/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
CS 1,6
Fra : RAF.DK
Vist : 337 gange
150 point
Dato : 10-12-04 14:57

Daws jeg har installeret cs 1,6 på min pc og steame, hvem for sig tror jeg. Jeg kan ikke logge på nogle servere overhovdet. Hvorfor? og hvis i ved det så hvad skal jeg gøre for at få det til at virke.............. På forhånd tak

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 10-12-04 16:18

Hej RAF.DK

Har du internet adgang???? - hvis du har er det så med et Modem????

Hvis modem så skal du under opsætningen fortælle Couter Strike hvordan den kommer på nettet vhja. "netværk via modem"

Hvis alm. ADSL, så skal du sætte den til at gå på nettet via LAN, og så fjerne fluebenet i "automatisk indstilling".

Lars

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 10-12-04 18:57

ja hvis du ik har internet ka du ik jo ik spille online... så ska du hente Bots... bar søg efter "1.6 bots" i google.... du ska os ha half-life instaleret på computeren hvis du vil spille.... skriv li lidt mere om hvad problemet er her inde, så vi ka hjælpe dig.....

tue

Kommentar
Fra : RAF.DK

Dato : 13-12-04 11:41

Ja jeg har internet og har installeret half-life og steame..............og jeg har kabel og er forbundet med en router......