/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Angora-tabs...og de er IKKE på kandu i f~
Fra : cowabunga
Vist : 2934 gange
60 point
Dato : 09-12-04 23:28

Nogle der har akkorderne til:
Ridder-problemer
en dørmand har sku følelser
og minderne tilbage

Har kigget alt med angora igennem herinde, og intet at finde. Nemlig de sidste jeg mangler for at ha til dem alle.

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 10-12-04 02:24

Prøv at lytte dig frem - der findes ihvertfald ingen officielle noder/tabs. Angorafolket spiller efter gehør, ifølge dem selv i deres FAQ på dr.dk/angora..

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 10:26
Accepteret svar
Fra : jakobbschmidt

Modtaget 60 point
Dato : 11-12-04 12:43

Jeg har dem alle i hovedet, men her får du i hvert fald en dørmand har sgu følelser:

Angora - En dørmand har sgu følelser

A Dm A
Det er lørdag nat
A Dm Hm E
Der er gang i Crazy Dayzy
A Dm A
Jeg har head-set på
A Dm Hm E
På min plads i dørindgangen

D Dm A E
Jeg skal spørge folk i køen om de har id med i byen – fx kørekort

A Dm A
Hvis de ik’ har det
A Dm Hm E
Bliver jeg rimeligt sindssygt rasende
A Dm A
Folk de ser på mig
A Dm Hm E
Tænker han er fanme hårdkogt

D Dm A E
Men der er noget de ikke ved jeg kan faktisk godt være ked - indeni

A E
For en dørmand har sgu følelser har i glemt at tænke på det
D Dm A E
Vi græder faktisk af og til og taler ud om ting der virker sårende på vores følelsesliv

A Dm A
Der er en i køen
A Dm Hm E
Der har røde kondisko på
A Dm A
Jeg bliver syg af had
A Dm Hm E
Så jeg nikker ham en skalle

D Dm A E
Folk tænker han er godt nok sej, men der er en anden side af mig - Som ingen tænker på

A E
For en dørmand har sgu følelser har i glemt at tænke på det
D Dm A E
Vi græder faktisk af og til og taler ud om ting der virker sårende på vores følelsesliv

A E
Ja vi dørmænd har sgu følelser er den snart feste ind
D Dm A E
At vi fx godt kan lide at få et knus når vi har haft en vræletur – en vræletur ja

A Dm A
Så ta’ og tænk på os
A Dm Hm E
Næste gang i er i byen

D Dm A E
For vi bliver simpelthen så ked, når I gør os så pisse vrede - med grimme kondisko

H F#
For vi dørmænd har sgu følelser i skal sgu huske at tænke på det
E Em H F#
For bagved alle musklerne sidder der en lille mand og tuder – Jaha tuder

H F#
Ja vi dørmænd har sgu følelser kan det være så svært at fatte
E Em H F#
Vi græder faktisk skide tit og taler ud om ting der virker sårende på vores følelsesliv
H
Følelsesliv

Venlig hilsen
Jakob

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 11-12-04 12:46

Lige det sidste så ikke rigtigt ud, det skulle være:

H F#
For vi dørmænd har sgu følelser i skal sgu huske at tænke på det
E Em H F#
For bagved alle musklerne sidder der en lille mand og tuder – Jaha tuder

H F#
Ja vi dørmænd har sgu følelser kan det være så svært at fatte
E Em H F#
Vi græder faktisk skide tit og taler ud om ting der virker sårende på vores følelsesliv
H
Følelsesliv

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 11-12-04 12:49

Æv, nå, men akkorderne til det sidste er: H - F# - E - Em - H - F# - H - F# - E - Em - H - F# - H
Så må i selv lige finde ud af det, det skulle ikke være så svært....

Jakob

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 15-12-04 20:57

Hey Angora-fanZ..

SIden i er så dygtige tabbere..
Kan i så ikke tabbe 2ridder problemer" til mig..?
Er desparat.. :P

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 15-12-04 21:48

Til Elfredo, det kan jeg da godt, men så må du oprette din eget spørgsmål, jeg vil ha sq ha' nogle point, hvis jeg skal sidde og skrive det ned....
VH Jakob

Kommentar
Fra : Elfredo

Dato : 16-12-04 08:27

Til Jakobbscmidt, det har jeg oss..
Hmm.. mener vist nok bare mit indlæg hedder: "ridder problemer".. Prøv at led efter det..

Godkendelse af svar
Fra : cowabunga

Dato : 16-12-04 17:55

Tak for svaret jakobbschmidt. Men hvis der er nogle der ligger inde med de to andre ville det nu være fedt.

Kommentar
Fra : cowabunga

Dato : 16-12-04 18:05

Eller bare minderne tilbage. Har den anden.

Kommentar
Fra : jakobbschmidt

Dato : 17-12-04 17:40

Jeg kan tabbe dem alle sammen, men så må i oprette en ny tråd..
VH Jakob

Kommentar
Fra : Emilie92

Dato : 14-01-05 15:26

Er der ikke nogen af jer der har NODERNE til sangene ikke AKKORDERNE..
Jeg er virkelig desperat.. Vil gøre alt..!