/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
min computer er langsom
Fra : 10.Totti
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 09-12-04 23:04

jeg har lige startet den op forfra så forstår det ik...den hakker os i spil...det er en fujitsu siemens 2,4..256mb ram...sapphire radeon 9550 256mb.....så med det kort burde den ku trække spil uden og hakke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 23:08

10.Totti - bortset fra at det er spil der hakker - hvad er så problemet ?????????

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-12-04 23:09

syntes os den er langsom når man åbner vinduere...

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-12-04 23:16

Hvilken windows køre du med. ??.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-12-04 23:18

xp home

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-04 23:23

Xp har en tendens til at lave noget snavs I bios opsætningen når den installeres. Det skulle være noget med cpu case. Faktum er at hver gang vi levere en maskine altså det firma jeg arbejder i. Gendanne vi altid Fabriks opsætningen i Bios’en. Fordi vi gør det er at database arbejder gabende langsomt. Nettop fordi case’n virker laaaaangsom.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-12-04 23:42

er jeg sku ik blevet klogere af :S

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 09-12-04 23:53

Når maskinen starter op, kan man åbne for bios opsætningen med eks. del knappen eller en anden knap afhængig af fabrikat. Kan du det ???.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 09-12-04 23:56

yep..hva så

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 10-12-04 00:00

Gendanne standart indstilling. Eller default settings noget I den stil igen afhængig af frabrikat.

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 10-12-04 00:03

hvordan finder jeg ud af hva der er std?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 10-12-04 00:10

Der er en valgmulighed der er standart opsætningen, man skal ikke ind på alle punkter. Men præcist hvor den er pladseret I menuen kan jeg af gode grunde ikke vise dig.

Standart opsætningen er den producenten mener er den bedste for deres produkt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 00:13

Måske skal der ryddes godt op - hvis du lige har lagt en masse ind - har du tænkt over det ???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-12-04 00:46

Jeg tror du har lidt orm eller virus har du scannet? og har din maskine hakket altid ? Du kan jo hvis det ikke er virus også prøve at gendanne til et tidligere tidspungt hvor den virkede ordentligt det gør du i systemværktøjer i tilbehør i start programmenuen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 10-12-04 07:22

www.spywarefri.dk inden du vover dig i BIOS,det lyder mere som møg,følg deres anvisninger,evt
www.arlet.dk t/venstre i menuen"langsom computer"

Godkendelse af svar
Fra : 10.Totti