/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SIEMENS C45
Fra : RaB
Vist : 434 gange
20 point
Dato : 10-08-02 16:00

jeg har lige købt en siemens c45. kan det passe der ikke er nummerviser på?? hvis der hvordan slå jeg det så til?? og hvis nogle ved hvor man kan download gratis ringetoner...

Accepteret svar
Fra : dream

Modtaget 20 point
Dato : 10-08-02 23:47

hmm...
jeg er ikke lige helt sikker på hvad du mener når du siger viser nummer mener du at når nogen ringer til dig så vil du kunne se nummert?? for vis det er det så skulle den gerne gøre det af sig selv ellers skal du kontakte dit teleselvskab
og man kan ikke hente gratis ringetoner til siemens det er faktis umuligt at hente til den til selv om du ville give penge for det....
håber du finder du af det

mhv
Dream

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 14:18

> jeg har lige købt en siemens c45. kan det passe der ikke er nummerviser
> på?? hvis der hvordan slå jeg det så til?? og hvis nogle ved hvor man
> kan download gratis ringetoner...n ikke kan finde min
>
Selvfølgelig er der nr viser på... evt er det ikke aktiveret i
menuen..kender ikke lige stien dertil..
Ringetoner skal du evt overføre via et datakabel....
Se her :
http://www.club-siemens.com/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 15:07

> > jeg har lige købt en siemens c45. kan det passe der ikke er nummerviser
> > på?? hvis der hvordan slå jeg det så til?? og hvis nogle ved hvor man
> > kan download gratis ringetoner...n ikke kan finde min
> >
> Selvfølgelig er der nr viser på... evt er det ikke aktiveret i

Ja, men det kan være at personen der ringer har hemmeligt/skjult nummer...
RTFM

--
Kasper