/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Klaverlærer søges
Fra : memuel
Vist : 1659 gange
26 point
Dato : 10-12-04 18:45

Jeg leder efter en klaverlærer der kan undervise privat?

Kender du en?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 36 point
Dato : 10-12-04 19:16

Dem er der nogle stykker af, men hvor i landet bor du?

Hvis du søger på google er der flere muligheder

http://www.google.dk/search?hl=da&q=klaverundervisning%2Bprivat&meta=

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 10-12-04 19:26

Jeg kan alt afhængigt af gengre, niveau og køn (-joke) Men det geografiske?

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 10-12-04 20:48

Igen vil jeg også lige spørge hvor i landet det drejer sig om? Jeg kan selv undervise...

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 10-12-04 21:23

Jeg bor tæt på Frederikssund
Jeg vil meget gerne høre nærmere, men jeg har ikke lyst til at skrive min private mail her, så hvordan gør vi?

Memuel

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 11-12-04 13:52

Frederikssund er for langt væk, desværre... - så skulle det være fjernundervisning, og det er vist ikke helt så vellykket, når det gælder klaverundervisning

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 14:43

Tak for svaret ans.
         Jeg fik ikke løst mit problem, men jeg søger videre og du kom nærmest med et brugbart svar.

Mvh
Memuel

Kommentar
Fra : stepha9

Dato : 08-03-12 14:10

Kære Memuel,
Jeg er klaverlærer og har i en del år undervist børn såvel som voksne på alle niveauer. Det er alt fra begyndere, personer der skal til optagelsesprøve/eksamen, øvede og folk der har en gang for længe siden har spillet og efter mange år har haft lyst til at starte igen. Hvis du vil høre mere, så kontakt mig endelig på 30 51 00 03 eller mail (stepha9@get2net.dk).

Mange hilsner fra Stephanie