/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point
Fra : Sansan
Vist : 606 gange
2378 point
Dato : 10-08-02 16:41

Jeg har jo lige nogle point, jeg gerne vil af med inden jeg forlader Kandu.dk.

Den der kan gætte hvor i landet jeg bor, får alle mine point !!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-08-02 16:48

Spørg dog hellere om noget, som du ikke selv ved i forvejen. Så får du jo noget brugbart for pointene.

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 10-08-02 17:12

Hej Sansan

DU KOMME FRA DANMARK!

MVH
CROAKS

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-08-02 17:13

Okay, så siger jeg, at du bor i Rønne på Bornholm. Kun bornholmere er så gavmilde, at de forærer noget væk, som de ikke selv kan bruge til en pind.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-08-02 17:56

du bor i en "mindre" by
Jeg gætter på omkring Esbjerg

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-08-02 18:01

Jeg ved du har TDC som udbyder......
og nogen gange slår du din firewall fra for at bruge voice chat

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 10-08-02 21:04

Så er det sikkert Århus eller KBH

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 10-08-02 21:25

Det MÅ da være Østerbro.....
Men hvorfor forlade kandu?
Du kan da bare deltage lidt fra sidelinien istedet...

Kommentar
Fra : Traic

Dato : 10-08-02 22:05

Jeg gætter på Ringsted

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 10-08-02 22:19

Det kan da være totalt lige meget hvor du bor. Spørgsmålet er, hvorfor du melder dig ud. Flytter du? - ingen grund. Bruger for meget tid på Kandu.dk? - ingen grund. Træt af al den ævl og bøvl der har været i den sidste tid? Er i hvert fald en meget god grund til at holde pause/lav profil i den næste tid.
Jeg overvejer selv det sidste.

:0))
Catbody

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 11-08-02 14:46

Kopieret direkte fra: http://www.kandu.dk/dk/spg/5577

Hej Heroine m.fl.!

Tja det er ærgeligt, at du har valgt at forlade Kandu. For nogle måneder siden var der ganske fredeligt her; og håber at Kandu snart kommer med noget nyt - men ellers må vi jo prøve at få det bedste ud af det alligevel.

Jeg er også selv mere og mere direkte på newsserverne og eksperten; men stemning, svar og enkeltets personers opførsel er også der meget forskellig. Og på eksperten, er der efter min smag for megen legen politi!

Jeg har valgt, at holde mig meget i baggrunden; men decideret forlade nogle af stederne vil jeg ikke!

Jeg har lige brugt 128 point, for at kunne læse dette spørgsmål, svar og kommentarer som jeg ikke rigtig synes jeg har fået noget for.

Så min opfordring til andre der vil forlade dette forum - lad dog være med at oprette spørgsmål med så mange point, det smadrer da bare Kandu endnu mere! - og viser at pointsystemet er særdeles urimeligt og latterligt.

Men ellers ha' det godt og du skal være velkommen tilbage, ellers kunne det jo være vi støder på hinanden andre steder.

Mvh
Bjarne H

Hva' sker der, det er da en underlig måde, at I vælger at forlade Kandu på, den måde I her vælger gør det da ikke nemmere for dem der vælger at blive hængende, eller bare ho0lder sig lidt tilbage.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-08-02 14:52

Hej

Det var lidt af et specielt spørgsmål... Men det kunne da være sjovt at gætte rigtigt... Derfor skal vi sige:
-----> Silkeborg <------

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-02 18:54

hmm fra Viborg måske??

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 11-08-02 19:07

Så vælger jeg at gætte på Ålborgområdet. Jeg kan se at det er en mindre by (ikke selve Ålborg) men håber så at være tæt på!!

Bye
Gennie

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-08-02 20:44

Korsør

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 11-08-02 20:58

hmm....hvor mange gæt har man......og er der nogen der er i nærheden

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 11-08-02 21:06
Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-02 21:17

øhhhh. i et lille hus på landet, måske tæt ved vandet....hmmm det kunne blive en god sang.

Accepteret svar
Fra : Traic

Modtaget 2378 point
Dato : 11-08-02 23:31

Du er måske fra Amager ?

Kommentar
Fra : azazazAZAZ999

Dato : 13-08-02 22:24

For min skyld kunne det være fra månen. Farvel og go´tur hjem.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 13-08-02 22:31

looool.....

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 14-08-02 22:17

Bjerringbro

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 16-08-02 13:34

Ålolbobororgog ??

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 16-08-02 18:32

Det er Sorø

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 16-08-02 19:37

Er der sidegevinster?
Jeg gætter på du hedder Søren.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-08-02 00:31

Så gætter jeg på Haderslev........

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 20-08-02 23:36

Hej SanSan,

hva' med at spørge Kandu om du ikke ka' få dine point igen, slette indlægget/"spørgsmålet", og så bare fortsætte herinde...

tja... men hvis jeg sku' komme med et bud vil det nok være Grønneholmen i Taastrup...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 28-08-02 00:01

Hmm,

Jeg tror du er fra Odense.

// Martin

Godkendelse af svar
Fra : Sansan

Dato : 30-08-02 19:19

UPS, jeg havde sgu lige overset, at der var en der havde gættet rigtigt -- sorry !

Amager er det korrekte svar !

Nå, det var så det, smutter igen.

Til alle dem der har mere end ÉT Logon-navn, vil jeg bare sige: JEG HÅBER I DUMMER JER OG AFSLØRER JER SELV SOM "MELANDER" OG PERSONEN BAG DE TRE OMTALTE GJORDE !!!!!!!

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 19-05-03 23:11

Hej Sansan

Ja, du kommer fra A'mar. Det ville jeg også ha' gættet på. Du er garanteret, en rigtig A'marikaner.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-10-03 08:56

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-10-03 08:57

Ups............