers??
Det er jeg så ikke, det er lidt over 50 km herfra, men min mands søster boede der, og de havde en lille grund ned til fjorden med en bådebro, hvor vi så havde båden liggende da vi var blevet træt af søen hernede.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 21:40

Ups! den var ikke så god...eller?!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:41

Dova jeg er også glad for båden og med lidt pasning og mindre ændringer kan den blive en pryd, dejlig fiskebåd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:43

Nu er festen forbi for nu kommer smalltalk terroristen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:44

TheRipley -> Er netop selv løbet tør. Jeg havde nemlig to FF'ere i køleren, da denne tråd blev oprettet (..og det var mine fredagsøl).

Nu er jeg imidlertid blevet mere tørstig, men der er kun kaffe og Darjeeling the, så det bli'r nok det

Nå men, jeg ka' jo altd spæde the'en op med lidt grøn Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:44

BjarneD, har vist aldrig givet mig ud for at være særlig hellig, så det har nok ikke været mig

Svingende i seriøsitet - bestemt- jeg er som regel seriøs i seriøse spørgsmål, og somme tider i Smalltalk, men det er ikke ret tit - nogen ting skal kun være for sjov, ikke?

Dova, er lige flyttet så jeg bor ca 15 km fra Randers, så lidt sjovt at høre navnet

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 21:47

Tror dig gerne Ripley, men det var jo så også noget andet du hentydede til.
Jeg bor 19 km. fra Randers, men kun 10 km. fra fjorden.

Godnat!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:48

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif Hvor har du dog været ?

..andet end i mine hede drømme ?

</CHARMECHARME>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:48

Molo, du har jo fået din cykel tilbage, så kom du bare og få et glas vin

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 21:49

godaften -

og molo du kan da ikke være bekendt at ødelægge en god the - darjeling fortjener at blive nydt for sig selv - terrorist !!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 21:53

Molo--> Jeg har sq da bare siddet og luret - gæt på hvad?!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:53

Hej Mirit,

Tror Bjarne har fået et eller andet med søstersolidaritet helt galt i halsen,
-og mig som er neutral, upartisk og aldeles ikke kønsdiskriminerende, hvor har han det fra????

Hilsen Ripley

PS: Bjarne, jeg driller bare en lille bitte smule - Undskyld

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 21:59

Bjarne: jeg bruger mit ABU-grej ved Gudenåen, ikke ved Randers Fjord - eller også tager jeg i en "put'n'take" også uden at fange noget som helst - surt show, men gætter på, at du bot på den anden side af Randers

Hvor lokalpatriotisk er du så - i forhold til at Thors X-mas pludselig hedder Royal????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 21:59

Jeg tror jeg lister i seng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 21:59

hej Ripley
jamen det fatter jeg da heller ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:00

DET ER GAS !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 22:01

godaften her...MOLO..du skriver noget om at i mænner henfalder til alle jeres småsysler...jamen det gør vi kvinder da også....
Vi elsker at tale om livet og alt det,vi småsysler med hvorfor ditten og hvorfor datten...

Dette smalltalk er som skabt for kvinden..læg mærke til hvor nemt vi begærder os rundt...lidt her, lidt der..det er lige vores stil..
Sikkert også derfor dova får tæsk engang imellem...hun er bare meget Quinde..that´s it!

Og Creamy...hun er bare mere ...MAND!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:01

ååååååååååååh nej nu gaber molo igen - øvøvøv - - filans så det smitter

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:02

creamygirl -> Du sidder da ik' bare længe oppe for at se mig skide nællerne ...vel ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:02

Molo: fortryder du aldrig den tråd du startede, da du havde tømmermænd-

Allervenligste hilsner Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:04

Skide i nælderne ...som det hedder på Ama'r, når man lidt mere end træder i spinaten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 22:05

Danmark vandt men spillede elendigt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:06

TheRipley -> Det kan jeg ikke huske ..og du ka' ik' bevise en skid !

Ps. Husk at slette dine cookies

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 22:09

Fint tedd,så er det meg der mopper i morgen,ha ha

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 22:09

Hurra...Danmark vandt..jamen så fortæl dog mand!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:10

Molo: jo jeg kan, for selv om jeg jo var i kirke mens tråden kørte!!!!!! så blev din profil senere sendt som et link i en tråd,
Sorry

Mirit skal vi lade ham slippe af krogen, fordi han var fuld og fordi Creamy er OK?

Hvis han lover ikke at m

Synd Molo, jeg så ikke selv tråden før det var for sent, men der blev lagte t link til din profil i en senere tråd

Hvad synes du Mirit????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:12

Prøv lige at sende 2 svar på engang, virker ikke, men HURRA - Danmark vandt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:13

TheRipley -> Læs lige hvad du selv har skrevet : Du vrøvler ! Snup en kop the og send mig rødvinen

Hvad synes du Mirit????

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:15

Ripley - hvorfor dog det - lad ham hænge den skøre knægt *G*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 22:16

Herrens ord er uransagelige *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 22:17

Norge - Spanien holniels! Var der ikke noget med en OL plads der forsvandt der?

Hold op hvor er der varmt herinde! Man burde finde et større rum til smalltalk!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 22:18

Rigtige mænd ruller ikke Molo! De hylstrer!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:19

Enig Mirit, han startede selv

Og Molo- find lige en paKkepost, der vil sende rødvin til Djævleøen en fredag aften - usansynligt .-D

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 22:20

hehe...ja gu er jeg MERE mand - og heldigvis for det. Gider for filan ikke sidde og berette om længden på mit kvindelige hår og min sidste hårfarvning

Fandt lige den, hvor Bjarne taler om fængselspræster og søstersolidaritet - og minsandten om ikke han var en anden denne dag..

Citat
Fra : invincible Dato : 21-11-04 12:08

Hvad var det nu lige der er så interessant med fængselspræster, jo de har altid en masse moralske opstød omkring den måde samfundet behandler banditterne, men ikke et ord om ofrene med mindre en af dem selv bliver overfaldet.

Ripley, søstersolidaritet med en der overfalder verbalt og så på den måde?

Godt luret Ripley!

Og god weekend...til de fleste

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 22:22

Taxi kører Rødvinen til molokyle TheRipley,no problems there

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:24

hmm ville da ellers gerne vide om creamy havde farvet håret lige så grønt som hendes arrige udbrud (ingen smileys når hun nu ikke kan lide dem )

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:24

Problem one: betaler Molo for taxien?

Og Creamy - går ud fra at du af alle kan regne ud, at det her er en velfortjent hævn, så må du trøste ham senere

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:35

MOLO - jeg synes du skal holde dig til den gode the og sørge for at tråden her ikke går istå

Håndbold har jeg aldrig kunnet finde rede i - heller ikke - alle de boldlege er ikke lige mig (kan ikke gribe en bold uden at tabe den )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 22:37

Hvis der er nogen der ser hende merit,så sig lige hun glemte en rød kjole og nogen højhælede sko,
sidst hun var her,jeg har sgu ikke plads til alt det stads kvinderne lader ligge og flyde her.
Hilsen
Keldd
tror i snart det bli'r jul??
mon det så bliver cool??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:40

holniels -> Jep og sender taxa-bonnen til ...hvor var det nu lige du boede ?

creamygirl -> Iført : Pink morgenkåbe, curlers, hårlak, støvsuger og med Thomas Helmig i øregangen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:44

KELDD din åndsbolle - lol.
Vis dig som den mand du er og fortæl hvorlænge du tiggede for at låne den da du skulle mødes med hol......... øh ham med det lange hår
Desuden har du haft den så længe nu at den er umoderne og skoene er vel trådt ud - så behold den bare

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:44

miritdk -> Holder mig til den fine the. Jeg tillod mig dog at flotte den lidt op med frisk ingefær. Hvorfor ? Fordi jeg synes det smager godt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:46

holniels: Tager du regningen, ellers må Molo simpelthen drikke cola resten af aftenen, så ryger han heller ikke i problemer senere

Og Creamy, så må du altså sende dit billede på nettet, eller var det Molo, der skulle have det på+

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:47

molo - det er da synd for theen. *tsk*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 22:47

ha ha..var det hvad du kunne mønstre idag Creamy...Ja selv mænd har dårlige dage..

Helt ærligt..det var for ynkeligt!

Hvis du anser det, at snakke om hvilken farve hår og hvilken længde håret har som værende kvindeligt..så er der dælme noget du har fået galt i halsen min pige..nææh det jeg har en anelse om, er at du har manglet en kvindelig Mentor i dit liv..og derfor ser du ned på os kvinder..det er synd for dig Creamy..du som ellers er så intelligent.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:48

Er du så sky high ! Dér er sgu noget der virker det her

...UPS, fik byttet om på dåserne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 22:49

Pink morgenkåbe,...YES
curlers,....NOPE (men en lilla pædagogble)
hårlak,....NOPE
støvsuger,....MAYBE
Thomas Helmig i øregangen.....NOPE (R.E.M )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:52

DET ER GAS !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 22:52

Mango--> du behøver såmænd ikke have ondt af mig. Har du nu drukket for meget rødvin igen igen?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:52

er det molos morgenkåbe ?????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:54

Creamy: så vil vi hellere have Molo i kostumet, du er altså for vanskelig - kan du ikke aftale det fornødne med Kelld?????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:54

LIGHTERGAS ...jeg har aldrig prøvet med hårlak

%.) </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 22:54

Creamy.....det kan gøres meget bedre..har du?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 22:55

miritdk -> Min morgenkåbe er kongeblå

</PRINSEN>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 22:56

Molo: hvad betyder %.) ??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 22:58

molo - kold farve men flot - og jeg tror dig ikke over en dørtærskel

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 23:00

Er nokk klokt at molokyle holder seg til cola TheRipley,ingen problemer senere jo,så holder jeg meg til det jeg har her,enkelt og greit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:00

tjahhh ripley - det ser ud til at molos påstande om ikke at have messengere installeret ikke står til troende

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:01

Tror dælme heller ikke på at du har en morgenkåbe Molo..det har du sgu alt for travlt til

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 23:01

merit:
Jamen Holger synes da også den var pæn,og jeg har da passet pænt på den,
må jeg så godt beholde den?og skoene også måske??
De der buskonduktørbukser du har på, de sidder da også pænt på dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:02

Klær nu også visse kvinder med kongeblåt : http://www.uv-sport.dk/webstore/Badedrag/model/blaa19.htm

...altså ikke min morgenkåbe. Den er fra Schisser ..tror jeg det fornemme tyske mærke hedder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:04

hold bøtte keldd - det er mine jomfrutrusser
behold dem bare - tror ikke de kommer i brug mere

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:05

%.) betyder

miritdk -> Tro mig : Jeg er en ærlig mand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 23:07

Ja Keldd og meritdk,jeg syntes I var et så flott par,at I sånn kunne bytte om på rollerne var jo et ekstra pointe til jer,jeg tror I blir lykkelige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:07

siger du molo- det må jeg have bekræftet af pålidelig kilde

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 23:08

Naaahhh merit,jomfru ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:08

Mirit: alle har Messenger, det er kun molo, der har ladet som om han ikke har

og holniels - ingen tvivl om, at Molo skal holde sig til cola, nu skal han jo stå til ansvar for, hvad han laver i en brandert, men hvad ddrikker du?

-og er Bjarne stukket af - Creamy var det synd for ham??????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:10

Filmen jeg ville se er kedelig, men det der sket mens jeg har kedet mig er interessant.
Creamygirl har nok været ude og lure konspirationsteorier igen må jeg ikke lige få et link så jeg ved hvad det handler om.

Ripley jeg mener at have læst at du bor på Langå kanten og det er langt væk fra hvor jeg bor, og jeg har ikke drukket X-Mas i mange år og efter sigende er den heller ikke blevet produceret i Randers i meget lang tid så navneskiftet er vel naturligt nu hvor bryggeriet er lukket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:13

Jeg har stadig ikke MSN messenger

TheRipley's kommentar minder mig om min nu hedengange sagsbehandler, som skrev i min resurce profil :

Henrik benægter sit misbrug !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 23:13

Mange tak Holger,nu skal hun bare finde noget ordentlig arbejde så hun kan forsørge mig.
Keldd

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:14

Ha ha..Ripley..selv du kan blive provokeret..jeg kan længe..til en vis grænse....Bjarne gider sikkert ikke mere..og jeg forstå ham sgu!

For dælan da..hvorfor kan vi ikke bare have lov at have vores meninger uden at vi skal angribes personligt?..og ja..jeg ved godt jeg har gjort det samme..men er svært at lade være når jeg bliver sparket til at gøre det!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:15

Keldd - jeg har da været jomfru og det er ganske vist
Hva´filen du vil med de trusser er mig så en gåde

Ripley - ja og ja - og selvfølgelig - og jeg drikker lige i øjeblikket også the - men rører aldrig alkoholiske drikke - næsten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:15

Ps. Jeg drikker Fun light Appelsin (2 Kilo kalorier pr. l.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 23:17

TheRipley,jeg kan ikke li vin og brennevin drikker jeg ikke på vanlige aftener,så det går i øl

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:17

Ripley, til din orientering sagde jeg godnat kl. 21.47, men det var vist godt, at jeg ikke gik helt i seng for så var jeg jo gået glip af jeres mærkværdigheder.
Creamys citat forklarede så halvvejs dit mærkelige spørgsmål, men det forklarer ikke at I altid bliver så prikne som aftenen skrider frem. Det er jo lige som Arne.
Jeg vil gerne fastholde det jeg skrev kl. 20.09. I er for bøvede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:17

holniels havde jeg lige overset - grrrrrr - så: (((((((((POW)))))))))))

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:17

Hej igen Bjarne, troede vi havde fjernet dig for ever

Gæt: Mellerup - Udbyhøj???

X-Mas er i alle tilfælde Thors, så drikker kun Tuborgs julebryg nu - rent forkert placeret loyalitet

Synd du ikke ved, hva vi snakker om

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:19

argh BjarneD - hvad er det nu for en sur gammelmands holdning

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 23:20

Ja Keldd,du må bare vise hende hvem der har kjolen på du

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:21

hov hov Ripley ikke nogem med alt + ctrl + del til BjarneD - det er han for brugbar til *G* - tror bare han er en træt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:22

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:23

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:23

Bjarne..bøvede?..øøh skulle det komme fra dig?..det må du forklare lidt bedre!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:24

NEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ ikke gabe molokyle - forbudt !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:24

Det må være de 4 rhohypnoler !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:25

øøh ja..Bjarne..du er for kostbar..ser mig omkring..folk nikker..oki...bliv lige lidt endnu..*GG*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:25

Ripley, I kan da ikke fjerne mig, men jeg syntes det er for bøvet at more sig med at lave fis med noget underforstået og jeg skal vel ikke sidde og søge for måske at finde svaret.
Hverken Mellerup eller Udbyhøj ligger 10 km. fra fjorden, men min lille båd holder til på de kanter.

Jeg troede oprigtigt at vi skulle hygge/more, men som sædvanligt går der mudder i det.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:26

Bjarne, lad være med at tage alting på Kandu for troende!

Jeg har ingen ønske om at sparke til dig eller nogen som helst andre, savnede bare et svar i en debat som var igang
Ked af, hvis det blev optaget anderledes

Og Mango: vær sød at spørge mig selv, før du regner ud, hvad jeg mener - det ville jeg nemlig også gøre ved dig.

Jeg ved godt, at ddu er glad for Molo, det er vi allesammen, alligevel kunne han ikke være bekendt at bruge Mirit og mig, fordi han havde problemer med Creamy........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:26

dem fra Galle & Jessen ?????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:26

Jeg vidste jeg sku' ha' ventet med at tage dem til i morgen tidlig

</>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:29

Skyggerne er blevet lange Bamse !

</KYLLING>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:29

Mango, bøvet det er efter min mening når man fuldemandsvrøvler og jeg drikker altså ikke til hverdag.
Må nok hellere holde mig til den saglige ende af Kandu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:29

Molo..du keder dig bare..hold on..der sker noget lige om lidt..ved godt at tålmod ikke er din stærke side *GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 23:35

Jeg har ALDRIG haft problemer med creamygirl ...eller nogen anden cyber kæreste, for den sags skyld

mango -> Jeg ved præcis, hvad der sker om lidt ! ....alkoven !

G'nat allesammen. Hvis I har lyst at smalsnakke mere, så er det da selvfølgelig med min velsignelse ...og uden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:36

Bjarne kan ike huske tråden og kan ikke huske den nøjagtige ordlyd, men det hele komer af, at Creamy i sin profil havde glemt at skrive Molo som sin Cyberkæreste og han som forsvar skrev Mirit og mig som potentielle emner i sin profil.
Han har selvfølgelig pænt lavet det om igen, men jeg læste om det i en tråd og lukkede op for en profil, hvor han var vendt tilbage til sin oprindelige tekst og det var først flere dage senere, jeg fandt ud af, hvad der havde stået!!!

Derfor bliver han mobbet lidt nu - venligt ment, men alligevel.......

Så det var ikke for at lave mudder i det, det var faktisk for sjov - og er ked af, at du ikke har været med i de sidste tråde jeg har lavet, for de har faktisk været hyggelige.

Ked af, at du har misforstået, ser ud til, at vi har let til det.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:37

Ripley..sorry..ja naturligvis..jeg troede bare at du var blevet en lillebitte smule irriteret*SS*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:41

hov glemte at sige godnat til molokyle - nå - han sover garanteret ikke - men ser lokaluartigtv *GGG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 23:42

For lige at gøre dig færdig Mango - så har jeg sjældent oplevet en kvinde, der som du forsøger at promovere dig selv, alt imens du forsøger at lægge denne adfærd over på andre. Du virker på mig, som en kvinde der i høj grad elsker at få opmærksomhed - og samtidig klandrer andre for netop dette.

Jeg er selvfølgelig klar over, at du ikke er enig i dette, men dine kommentarer rundt om på sitet handler i høj grad om, hvad du foretager dig i dagligdagen, hvornår du sidst har fået farvet håret (og hvor pænt din mand synes det er), hvornår du holdt op med at ryge ( og hvor pæn din hud er blevet siden da ) - hvornår du skal have sex med din mand, og hvad I skal have at spise inden - kommentar og råd til andre om, hvad de skal gøre for at score til aftenens fest, samt indgående spørgsmål til vedkommende dagen efter, beretninger om, hvornår du har menses og hvor træls det er ...osv osv - Alt imens tillader du dig sq, at genere dig over een sjov bemærkning til min røv og tatoo, samt nedgøre mig for at være for lidt ydmyg i forhold til det at være kvinde......Lousy adfærd, men dog en normal og forudsigelig reaktion fra en ægte sladretante........Og nej, jeg er IKKE begejstret for din slags - Og ja, du føler dig sparket, men glemmer, at du selv sparker.
Skulle du blive meget fornærmet over denne beskrivelse, så lad mig dække mig ind under dine egne ord. ' Det er så let at blive misforstået, når man kun har det skrevne at forholde sig til'

Desuden finder jeg det underligt, at du mere end een gang har udtalt du ikke gider mundhugges med mig, når du så til stadighed træder ind i en tråd og starter med at henvende dig til mig

Bjarne--> Jeg forestiller mig, at det sikkert ikke er rart at blive afsløret med en dobbeltprofil - især ikke når man afslører sig selv - men lad nu være, du kender jo godt tråden!...Jeg har ting der skal ordnes fra morgenstunden af - og håber på din forståelse for, at jeg nu viser denne smiley .....Skulle du komme med en kommentar der kræver et svar fra mig - skal jeg gøre mit bedste en gang i morgen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:42

Indrømmer, at man let kan blive lidt paranoid med de personangreb der foregår, men jeg prøvede nu ikke at forsvare Molo for det kan han sagtens klare selv.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:43

øhhhhh nogen her der har yahoo messenger - og vil fortælle mig om der er problemer eller om det bare er her hos mig ???????????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:43

Mango, så ville jeg aldrig gå på Smalltalk, savnede bare Bjarne, han er som regel god for en fornuftig kommentar - det er du for resten også

-og stikpillerne til Molo er kun for sjov, men han har fortjent at høre for sin tråd, særlig fordi den var slut, før jeg opdagede den

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:44

Creamy du er bare langt ude som sædvanlig!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 23:49

Creamygirl mere mand???

Det vil jeg nu ikke påstå, selv om hun ikke lige beretter om længden på sit hår, så vidt jeg da lige husker
Men hårfarvning??
Var der ikke noget med lyse striber øverst på den veltrænede krop med pariserpopoen og push-up'en.
Gad vide om noget af det stod i denne her
www.kandu.dk/dk/spg/52530

Eller også er det måske samlede brudstykker fra forskellige tråde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:49

ajiiiiiiiii creamy det var en hel stil til gengæld for et par linier - kan godt forstå du er træt !!!!!!!!

BjarneD - kan være jeg er godtroende men jeg tror nu ikke der er så meget vægt bag de personangreb - hvem filen kan gøre et id noget ???????

Er der for hulen ikke nogen der kan svare på mit spørgsmål om yahoo messengeren ??????????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:52

Kan jeg, mit virker...........

Får besked om mails fra Kandu, de kommer hele tiden

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 23:52

Jeg ved ikke rigtigt hvad det her går ud på, men jeg gider bare ikke finde mig i alt det skidt der skal smides i hovedet på mig selv og andre og det føles dobbelt surt når man ikke ved præcist hvad man anklages for.
Jeg foragter alle der støtter ballademagerne ganske som jeg foragtede bibsamie og sunovitch da de forsøgte at lave en afstemning om, at Ram2 og fridaflip skulle have lov til at genere hvem de ville på kandu.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-12-04 23:54

Er vel ingen der bruker yahoo mer miritdk? eller??

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-12-04 23:55

Tjaah..Creamy..du startede *LOL*

Og ja..jeg har jo lige fortalt dig at jeg er kvinde..og med "rør" indlagt *FASAG*

Du bliver klogere med alderen..du er intelligent..men ikke så klog endnu..det kommer med alderen..

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 23:55

Bjarne: hvem smider skidt i hovedet på dig?
Jeg har skrevet mest til dig og jeg ved, at jeg ikke har gjort det!!!!! tværtimod!!!!!!!

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 23:56

oki tak Ripley - så må jeg jo se om jeg kan rette det

BjarneD - er du ikke bare lidt for alvorlig - eller ?????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 00:06

Troede vi kunne have en ordentlig tråd i aften igen,

Sov godt - Hilsen Ripley

PS: Molo, du er blevet spanket nok for dine synder, du slipper nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 00:07

dova *GGG* du jager da rundt og leder og søger *LOL*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 00:10

Ripley, selv om du ikke generer mig så er der en der bruger det du skriver til at gøre det, og det virker som om du ved hvad det handler om, så jeg ved ikke hvad jeg skal tro.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 00:13

Nå,der kan gå lidt koks i det selv om arne ikke er her.
mirit:Bjarne er ikke mere alvorlig end os andre,(sorry Bjarne ,jeg ved du kan svare for dig selv,men kunne ikke holde kæft)
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 00:15

Bjarne, jeg er også på vej i sen, men forklar lige hvad du mener, fatter ikke et kvidder, sorry

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 00:17

min bemækning til BjarneD var ikke ment dårligt på nogen måde - pjatter bare - så fatter vist heller ikke en disse hmmmmm

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-12-04 00:18

Sov godt Keldd og miritdk

og alle jer andre jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 00:20

ilm holniels

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-12-04 00:23

Hallo miritdk?,ilm?????,en sykdom??,eller ønske om en?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 00:29

sorry brb = be right back = kommer straks - og gå så iseng holniels så jeg kan kæle lidt med keld

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-12-04 00:31

zz..natter..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-12-04 00:36

Ok,natt natt da

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-12-04 00:38

Hørt holniels *LOL

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-12-04 03:25

Creamy > Hvordan gik det i grunden med det "akvarium", som du af van(d)vare hentede ned fra nettet?

Var Ad-Aware nok til at fjerne det - eller skulle der mere til?

Og var du i så fald "mand nok" til selv at få det hældt ud.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-04 06:21

hehe..nææ desværre Rellom.
Min nye position som 'mand' var ikke nok til at fjerne det skidt. Blev nødt til at få lidt hjælp af en 'rigtig' mand (Tedd)..men nu er det også helt væk

PS. Jeg synes bestemt også, at det er synd for Bjarne

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-12-04 09:25

Så blev I nødt til at køre Hijack-this og hele dynen?

Var det Cool Web Search eller noget i den stil, du havde fået ned?

PS! Hvad er nu det for noget med Bjarne?
Der må være noget, jeg har overset.
Men jeg er mest interesseret i at få svar på det med spywaren.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 09:54

TheRipley -> Den profil der kan spanke mig gul og blå er ikke oprettet endnu !

Sig da tingene ligeud. Det er ikke spor farligt. Det der falder BjarneD for brystet er, han i meget indirekte vendinger beskyldes for at være invincible ... af TheRipley, uden at TheRipley overhovedet har haft dette i tankerne. creamygirll undersøger sagen og konkluderer TheRipley sandsynligvis har ret og tager tråden op !

Korrekt ???

TheRipley; du kan stadig nå at slette dit spørgsmål til BjarneD og stille det hér i stedet

G' formiddag alle sammen. Jeg skal til endnu et gløgg gilde. Denne gang hos Frk. Uro kl. 14, men der er stadig masser af tid til at komme med 'kloge' kommentarer inden sprutten løber ind. Jeg ved godt at den megen snak om FF'ere gør at nogen måske opfatter mig som et sprutorgel, men jeg må skuffe og sige det nok ligger et stykke fra de faktuelle forhold.

Tro på det !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 09:59

..og er det virkelig rigtigt at ingen kunne nå mine link fra Guild's tråd igår ?

Husk at skrue godt op for lyden : http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=1310&NSFW=

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-12-04 10:08

Molo
Det er i hvertfald rigtigt nok, at creamy beskylder Bjarne for at være invincible.
Men om det lige var det at Ripley havde i tankerne, så var det et forkert profilnavn invisible der blev omtalt.

Min teori er, at Ripley fejlagtigt forstod det sådan, at det var hende der skulle have fornærmet Bjarne med et eller andet.

Altså Molo

Nu kan man også komme med "kloge" kommentarer selv om sprutten er løbet ind
Kender du ikke det gamle ordsprog om, at af børn og fulde folk skal man høre sandheden

mvh dova

Øeh, de der FFer, har det noget med Faxe at gøre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 10:15

Molo...... det åndsvage link giver de fleste: Siden kan ikke vises !!!!!!!!!

og jo selvfølgelig opfattes du som et sprutorgel - har nu aldrig hørt om sådan et - men har da både set og hørt om et vandorgel

Godmorgen og god fornøjelse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 10:20

dova -> Tuborg Fine Festival : Blev oprindeligt brygget i anledning af Dronning Elisabeth II's kroning for over 50 år siden. Det blev en dunner succes med denne fyldige og stærke (7.5 %) øl og derfor laves den stadig for rigtige øl kendere.

Dem er der ikke mange af i Jylland kan jeg forstå

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 10:22

rellom - det skumle akvarium kan fjernes - http://searchweb2.com/ - nederst kig i faq - og så den almindelige tur for at fjerne resterne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 10:23

Fatter ikke en meter miritdk. Det kører uden problemer hos mig. Første gang jeg var på siden skulle jeg dog installere et opdateret plug-in til Quicktime.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 10:25

jeps nemlig molo - det var også lige det - men nu vil siden ikke vise sig - såååhh - og hvor vigtigt er det egentlig -

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-12-04 10:28

Tuborg Fine Festival.
Har aldrig hørt om det, men derfor kan det da godt ske de findes her.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 10:31

miritdk -> Jeg er interesseret fordi, jeg gerne vil forstå hvad problemet er. Det kunne jo være der på et tidspunkt bliver stillet et spørgmål om et lignende problem med et få adgang til en side med steams til Quicktime og så ville det være rart at sidde inde med svaret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 10:31

dova - havde jeg heller ikke - hurra for google : http://www.jo-hansen.dk/beer/bryggerier/fotosider/FtubFineFestival_u-dato-paa-hals_TU076_2002.htm

og jeg der aldrig drikker hverken øl eller spiritus - hmmmm altså

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 10:35

MOLO din nød - du har jo selv beskrevet det - lol - "Første gang jeg var på siden skulle jeg dog installere et opdateret plug-in til Quicktime."

MEN kan du komme ind på siden idag ??????? For ellers har nogen da et problem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 10:36

Jeg bruger Win98 SE (Dansk) bag firewall (Sygate) og med AVG som anti-virus program. Mine sikkerhedsinstillinger er standard (mellem) og jeg bruger nul pop-up stoppere, men SpywareBlaster er installeret og lukker af for det meste snavs. Jeg kører jævnligt Adaware.

..og der er ikke noget på den omtalte side der giver brok i den forbindelse. Jeg tillader steaming via Quicktime, men IKKE med Windows Mediaplayer 9, da mange *.mpeg, *.avi og ASF steams konnekter til alle mulige lyssky adresser. Mediaplayer får kun lov at køre off-line hos mig, så jeg må downloade og køre omtalte filtyper.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 10:38

..og ja. Jeg kommer ind på siden uden problemer !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 10:41

Jeg er skam ikke "ked" af det mere for nu har jeg fundet ud af, hvilken profil jeg blev tillagt.
Herre morsomt, og fik så lejlighed tl at se hvor ondskabsfuld creamy opfører sig over for Mango oig Dova.
Den profil kan jeg godt acceptere og jeg vil ønske, at jeg havde lige så god "ond" humor.
http://www.kandu.dk/dk/spg/54012

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 10:45

Godmorgen, har slettet mit spørgsmål - og tak fordi ingen svarede på det?

Tror det hele var en dum misforståelse, bl.a. fordi jeg stavede et navn helt forkert

Og undskylder hermed officielt over for Bjarne som jeg bestemt ikke ønskede at genere

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 10:46

mirit:
Linket molo henviser til er uhyre vigtigt og især skal du huske at skrue godt op for lyden.
Hævnen bliver sød molo,jeg havde lige været i brusebad,og skiftet underbukser..................
NU KAN JEG GØRE DET IGEN.

Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-12-04 10:54

Miritdk > Tak, men jeg kan nu ikke få øje på nogen faq nederst.

Jeg har dog heller ikke selv installeret "akvariet".
Min nysgerrighed kan drive mig vidt - men ikke så vidt.

Er du iøvrigt vild, hvor det vælter ind med post
- mail'ene kommer jo som maskingeværsalver.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:00

MOLO og Keldd........ jeg kunne se linket igår - men ikke idag !!!!!! Kender linket - Altså ingen forskrækkelser til mig lol. (fik den med mail for nogen tid siden - lolol)

Ripley godt du fik sløjfet dit spørgsmål - noget siger mig at BjarneD ikke ville have svaret under alle omstændigheder

Hmm Keld - er det mine jomfrutrusser du vil skifte allerede ????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 11:01

Keldd -> Nå du fik hilst på...... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGHHHHHHHHHHHH

..så er det altså miritdk, der sidder med problemet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 11:02

Undskyld, at jeg kører videre i samme skure, og i øvrigt Keldd tak for opbakning.

Ripley du skal ikke undskylde og for at svare på dit spørgsmål, som Molo delvist har forklaret så blev jeg tillagt noget jeg ikke vidste hvad var på grund af et klodset forsøg på, at hoppe ind i jeres ordveksling.
Jeg blev faktisk ked af, at nogle personer, som jeg godt kan lide tilsyneladende bakkede creamy op, og jeg havde lige set at den herlige trafikdiskussion blev personlig og det er begyndt at irritere mig mere og mere, at nogen erklærer det som et mål, at genere en selv og især når man ikke anede de pågældende eksisterede. Jeg har skruet kraftigt ned for min deltagelse for ikke at provokere med for høje pointtal, men det hjælper åbenbart ikke meget. Andre må også have sløjet af eller også er der ikke nok spørgsmål.
Jeg var træt af Ram og Frida og jeg er træt af Creamys lurepassen for at se om der er noget man kan falde over og alt tyder på at Ram laver nye profiler hvor han kører på de samme personer som Creamy gør.

Keldd, Molo, emesen, Mango, Ripley, Dova, Mirit og mange flere jeg holder skam af jer og har i snart et år nydt at deltage på Kandu.

Nu må I gerne fortsætte uden, at jeg skal ødelægge stemningen mere.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:07

molo - intet problem - bestemmer jo selv hvad jeg vil se eller ikke se - og har jo ikke noget problem eftersom jeg jo HAR set - godt nok før dit link - men må indrømme at det vist var min datter der sendte det til mig og selv fik det åbnet før mig - så - haha.

ps.. jooooooooo tror jeg har problem med quicktime når alt kommer til at - men så bliver den filene kylet ud og installeret igen hvis jeg ellers husker hvor filen jeg fandt den gratis version til xp - hmmmmmmmmmmmm - tror der er drille... på spil her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:10

BjarneD din nød - vi hygger os jo når du er her - kan du så blive her din !!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 11:14

BjarneD -> Du må også forstå at når du kommer med en bemærkning som :

Citat
...der var nu ikke noget helligt ved de præster jeg henviste til ...

..er der nogen der begynder at undre sig over, hvor det 'jeg' kommer fra ? Du deltog jo ikke i omtalte tråd ?

2 og 2 plejer jo at give resultatet 4

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 11:20

BjarneD:
Du ødelægger bestemt ikke stemningen,hvor får du den idè fra???
Som jeg skrev i går, gik der lidt koks i den,lidt misforståelser og den slags,det sker jo.
Men pas på hende merit ,hun har det med at blive voldelig(jeg taler af blodig erfaring)
Av av av av av av,lad være at slå merit.
Hilsen
Keldd
mon det bliver jul?
og blir' det så cool?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:26

hmmm keldd - jeg slår aldeles ikke - og slet ikke uden grund (sladrehank)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 11:26

På baggrund af tingenes tilstand kan jeg nu altså ikke se creamygirl gør andet end at stille spørgsmålstegn ved BjarneD's troværdighed. Et eller andet sted med god grund. Det er da enhver beskåren at have sine meninger, tvivl og hypoteser om hvad, hvem, hvornår og hvorfor.

Om der så er noget om 'snakken' finder vi jo så nok ikke ud af lige på en studs og egentlig er jeg personligt : Skide ligeglad. Laver folk en 'bøf', ja så må det stå for egen regning. Gælder både creamygirl, BjarneD, undertegnede og alle andre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 11:37

mirit:
Jeg sladrer aldeles ikke,jeg er jo nød til at advare,mod din rå,grove og brutale væremåde.
Avavavavavavavav nu er hun efter mig IGEN.
Hilsen Keldd.............som lige er blevet gennemtæsket.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 11:41

Keldd -> Du ka' jo li' det din flaggelant

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:43

MOLO - dit indlæg kl 11:14 - hmmm lavt at tage noget ud af sammenhæng så det kan misforståes - troede du havde mere pli ???????

De her sludre - sladre - snakke - og hvad ved jeg - tråde er hyggelige indtil en vis grad - og personforfølgelse (id-forfølgelse) er sq da lige til alt + ctrl + delete !!!!!!

hvis du er " Skide ligeglad" - dine ord - hvorfor så spilde krudt på det ????????????

Håber et eller andet sted at BjarneD har fået sat sigte på pc´en

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:45

jo keldd - du sladrer - og jeg har ikke gennemtæsket dig ENDNU !!!!!!!!! *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 11:46

Minder mig om en kontakt annonce jeg læste en gang :

Citat
Hård SM :

Slår din partner ikke til ?

Så ring til Sorte Sonia.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:50

MEGET afslørende for dig molo -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 11:56

Molo afslører sig selv:
Citat
Minder mig om en kontakt annonce jeg læste en gang :

Det vil blive brugt imod dig,husk det.
Hilsen
Keldd
Hvad ledte molo efter mine damer og herrer,da han læste den annonce???????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 11:58

Du misforstår vist miritdk -> Dét jeg pointerer er, at det kan opfattes som; 'slip of the mind/tounge' når man i et uovervågent øjeblik taler over sig. At det muligvis intet har på sig og at folk roder rundt med skjulte dagsordner, er det der fik mig til at skrive min kommentar. Det var ikke for at være ude med riven efter BjarneD. Ej heller for at forsvare creamygirl mod løjerlige angreb, hvor man tillægger creamygirl motiver man umuligt kan have belæg for.

Jeg prøver blot at udvise forståelse for at tingene udviklede sig som de gjorde !

Det jeg er ligeglad med er; om folk gider bruge energi på dette ! Hvis jeg gider ? Er det vel min egen sag og jeg kan såmen godt svare for mig, også når mine meninger går majorteten imod

Pli ? Beleven opførsel, opførsel der tager hensyn til stedets skik og brug.

Det mener jeg bestemt jeg udviser her på sitet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 11:59

tjahh keldd - han er vel misundelig på dine blå mærker osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 12:01

Keldd -> Det er til gengæld let at svare på :

Jeg baksede på daværende tidspunkt selv med at skrive en kontaktannonce ..og det er sikkert muligt at finde en henvisning til ordlyden af denne her et sted på Kandu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 12:03

MOLO - taget til efterretning (prins charming *G*) - men det skulle du jo så lige have skrevet lidt før

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 12:05

Mirit:
Jamen det er han da,og med god grund.

Jeg er væk et par timer,vent med at skkrive noget (det gælder alle )til jeg er tilbage,
vil ikke gå glip af noget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 12:05

Evt. her : http://www.kandu.dk/dk/spg/33858

..hvor der blev bagt på fidaflip

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 12:14

Skide være med det molo,jeg har stadig mirit's røde kjole,den tager jeg på når jeg kommer og besøger dig.
Jeg må løbe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 12:20

Molo du skulle nu prøve, at vende tilbage til den tråd jeg først har stiftet bekendskab med her til morgen (den koster ikke ret meget). Den indeholder noget som jeg ville have reageret voldsomt på hvis jeg havde deltaget. Den er for øvrigt ved at være gammel og det er vist typisk, at creamy finder citater fra gamle tråde. Er det ikke en besynderlig adfærd så ofte der bliver gravet i lukkede tråde.
Hvis du prøver, at forestille dig, at jeg rent faktisk ikke kendte den tråd, og tænker på hvor mange sjove tråde, der har været med diskussioner og godmodige provokationer så kunne du måske forestille mig, at jeg kunne have troet noget andet end det, det rent faktisk handlede om, og som sædvanlig sidder edderkoppen i sit spind og gemmer sig for straks at slå ned på den mindste flue der bevæger sig. Min lille morgen research har vist at der er temmelig mange smalltalk tråde jeg ikke har deltaget i, og så var der en jeg droppede ind i og droppede lige så hurtigt ud af da morskabsdræberen startede med sine ondsindede kommentarer.
Det skal så lige nævnes, at der er stor sandsynlighed for at jeg kender personen bag invincible, men det er en helt anden historie om frustaration og beklagelser, som jeg af gode grunde vil holde for mig selv, også når jeg får af- eller bekræftet min mistanke.
Molo du skal ikke holde med nogen, men ind imellem kunne du godt være mere objektiv, som jeg påpegede da vi diskuterede den dæmoniske duo.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 12:31

Ja ja, BjarneD vi har divergerende meninger om mangt og meget og du ved jeg dette til trods repekterer dig som menneske og kompetent kandu bruger. Jeg håber da sandelig det er gensidigt? Du kan imidlertid ikke være blind for, at når du skriver (uoverlagt eller ej) 'jeg' til en kommentar du iøvrigt intet har at gøre med. Så risikerer man der bliver draget de forkerte konklussioner. Dette må man i mine øjne, så set at få udret og sat på plads ved en simpel forklaring/argumentation, i stedet for at gå direkte efter struben. Det var hvad jeg i al beskedenhed , med pli og i en sober tone prøvede, at udrede med min kommentar og senere uddybning af samme.

Længere er den sgu ikke

Objektivitet er en utopi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 12:41

Godt nok Molo bortset fra, at jeg ikke anede at der var noget specielt at forklare, og jeg blev temmelig sur da jeg opdagede, at jeg skulle involveres i et eller andet. Hvis jeg havde vist hvad det var ville jeg have moret mig, men jeg var og er bare så træt af, at man skal ind og tjekke smalltalk tråde man har deltaget i for, at se hvad der skrives efter man har forladt tråden.
Ganske uden anledning i "valgfusk" tråden:
Citat
Kan man også slette sine drømme?! fy for en væmmelig drøm jeg havde i nat.
BjarneD var hovedperson - og jeg vil ikke påstå at manden var rar, men han var dog på cykel og havde både lys og røjsere på

Den form for humor er åbenbart sjov når hovedpersonen ikke er til stede.
Kunne måske forklare min lyst til en godmodig tråd, men sådan kan det åbenbart ikke blive.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-12-04 12:42

Keldd
Nu lægger du jo alle de der billeder ind på din side.

Hva' så med et af dig, hvor du er iført den meget omtalte røde kjole, med tilhørende stiletter.
Evt. kunne du jo udvide dresset med en fiks lille nissehue, så har vi jo den, i en anden tråd, efterlyste nissepige

Mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 12:49

BjarneD -> Det vil jeg overlade til dig og creamygirl at diskutere/afgøre

dova -> Det var da et glimrende forslag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 12:52

Jeg er næste sikker på der kan findes en matchende rød herre G-streng i H&M

Str. small ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 12:53

BjarneD og MOLO - bare et lille ord - et ganske enkelt lille ord - og SÅ meget i dog kan få ud af det - man kan da heller ikke forlade skærmen før farer i blækhuset (se tastaturet) igen

Det underlige er at I begge på en eller anden måde forsøger at rette op på både dit og dat - og er lige ved at gøre det hele endnu værre - tsk tsk - men i er sq nogen hyggelige nogle alligevel.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 12:55

Tak! Mirit.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 12:55

Dova - jeg er sikker på at der eksisterer sådan et billede af keldd - -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 12:57

BjarneD -> Der er bestemt intet i vejen for, man kan opføre sig godmodigt i ALLE mine tråde. Se bare; nu driller vi Keldd, selvom både dova og jeg er udmærket klar over, han ikke er tilstede i øjeblikket

..men han har jo også fortjent det, når ikke straks han kommer springende og ordnet mit lokum, som jeg nu be'r ham om, men må vente helt til den 20. dec. med at skide

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:01

MOLO... det kan jo være han han skider på det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:01

Om en time er I alene på 'banen' for da skal jeg skive æbler og hælde most i halsen. Da ka' I bare fyre løs. Jeg vender nemlig fugtig og dansende hjem omkring kl. 18 ..vil jeg tro.

Ps. Jeg lader cyklen stå og tager bus/metro, da jeg som elitecyklist jo godt er klar over, man ikke må færdes i trafikken spirituspåvirket.

Så vidt jeg husker gælder dette faktisk også fodgængere ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:02

argh tastatur med gentagelse *LOL*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 13:03

Det er ganske vist, at tingene kan være godmodige og de der ville være onde ved godmodigheden selv (Keldd) ville være besynderlige.
Din cyberkæreste ved ikke hvad godmodighed eller venlighed er hvilket vel bevises med de kommentarer der kommer omkring Mango, som efter min mening er utrolig sød selv om hun skriver noget meget uforståligt ind imellem.
Jeg hopper af her for ikke, at grave grøften dynere end den kan kan "Springes over"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:04

miritdk -> Jeg er en mand af ord ....usædvanligt mange ord !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:07

hørt hørt molo

ØV BjarneD - - kom ikke her og sig du har et liv udenfor kandu - hvor skuffende

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:09

BjarneD -> Hvad mango og creamygirl fortager sig indbyrdes er ligesom deres sag ...som jeg selvfølgelig også har en mening om, men det er sgu lidt for piget til min smag.

miritdk -> Jeg tror at DJ-arne-B's og mine meningsudvekslinger ligger i noget der hedder fordybelse og indsigt, men jeg er fuld af forståelse for du ikke kan følge os.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:14

MOLO.... (((((((((((((((((POW))))))))))))))) og er det ikke nok så....(((((ra ta ta ta ta ta ta ta ta ta))))))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:14

HJÆLP Keldd.... Nu tæver miritdk sgu også mig ....og jeg har ikke engang fået kjole på ...endnu !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:16

og molo - gid du må kløjs i dine ævleskiver hos frk evigglad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:18

lol molo - det kan sagtens klares - der er tid nok - men pas på - nogen lurer måske med et fotografiapparat og så ender du på kelds hjemmeside

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:19

HA ...miritdk ramte langt over målet, da jeg var hurtig at dukke mig (...hvis du vil se det i slowmotion, så skal du læse tidspunkterne for vore kommentarer), men kjolen er ødelagt

HÆVN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:21

Hmmm.... må gå til bal i den skudsikre ....det er iøvrigt også det eneste tøj jeg har, der er rent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:22

arghhhhhhhhh - hjæææææææælp - ikke nogen dumme links tak *GGG*

TÆNKTE sq nok du gik i kjole - er det gået ud over halsudskæringen ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:27

hmmmm synes da lige du har haft vasketur molo - hvad f--------ilan kom du i maskinerne ?????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:30

Nøeh... nu ligner den blot en noget nedslidt net-bodystocking efter den skudsalve

Links ? Du siger noget ...øjeblik !

http://www.bulletproofme.com/Ballistic_Clothing.shtml

..aftenens dresscode !!! Jeg skal jo som bekendt til party på Wester Bronx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:32

miritdk -> Det var da før du kom forbi og skød det hele i sænk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 13:39

pause herfra - ses - tror jeg nok - lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 13:54

miritdk -> Ja, det må være hårdt at gå og plaffe folk ned dagen lang !

Jeg vil gøre mig klar til at forlade hytten, men inden da, skal I lige høre på lidt selvfed og selvsmagende bavl :

For at være en god, rar, omgængelig , betænksom, vel- og kærkommen gæst medbringer jeg selvfølgelig (..bortset fra en ubændig sult & tørst) en værtindegave. Frk. Uro er vild med blåt, så en blå Hyasinth i blå potte på vej, samt en pæn pose økologiske, friske og velsmagende Valdnødder ...fra en villahave på Ama'r selvfølgelig !

</MOLOVENDERTILBAGE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 15:34

Ja,hvad der sker af frygtelige ting,bare man vender ryggen til.
Men NU er jeg tilbage ,og så skal i få.
Troede I , I havde en chance mod MIG ? Lad mig først tage mig af dova (hendes 12.42)
Jeg ved du har et digitalkamera,send et par billeder af dig >> kelddsnabelaworldonline.dk >>
Så skal jeg nok lægge et ind på hjemmesiden af mig, i rød kjole og højhælede sko,kom så, hvis du tør. Hæ hæ hæ
Ovenikøbet bakker molo,dova op (12:49).Men mine damer og herrer,han er også så fuld af lort,og det er desværre min skyld,for jeg har ikke fået lavet hans elendige lokum endnu.
Og med hensyn til mirit,faktisk den mest voldelige Kandu'er, nu også med skydevåben Pas på, kom ikke
i vejen for hende,ren gift,det er virkelig en uhyggelig historie.
Indtil næste fredag vil "KW Pictures" sende sine Papparazi fotografer ud over hele landet,ingen skal føle sig sikker.
"KW Pictures" er kendt for at stikke sin næse i ALT, jo mere slimet sladder jo bedre.
Rygter og Skandaler er "KW Pictures" varemærke.
Hilsen
Keldd
nu bliver det snart jul
lad os håbe det bli'r cool

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-12-04 15:38

U ha da da Mango du er godt nok for grov, hvor vover du at tale til en med Kandu søster, Creamy på den måde?!
Og Ripley, hvis verden og BjarneD forstod bare en brøkdel af hvad du siger, så ville alt være såre godt, desværre står din mange gode sider og kvaliteter ikke ligefremproportionelt med graden af dine nærmestes opfattelsesevne og det er din fejl at du ikke taler til folk på det niveau de befinder sig og ikke går videre før du ved at de kan følge det. Kort og godt du bliver udnyttet.
Det er klart at BjarneD ikke lærer en disse når han bliver dulmet af sød snak får glattet vejen ud foran fødderne og bliver pudret og kysset i røven, tiltrods for dette er han alligevel ved at snuble, da han slet ikke forstår andet end hvad han lige nu og her kan li og ikke li, det han ikke kan li, angriber han brutalt, -og han udviser ikke fortrydelse eller anger. Snarere bliver han lige så sjov (som os andre citat Keldd)og ønsker sig en mecedes med sigtkorn (tilat ramme de dumme cyklister) og det ville også være dejligt at besidde en rigtig ond humor som Invin....(på den gode måde forstås!!
Mango - Creamy er skam allerede intelligent, hun er nemlig en af de få kvindelige Kanduer der konfrontere BjarneD med hans unoder, hvilket han bør takke hende for da det måske er hans eneste chance. ¨På den anden side har jeg da en vis forståelse for de kvinder i BjarneD liv der har travlt med at glatte ud, til dels fordi de ikke har for meget selvrespekt og tildels for at slippe for ubehaget, men sådan kan vi jo ikke holde ud at leve i længden vel.
Helt konkret ønsker jeg mig af dig at du lærer at argumentere isteden for at komme med personlige angreb og deslige, når du har lært dette tror jeg også du vil få det bedre og at folk vil være mere ærlige og åbne overfor dig.

Det er Jul og det er skidekoldt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-04 15:47

Endelig en sigende overskrift til et spørgsmål!

Diverse indlæg i denne tråd handler om modsætninger! Minder meget om en skilsmisse! Begge parter forsøger at overbevise deres fælles venner om, at det selvfølig er den anden part der er ren idiot og kværulant! Det kan der jo så gå meget tid og bitterhed med, og ender som regel med at en hel del af de fælles venner forsvinder hovedrystende fra omgangskredsen! Tilbage sidder så de "rigtige" venner som jo gav éen ret, mens de fælles venner der forsvinder så kan hakkes og bagtales på, for de tog jo ikke "stilling"!! Og så er de jo ikke "rigtige" venner, eller er de?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 15:52

Tak for roserne Mulberry, og nej jeg bliver ikke udnyttet!

Jeg synes Smalltalk er sjovt, jeg synes jeg snakker med mange begavede og morsomme mennesker, og så længe jeg synes det, ja men så er jeg her da.

Bjarne fik en undskyldning, fordi det var fuldstændigt tåbeligt af mig, at stille et spørgsmål direkte i en tråd til ham.
Undskyldningen var velfortjent, og han har også givet mig en da han synes jeg havde fortjent det. Ærgerligt også at vi kun er mennesker, men vi laver altså fejl sommetider, så må man vel også stå ved dem

Men du har ret i, at det er skidekoldt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 11-12-04 15:53

Glemte at skrive BjarneD ud for de sidste to linier

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 15:55

mulberry:
Vær sød og send et par billeder til >> kelddsnabelaworldonline.dk <<
så skal jeg nok komme og varme dig
Hilsen
Keldd
mon det bli'r jul?
mon det bli'r cool?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-12-04 15:55

Haii tedd,formen fin??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-04 16:01

Blir altid inspireret ved solnedgangstid, holniels!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-12-04 16:02

Mulberry
Visse ting kan man ikke argumentere for eller imod.
Og visse ting skal man ikke udtale sig om når man ikke ved hvad der ligger bag.
Men synes næsten du burde bruge lidt point til at købe denne tråd.
Det vil måske få dig til at se lidt mere klart på nogen af de ting du angriber i denne tråd
www.kandu.dk/dk/spg/52530

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 16:20

Mulberry:

Jeg har lige læst den tråd dova referer til, ingen kan med nogen som helst rimelig forvente, at Mango skal være neutral i forhold til Creamy.

Jeg har aldrig haft konfrontationer med Creamy, og synes tit hun har nogen fine indlæg - men sådan ville jeg da ikke have det, hvis det var mig, der havde fået sådan en gang lort ud over mig.

Hvorfor kører den her tråd helt af sporet, "julekuller"??????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-12-04 16:38

Nu er det jo sådan at i et forum som Kandu udvikler brugerne sig osse! Lidt lige som at vokse op! Jeg synes links til gamle tråde efterhånden har taget overhånd i disse her diskusioner! På den måde stempler og fastfryser man brugere! At der udover det osse blir citeret helt uden for kontext og diverse smileys er osse en måde at "latterliggøre" andres udsagn! Men det er åbenbart sådan at hvis man har fået et horn i siden på en eller anden person, så bliver alt det personen siger behørigt noteret, gemt og arkiveret, lige til at tage op af posen ved passende lejligheder!
Så straf og domsfældelse på Kandu er i mange tilfælde, langt hårdere og mere tidsubestemt, end det vilde være i det pulveriserende liv, netop pga delikventens udtalelser står til "evig" tid!

Men husk nu på at smilet er den afstand mellem mennesker! Og kan man vitterligt ikke sammen, så er det sgu da langt lettere at ignore end at konfrontere!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 18:15

Yow Yow.. ? Ka' I høre mig ? [hør]

Det var så dén hersens Gløgg fest jeg var til ? :

Intet mindre end et attentat/mord forsøg! Jeg burde ud over det skudsikre dress have medbragt både genoplivningsudstyr i form af iltapparat/Respirator/Defilibrator, samt næsten alt andet der findes på denne side : http://ncnport.ncnielsen.com/portal/page?_pageid=193,101568&_dad=portal&_schema=portal&page_id=4915

Alt åndede tilsyneladende fred og ro på Wester Bronx. Gløgg'en snurrede lystigt i køkkenet, værtinden Frk.Uro havde fået sine værtindegaver af både venner; Et hade-ark kravlenisser hun selv havde foræret væk for et par uger siden og som hun nu fik retur ....udklippet ..og den fine blå Hyasinth, i lige så fin blå plastik urtepotte af mig.

Heeiiiiiiii ..og godt humør. Småkager fra byens dyreste Konditeri. De smagte helt hjemmebagt ..men egentlig; så ka' jeg nu bedre li' dem fra bageren

Gløgg på bordet der var alt hvad hjertet begærer af spændende 'ting' i den :

Rødvin, Rom, Vodka, Rosiner, Mandler, Stjerneanis, Lakridsrod, Ingefær, Kardemomme, Pebber, Vanillie, Kanel, Appelsinskal, Citron osv. osv. osv...

Personligt savnede jeg de Tibetanske Kaffebønner og synes godt; de ku' ha' holdt lidt igen med Petroleum og Mineralsk Terpentin

Af med den skudsikre

Nåeh... ÆBLESKIVER

Flot arrangeret med 'sne' på toppen og Værs'go'... : Jeg røg DIREKTE på de 2 skiver i toppen (der var jo mest 'sne' på ), ..Syltetøj blev hurtigt mast ind i centrum ..og fortælle vidt og bredt at; Når der serveres varmt, er det en synd, at lade vente til alle har fået !

Ind i skuffe 1

.................................................så blev der stille ??????????

Hhmmmm..... Det er sgu da ikke flormelis det her ! Det er................................ :

KARTOFFELMEL !!!

Upsadasse : Frk.Uro havde altså lige taget fejl af glassene i køkkenet

Oh oh.. What a feeling ...You make it all ..exiting (Star Sisters ; Holland 1981)

Jeg er helt sikker på det samme er sket for denne herre : http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=349097

Intet mindre end et forsøg på snigmord !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-12-04 18:43

Jeg misunder deg molokyle

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-12-04 18:44

Godt du trods alt overlevede det luskede mordforsøg.
Kan næsten forestille mig hvordan det føles at indtage kartoffelmel " au naturel"

Det må være næsten lige så slemt som salt i kaffen i stedet for sukker.

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-04 18:52

Godt det ikke var en pose gips der havde stået ved siden af sukkeret siger jeg bare. Så havde der sgu været helt stille resten af eftermiddagen

Nåeh... men hold da kæft, vi fik en griner : The1best, uro, Finse, Grønlænder Jakob, Anne Stegepande og 'Giftofret'

Skiverne sku' bare børstes lidt af og drysses over gennem sigte, fra det rigtige glas, så var de skam udmærkede

Det var 2 gange samme dag, jeg overlevede et terrorangeb

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-12-04 19:22

Jeg må også i den grad tilslutte mig tedd's 16:38.
Bare det du skriver vil blive taget til efterretning.
Hilsen
Keldd

det er jul
det bli'r cool

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-12-04 20:11

hold da helt juleferie - gang i den mens jeg har været ude - lol - jaja - må jo nok prøve at læse igennem :-=

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-12-04 20:31

Det er nu stadig synd for Bjarne
Satans også, at han kom til at dumme sig ved at skrive sin kommentar
Fra : BjarneD Dato : 10-12-04 20:21 , men godt at han sammen med sine kandu venner kan finde en fælles fjende

På den måde forbliver hans 'røv ren' - og I andre undgår at komme i infight med hans til tider ret så ubehagelige kaldenavne.

Ripley--> ingen tvivl om, at du er et sødt menneske, men kors, hvor er du dog konfliktsky og skal vi sige 'kyllingeagtig' i dine kommentarer. Jeg giver mulberry fuldkommen ret i, at du lader dig trække rundt, men bliv endelig ved - det er jo trods alt måden, hvorpå man undgår at blive kørt lidt på.

Bjarne--> Du hopper tilsyneladende af og på tråden som vinden den blæser, så mon ikke du ser dette?!

Du har aldrig fattet, at ikke alle deler din mening ang. Ram2 og Fridaflip. Nu fik du så flettet ind, at du også tager afstand fra profilerne Bibsami og Sunowich, fordi de ikke deler din mening. Wow, du er da bare for meget. Er vi ikke enige med dig, så er vi åbenbart ikke noget værd som mennesker, men skal for alt i verden fremstilles som Bjarnes fjender*host*

Iøvrigt er det da klart, der er smalltråde du ikke har set Bjarne -
Men lur mig om ikke om invincible så dem

Helt ærlig!...hvor svært ken det være?!

Ripley..
Citat
Molo vi er hellige fængselspræster, remember?

Bjarne..
Citat
Ripley, der var nu ikke noget helligt ved de præster jeg henviste til så kom du bare ned på jorden

Ripley..
Citat
BjarneD: har du også skrevet, at vi var fængselspræster?

Henviste til en kommetar fra "Invisible" - har jeg lige tjekket, for jeg kunne selvfølgelig ikke huske det!!

Bjarne..
Citat
Ikke fængselspræster, og hvis jeg skal være helt ærlig så kan jeg ikke huske om det var præster, men et eller andet med hellig og om det var dig husker jeg nu heller ikke. Vi har da haft så mange sjove disput'er og seriøsiteten har været svingende.
Invisible har jeg stødt på, men ikke i smalltalk.

bla bla bla Bjarne - den var sq ikke så heldig..hva?!

Gå i alle emner og søg på ordet fængselspræster -
der findes to tråde..denne (Molos tråd)...samt denne, http://www.kandu.dk/dk/spg/54012, hvor Bjarne går ind som profilen invincible - støtter sin prinsesse Dova og sviner Creamy til, fordi han ikke tør gøre det som Bjarne. Han er jo seriøs og deltager helst ikke i smalltalk og mudderkastning. Her er det, at der desværre ikke findes en smiley, der er passende til at udtrykke min morskab,
så jeg må nøjes med denne

At Ripley så skriver profilnavnet invisible i stedet for invincible er da så hamrende ligegyldigt. Det er nemlig kun den ene af dem, der har brugt ordet fængselspræster om Molo og Ripley. Tag den Bjarne - din tøsedreng

Og fortsat god weekend fra den cremede gås

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 11-12-04 20:44

Og freden sænkede seg over Land og By?,eller var det over Kandu??,i kan vel for helvede slutte fred i Julemåneden creamygirl og BjarneD??,please???

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 23:24

Creamy, skal jeg vælge, ja men så kan jeg bedre lide kylling end gås

Hold op med dit pjat, i min profil står der klart og tydeligt at jeg bruger Smalltalk til sjov, jeg bliver ikke trukket rundt med, og jeg skal nok fortælle, hvad jeg synes om tingene, men jeg lader altså heller ikke et debatforum overtage mit liv!!!

Smalltalk er hyggeligt og underholdende, men det skal nok også holdes på det plan, og jeg har i alle tilfælde svært ved at se en grund til at jeg skulle have lyst til, at forfølge nogensom helst her!!!!!!

Og Molo, hvor var det synd med dit flormelis, men kom alligevel til at grine (bare en lille bitte smule) kan nemlig tydeligt se et billede for mig, hvor du står og hoster og sprutter med en sky af kartoffelmel omkring munden
Er det det, der kaldes hvid jul???

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 23:57

-Molo, får sådan en god ide!
vil du ikke nok tage Kelld med, hvergang du går i byen, for så kan vi andre se billederne

Sov godt alle, hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 00:11

NUL - jeg giver ikke keldd tilladelse sålænge han er i snor

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 00:17

Mirit - hold nu op,
Hvis Kelld stadig løber rundt med dit tøj på, så risikerer du vist ingenting

Og jeg ville gerne have set det billede

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-04 00:20

merit:
Gør med mig hvad du vil.
Jeg er din ..........................Forever.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 00:24

Keldd hvem er så hende den brunøjede du har ved siden af dig og alle øllerne ???????????????????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-04 00:25

Hej Keldd
De ser nu ikke alt for begejstret ud når du siger, at du er Mirits.... forever

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 00:31

Dova han hører stemmer og har det ikke så godt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-04 00:32

øh...dova.er du HeR ,jamen jamen jeg har da ikke glemt dig.
Husk billederne,og du vil se mig i merits røde kjole.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 00:35

Dova han blev fotograferet i sommers og har ikke kunnet lide at vise sig frem *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 00:44

tror keldd har fået et punktum for meget dova (uden punktum lol)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-04 00:48

Gad vide om Keld overhoved får tid til sin nye puter?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-04 00:54

tedd:
Det bliver svært,jeg sender den tilbage.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-04 00:54

Altså Keldd
Nu er det jo ikke ligefrem fordi jeg brænder for at se dig i mirits kjole.
Det vil sikkert bare ødelægge illusionen om den charmerende fyr der spurgte om jeg ville være kæreste med ham, og med på kroophold

Mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-04 00:56

Catfight over Keld!!!!!! Yeah frem med mudderet!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-12-04 00:56

Creamy > Hvorfor har det betydning, om BjarneD tillægger andre brugere værdi som mennesker?
Jeg er ret sikker på, at Bibsamie og Sunowich er flintrende ligeglade.
Det ville jeg i hvert fald selv have været.

Fortæl hellere, hvilken spyware du fik på computeren - dengang med vandlandet.
Det er altså noget mere interessant.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 00:58

tedd altså jeg er da ved at lægge mudder maske på kelds meget flotte ben

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-04 01:10

Hov hov dova,behold du bare illusionen,bare jeg får billederne.
Hilsen
Keldd.
er det snart jul
bli'r det så cool
I still love you,dont worry.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-12-04 01:11

Har HAN flotte be`n?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-04 01:12

tedd
Catfight
Hvorfor tror du det?

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-04 01:24

Ikke spørge så meget Dova! Frem med bikinien og op i mudderpølen med mirit!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 01:25

Dova... tjah jeg er i hvertfald ingen kat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 01:28

hmm tedd - du kan da låne min bikini

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-04 01:31

Igen en hård aften
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-04 01:32

Og ødelægge mit image? Giv den til Keld

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-04 01:40

Nej tedd
Hvorfor sku' jeg dog smide mirit i en mudderpøl

Og så i bikini.... I den kulde
Det ville da næsten være synd

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-04 01:43

Jamen ka' du godt Keldd

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 01:45

hmmm keldd - det er filene da din egen skyld

tak for omsorgen dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-04 06:15

Hej Rellom.

Jamen jeg kan sq da ikke huske, hvordan jeg slap af med det skide program. Sån er kvinder - vi husker kun det vi finder nødvendigt og skulle det ske igen, at jeg rager skidt til mig, så har jeg jo Tedd og dig til at fortælle mig det en gang til. Hvad tror du egentlig I mænd er til for?!

Ang. Bjarne..hehe! Jeg er også flintrende ligeglad med om han finder mig for menneskelig eller ej. Blot finder jeg det morsomt, at se ham skøjte rundt i en lam forklaring om hans dobbeltprofil ..og næsten endnu mere morsomt, at ingen (undtagen jeg) tør konfrontere ham med den

Bjarne havde trods alt brugt hele dagen igår på at finde på undskyldninger for fadæsen - samt igen igen gjort opmærksom på hans slet skjulte had til mig (fordi jeg har udtalt, at jeg godt kan lide de to udhældte profiler)..Dette berettiger sq da til en kommentar fra mig - og derfor trak jeg citaterne frem, som tydliggør hvor det er han dummer sig. Jeg er dog glad for at hans kone har det arbejde som hun jo har. På den måde ved jeg, at der også er håb for Bjarne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-04 06:20

Mærkeligt, at een enkelt skal behandles anderledes end andre ved opdagelsen af en dobbeltprofil. Gu ved hvorfor jeg IKKE tror på, at Bjarne ville have ladet det gå upåtalt hen, hvis jeg eller andre blev taget med en 'hjælpeprofil'?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-04 09:26

creamygirl -> Jeg mener nu bestemt ikke jeg har undladt at konfrontere BjarneD :

1.) Fra : molokyle Dato : 11-12-04 09:54
2.) Fra : molokyle Dato : 11-12-04 11:14
3.) Fra : molokyle Dato : 11-12-04 12:31

..tilgengæld nægter jeg at diskutere noget indiskutabelt = Fakta !!!

Desværre ..eller måske heldigvis, er jeg en af de typer tedd beskriver; der blot skriver mig ting bag øret. Ikke for at bringe dem til torvs på et velvalgt tidspunkt, men for at have noget at handle på fremover.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-04 11:04

Jeg forlangte kys på bordet ..og det fik jeg af TheRipley

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-12-04 11:11

Det er jo herligt, at besøge en tråd man ellers havde forladt og se, at CREAMYGIRL SOM SÆDVANLIG KUN KAN FINDE FORNØJELSE I AT TRÆDE RUNDT I SELVOPFUNDNE FADÆSER.
Det morsome ved det hele er, at jeg gerne ville være den der havde drillet så meget, og kan kun more mig over, at det eneste der kan findes på er konstateringer af, at jeg ikke er perfekt hvilket jeg selv kan fortælle.
Den overvejende majoritet af meningstilkendegivende brugere finder at Ram2 og Fridaflip' s bortvisning er i orden hvilket fremgik klart da de nævnte to profiler forsøgte at forsvare dem ved at uddele fornærmelser ganske på samme måde som creamygirl ynder.
Jeg fortalte creamygirl på et tidspunkt, at det var en fejl at holde sig til Ram2/resistance, og creamygirl antog straks det var en trussel, men det var en konstatering af at det var starten på et skråplan da de færreste bruger vil finde sympati for en sådan adfærd og de verbale overfald på især andre kvindelige brugere, hvor der sker fremhævelse af både påstået intelligens og udseende er da sølle efterligninger af de ramske udgydelser.
Beskyld mig for hvad som helst for jeg kan jo ikke gøre noget ved det, men der dukker sikkert andre utilfredse op.

Skal vi ikke lige slå fast at det står enhver frit for, at anvende så mange profiler de vil når disse ikke anvendes til, at bytte point eller anden form for pointsnyd. Dette er fastslået af Kandu administrationen så jeg burde slet ikke tage mig beskyldningen særligt nær, men jeg er bare så træt af at man ikke kan deltage i en smalltalk tråd uden at skulle opleve creamygirl "overfalde" enten en selv eller en profil man sætter pris på.

Det er dog besynderligt lige frem at forvente, at de øvrige brugere skal falde over mig.
Hvis man kun deltager for at nyde de umodne løjer og lige frem rose dem og så ellers genere dem man nu ikke kan lide er dog en aparte adfærd der må bunde i personlige problemer.
Det er iøvrigt temmelig smigrende for en gammel gut som mig, at en "ung, superintelligent, pariserrøvet, langhåret blondine" yder mig så megen opmærksomhed.

Min største fadæse eråbenbart, at jeg ikke lod, som om jeg var den for creamygirl så forhadte invincibel, men det faldt mig bare ikke ind.

Jeg vil holde juleferie fra smalltalk og koncentrere mig om mere interessante beskæftigelser.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-04 11:20

Der er forskel på at fordreje sandheden og fortie den

Der er forskel på at sige sandheden og fornægte den

</ÆRLIGEBENT>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 11:28

Tusind tak for point Molo, kan jeg så gpdt tørre læbestiften af bordet nu?

Og Bjarne, det er for tidligt at holde juleferie, Smalltalk er jo hyggeligt somme tider....

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-12-04 11:36

Laver strax en ny smalsnakker. Denne gang som altid : En optrådt tråd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-12-04 14:34

BjarneD BJARNE BJARNE:
Forlad ikke Smalltalk ,der er lagt op til gruopvækkende
afsløringer af andre Kanduer,især mellem jul og nytår vil
"KW Pictures"
have andre afsløringer på plads.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-04 17:16

Vor herre bevares

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-04 21:01

lol..Du er sq for nem Bjarne.

Du får lige et citat mere - for at underbygge min påstand om din dobbeltprofil
Taget fra denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/55036

Citat
Fra : BjarneD Dato : 30-11-04 22:40

Ripley, 3. linie kl. 22.16 og dine bemærkninger i en anden tråd jeg lige har siddet og læst. Søstersolidaritet, så ved du måske hvad jeg mener.

Jaaaaa, det ved jeg i hvert fald. Tråden omkring søstersolidaritet - er jo
tråden du ellers påstår, at du ALDRIG nogensinde har stiftet bekendtsskab
med - før igår Jamen IGÅR var det jo den. 11 december. Hvordan fanø kan man udtale sig om en tråd den 30 november, som man først læser den 11. december?! meget mystisk.. ik?!

Her har du søstersolidariteten Bjarne!
Citat
Fra : invincible Dato : 21-11-04 12:08

Hvad var det nu lige der er så interessant med fængselspræster, jo de har altid en masse moralske opstød omkring den måde samfundet behandler banditterne, men ikke et ord om ofrene med mindre en af dem selv bliver overfaldet.

Ripley, søstersolidaritet med en der overfalder verbalt og så på den måde?

Na na na na na...Igen en bommert fra dig Bjarne.
Lækkert, at smalltalk virkelig er reddet fra din medvirken i den nærmeste fremtid?! helt ok med mig - glæder mig til i stedet at møde din ven invincible.

//Creamy (nu som en voldsom pain in the butt)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-04 21:07

Pisse træls, at du ikke bare indrømmer Bjarne. Een ting er at finde sig i dine udfald som BjarneD - men at være nødsaget til at oprette en profil som støtte til din foragt for mig - er simpelthen for lavt

Og du er en ældre herre?! gud hvor må det være træls ikke at tør stå ved sine udsagn.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-12-04 21:15

Og ja Molo, jeg ved godt du får mails - og jeg skal nok stoppe nu.
Blev bare så pisse irriteret over, at en tilsyneladende voksen mand på den måde sidder og hælder vand ud af ørene - og kalder min adfærd for aparte, som må bunde i personlige problemer.

De personlige problemer - foregår vist under taget hjemme hos BjarneD - han kan jo ikke finde ud af hvem han selv er.

SLUT herfra

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-12-04 21:21

Men ellers er formen vel fin creamygirl?

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 13-12-04 09:05

Hvor er du dog pinlig BjarneD

Det er ikke saa meget din dobbeltprofilering, men dine latterlige selvafsloeringer, og dine endnu mere pinlige og latterlige bortforklaringer.

Creamygirl - Hvor er du dog skarpsindig, og samtidig morsom. Du formulerer dig klart og tydeligt, og du har et godt "bid" RESPEKT

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-12-04 13:47

Aner ikke, hvor min kommentar fra kl. 4.56 i dag blev af ???

...men jeg skrev :

creamygirl -> Jeg bliver da aldig træt af emiler ! ..og da slet ikke, når det er min cyberkæreste der skriver

http://web.ics.purdue.edu/~malban/heart.jpg </MOLOKYLE>