/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu service duer ikke til en skid
Fra : Axelise
Vist : 504 gange
50 point
Dato : 10-12-04 14:15

Hvad er meningen med at have kandu service, når man ikke får svar på sine spørgsmål?
Jeg forstår ikke, hvor mit spørgsmål under kategorien "pskykologi" og de medfølgende 400 points er blevet af....? Det ville jeg gerne have svar på, men det gider kandu service åbenbart ikke at bruge tid på!

Accepteret svar
Fra : Whiny

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-04 14:20

Nej, det er ikke altid, kandu gider svare. Jeg havde en anden profil, som jeg ville ændre emailadrs. på, så alle og enhver ikke kunne se den. Jeg glemte, at kandu også bruger den til at sende mails på ang. nye spørgsmål o.s.v. I det øjeblik jeg trykkede gem, blev jeg logget af, og har aldrig kunnet bruge den siden. I stedet måtte jeg så lave denne her, for kandu har aldrig svaret på den mail jeg skrev til dem.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-12-04 14:27

Har også prøvet at hyenvende mig uden svar ;-(

Kommentar
Fra : calista

Dato : 10-12-04 14:31

Har også prøvet at henvende mig. Både vedr de lage svar tider, nede- tider og andet. Intet svar!

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 10-12-04 14:34

Nå....så det er altså et generelt problem! Det er da altid noget, at det ikke kun er mig, der føler mig "dårligt behandlet". Det er ikke sikkert at de er så interesserede i at gøre Kandu bedre, som de ellers selv skriver.........

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 10-12-04 14:55

Her er et rigtig godt tip skrevet af Kandu 06-12-2003

http://www.kandu.dk/dk/tip/5826

Citat:
Teamet bag Kandu.dk vil meget gerne ønske jer alle en rigtig god jul samt et godt nytår.

I samme forbindelse vil vi sige mange tak for det gamle år. Det nye år vil bringe en del nye ting med sig i forbindelse med Kandu.dk's omlægning. Vi regner med at hvis alt går vel, at kunne levere den nye version af kandu.dk i starten af det nye år.

Med mange venlige julehilsner

Teamet bag Kandu.dk

HOVSA

Den er jo dateret 06-12-2003
Et godt tip,som DESVÆRRE aldrig er gået i opfyldelse

Brian og nu også Guild

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-12-04 14:57

Nu skal vi jo ikke glemme at de folk der sidder bag Kandu rent faktisk gør et gratis stykke arbejde. det er ulønnet folk som gør det af ren hoppy.
Axelise, jeg mener ikke man kan føle sig dårligt behandlet, hvor meget har du betalt for at bruge dette forum her ?
det er graits ! Vær dog bare lykkelig for det.
Forventer man mere af et forum, så må man atlså finde et hvor man skal være medlem.
Heller ikke så underligt at deres server ikke kan klare det af og til. Tænk på hvor mange svar der ligger i Smaltalk. jamen det fylder skam, og derved bliver siden langsom og der kan ske fejl.
Men forvent ikke at der sidder en og holder øje, og straks smider alt hvad vedkommende har i hænderne for at hjælpe os her.

Jeg tror vi skal være glade for at der ikke er så meget opsyn her.
Tænk på hvad vi tit taler om. Kazaa, DC++ og andet ulovligt.
Bare det at fortælle andre hvor og hvordan du indstalere sådanne programmer, jamen det er hammer ulovligt.
Og sad der en Adim her, ville han være nødt til og slette den slags indlæg.
Jeg er ret sikker på at kandu ligger under den danske lovgivning.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 10-12-04 15:21

Jeg vidste faktisk ikke at Kandu folkene arbejdede gratis. En eller anden form for "pay-off" er der vel nok.... Og hvis man ikke må kritisere noget bare fordi det er gratis, hvor er man så henne? Folkene bag Kandu er sikkert søde og rare mennesker, der selvfølgelig ikke bare står og venter på at få et brev fra én af os, men hvorfor overhovedet have en service funktion, hvis den ikke fungerer? Hvorfor love mere end man kan holde??

Kommentar
Fra : Whiny

Dato : 10-12-04 15:23

Det der med at love mere end man kan holde, er vist en "mandeting". Så vidt jeg ved, er de eneste indtægter kandu har, fra reklamer, og dem er der jo ikke så mange af. Men vi kan støtte kandu ved at trykke på dem der er.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-12-04 15:36

Tror også det regnskab går lige op. Hver måned er der jo en præmie også.
deres arbejde med kandu siden her, kan med garenti ikke betale sig rent timeløns mæssigt.
Og jo, man må da gerne brokke sig.
Men rent faktisk syntes jeg nu at siden her fungere fint nok. Self. er den langsom i ny og næ, men nu er det jo heller ikke et chatrum, hvilket det ofte bliver brugt til.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 15:38

Jeg har lidt samme holdning som Trine, at siden jo er gratis, men kan dog godt se, at der gennem tiden har været mange andre end dig, der finder det utilfredsstillende, at kandu ikke besvarer deres mails.

Du har også fat i noget rigtigt - nemlig: hvorfor skrive, at de gerne modtager både ris og ros - og vil besvare eventuelle spørgsmål i løbet af et par dage, når ikke denne påstand holder vand?!

Det er der ingen her der kan svare dig på - det kan kun kandu teamet - og de svarer jo som bekendt ikke, såååå.....tja!

god weekend

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 16:33

Det er da fuldstændig ligegyldigt om det er gratis eller der bliver foreslået brugerbetaling eller andet,igennem årene har der været foreslået mangt og meget ,men svare på dette eller hint, er åbenbart for meget forlangt af Teamet bag Kandu.Dette er det eneste site på hele nettet der konsekvent ikke kan køre mere end 10 min af gangen og det med at det er gratis holder da ikke en meter,man låner da heller ikke en punkteret cykel ud.Et forslag om brugerbetaling eller et eengangs
tilmeldingsgebyr eller fl andre tiltag er altid blevet mødt med en mur af tavshed fra Teamet bag Kandu.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 18:01

Imponerende så meget du allerede har fundet ud af på en måned olepost, men det er rigtigt nok. Jeg har haft held til at få svar et par gange, men bortset fra det sædvanlige løfte om forbedringer så sker der intet, og gamle brugere har flere gange bekræftet dette så forvent intet.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 18:17

HJÆLP----Han er efter mig igen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 18:24

Jeg vi da gerne vide hvorfor du kommer med bidske kommentarer hvis jeg skriver en kommentar i et spørgsmål du deltager i olepost.
Hvordan er man efter dig ved at konstatere, at du må være hurtig i opfattelsen og ellers give dig ret

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 19:33

olepost -> hvor har du den fra " at det konsekvent kun kører 10 minutter af gangen"?

Det er langspmt eller ude af drift somme tider, men når det virker - ja men så er det da fint

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 19:34

- og har aldrig haft noget at skrive til Kandu-teamet om, så kan ikke kommentere deres svartider!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 19:47

Jeg må indrømme, at jeg nød de to dage hvor det var nede

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-12-04 19:47

Grunden til de ikke gider at lave det til et betalings forum er nok netop at de ikke gider at beskæftige sig med de problemer der dertil høre.
Hatten af for at de i det mindste gider at holde siden kørende. Hvilket nok kræver lidt mere arb, end vi lige lægger mærke til.
Jeg syntes faktisk overhoved ikke vi har noget at brokke os over :)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 19:53

Bortset fra at jeg godt kan se, at det er irriterende at miste 400 point og især at opdage at ens spørgsmål er forsvundet i den blå luft, så vil jeg give Trine ret, Kandu fungerer generelt fint..

Og Bjarne, vær glad for, at du ikke var en af dem med abstinenser, fordi Kandu var nede

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 20:06

Ripley

"Det er langspmt eller ude af drift somme tider, men når det virker - ja men så er det da fint "

Du skal ha poængene

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 10-12-04 20:08

Trinethk, er du én af folkene bag Kandu??? Du taler deres sag meget ihærdigt, må jeg sige!

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 02:41

Axelise, nej det er jeg dog ikke.
Jeg forsøger bare at se lidt reelt på sagen.
Er du sikker på du har søgt godt nok efter det ?
Kan du huske hvem der havde svare i tråden ? Måske kan du søge på deres bruger, og finde dit spørgsmål der :)
Jeg kan skam godt se at det er pisse ireterende at miste sine point og sit spg.
Så jeg håber du finder det :)

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 11-12-04 16:39

Tak for svaret Whiny. Nu har jeg og andre vist fået luft.....

Kommentar
Fra : Whiny

Dato : 11-12-04 18:40

Ja, ind imellem hjælper det bare at lufte ud i "galdesystemet".