/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
HF-studenterhue!
Fra : aalegaarden
Vist : 4724 gange
20 point
Dato : 17-06-01 19:08

Hvor kan man i Odense eller Kbh.(angiv gerne svar for begge byer)fra dag til dag kan købe en HF-studenterhue!Jeg er nemlig lige blevet færdig med en fuld HF-eksamen,men har ikke nået at fået købt/bestilt en studenterhue!Kan det overhovedet lade sig gøre??Hurtigt svar udbedes!!Mvh.Aalegaarden

Accepteret svar
Fra : GSMUnlockDK

Modtaget 20 point
Dato : 17-06-01 22:10

Prøv at ringe til: St. Regnegade 12 · 1110 København K. · Tlf. 33 12 02 97 · Fax 33 12 53 87 · Mail adm@Seifert.dk
Håber du har held med det!

/bm

Godkendelse af svar
Fra : aalegaarden

Dato : 19-06-01 10:57

Tak for svaret GSMUnlockDK.

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 11-09-02 23:40

KØB EN MAXI

Kommentar
Fra : dew

Dato : 02-10-02 14:58

Hi,
are there any cooleges in Denmark where it would be possible to enter without Danish test knowledge?I am a foreigner,can speak just English.

Kommentar
Fra : dew

Dato : 02-10-02 14:58

Hi,
are there any cooleges in Denmark where it would be possible to enter without Danish test knowledge?I am a foreigner,can speak just English.

Kommentar
Fra : dew

Dato : 02-10-02 14:58

Hi,
are there any cooleges in Denmark where it would be possible to enter without Danish test knowledge?I am a foreigner,can speak just English.

Kommentar
Fra : Mette117

Dato : 28-03-03 23:48

Hejsa

Ellers kan man købe en studenterhue hos A. J. Eriksen i Kolding, de er virkelig hjælpsomme, og så er huen MEGET pænere end hos Seifert......

Mette