/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tænding på Yamaha Bws!!
Fra : YamahaBws
Vist : 545 gange
42 point
Dato : 10-08-02 13:44

Jeg har en Yamaha Bws med et corsa tun på og den kører af lort, når jeg kører over 30km/t hakker den helt vildt. Jeg har fået at vide at det kunne være tændingen. Er der ikke nogen der kan fortælle mig, hvordan man indstiller den?

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 15:11

Hey YamahaBws,

Prøv at kigge her, for det første står der en masse om knallerter generelt, men der ligger også en zipfil, som omhandler alt om tændingssystemet på knallerter.

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 15:12

Hey YamahaBws,

Prøv at kigge her, for det første står der en masse om knallerter generelt, men der ligger også en zipfil, som omhandler alt om tændingssystemet på knallerter.
http://members.tripod.com/~knallert/

Filerne ligger nederst på sitet.

//hero|ne

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 15:14

og så finder jeg ud af, at yamaha bws er en scooter :/

Glem min kommentar så

Sorry

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 42 point
Dato : 10-08-02 16:25

Yamaha Bws kører med det der hedder CDI tænding, den kan du ikke justere selv, men du kan købe en ny Cdi box hos din knallertforhandler det skal så være til en 45 knallert ellers kan du købe en hos Motoline i tyskland Tlf: 0049 461 74909
www.motoline-racing.com Hvis du ringer til dem får du simpelthen den bedste rådgivning der findes, de har nemlig prøvet alt hvad de har på deres lager.
Så held og lykke med din knallert.
Hilsen Japse.