/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
leder efter chat til min webside.
Fra : rudik
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 10-12-04 17:45

hej...

jeg har spurt mine venner om hvad der kunne gøre min webside bedre, de sagde en chat.
men nu spørger jeg her inde, hvor kan man finde/hente en GRATIS Chat???

Ved det kan lade sig gøre, har haft en før. men kan ikke huske hvor jeg havde den fra

På forhånd tak.

//rudik

Webside: www.rudik.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 17:53

rudik - det må da stå i din vejledning ikke ?????????

Kommentar
Fra : dk4615

Dato : 10-12-04 18:11

prøv at spørge min søn frederik fraser@xtream-epsort.com
jeg ved at han kender noget til noget , he he

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 10-12-04 19:03

miritdk hvad for en vejledning? jeg har ikke nogen vejledning?
//Rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 10-12-04 19:03

ok dk4615

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 10-12-04 19:09

miritdk hvis du det CMS system som jeg køre på, så skal jeg oplyse dig om at der følger ikke en chat med
Og har ikke lavet min webside op fra baar bund. det indrømmer jeg gerne hehe.

jeg bruger et CMS system der hedder php-fusion, og kan hentes gratis på siden her http://d1625978.u25.surftown.dk/

//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-04 19:46

Nu skal du høre : Musenfryd som også er bruger her på kandu.dk kører sit eget site : http://www.din-debat.dk/phpBB2/portal.php

Jeg ved hun har haft en Chat på et tidspunkt. Du kunne jo spørge hende, hvad det var for en ? (Java tror jeg) ..og hvorfor hun ikke har den på sit site mere

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-04 19:53

Anfy indeholder en Chat funktion, der endda er gratis.
Anfy er en slags skabelonværktøj til java. Kig selv på det:
http://www.anfyteam.com/ln/danish/services.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 19:55

Skulle måske have givet et mere målrettet link hvilket så er her: http://www.anfyteam.com/ln/danish/anj/anfychat.html

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 10-12-04 21:18

molo..
jeg har da min chat, du skal bare kigge godt efter
Aner ikke hvad det var for noget, men kan anbefale et kig på www.phpbb2.dk søg evt på chat. Om det så er kompatibelt med dit system rudik, det ved jeg ikke.. tjek selv.
mousejoy

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 11-12-04 14:33

bjerneD er det lovligt at bruge denne på sin site

kode:

<applet MAYSCRIPT code="ChatClient.class" codeBase="http://www.anfychat.com/anfychat/bin/" width="600" height="500">
<param name="credits" value="Applet by Anfy Team (www.anfyteam.com)">
<param name="classPath" value="onetoplanet.client.ui.anfychat.floatGuts">
<param name="archive" value="fchaplet.jar">
<param name="cabbase" value="fchaplet.cab">
<param name="skinInterface" value="../conf/skin1.txt">
<param name="sessionlanguage" value="english">
<param name="sessionGroupValue" value="computers_internet">
<param name="roomValue" value="anfy">
<param name="regcode" value="NO">
Please <A HREF="http://www.anfyteam.com/java/">download Java(tm)</A>.
</applet>

jeg kan nelig se at det køre over ders server.

men hvis det er lovligt, synes jeg det er godt, for så er der mulighed for at chatte med andre folk, end dem der lige kommer på ens egen lille site :D

//rudik

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-12-04 14:50

Ja, det er lovligt og endda gratis.
DEr står således på http://www.anfyteam.com/ln/danish/ajdownl.html
Det er ikke alle funktioner der er gratis i Anfy, men de fleste er frit tilgængelige for private.

Citat
Så kan jeg altså bruge appletterne gratis på min hjemmeside?

Ja! Selvfølgelig! Helt klart!
Hvis du ikke bekymre dig om link parameteren, og om det linkware credits window som poper-op når brugeren klikker på appletten, så har du rettigheden, tilladelsen og licensen til GRATIS at bruge Anfy appletter på din hjemmeside, oven i købet hvis den er kommersiel.
Men selvfølgelig vil flere registreringer opmuntre os til at udvikle nye effekter, og vi vil ikke yde teknisk support til ikke registrerede brugere.
http://www.anfyteam.com/ln/danish/purchase.html

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 16-12-04 15:43

Tak for svaret BjarneD.