/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virusen " dmsvc32.exe "
Fra : rondbjerg
Vist : 623 gange
50 point
Dato : 09-12-04 20:26

jeg har været så heldig at få tilraget mig virusen dmsvc32.exe, og hvordan slipper jeg nu af med den.
Har opdateret alt hvad jeg har af Spy programmer og Antivirus programmer, og finder det også ved scan, men kan ikke fjerne det, den bruger CPD med næsten 100% hele tiden så det er noget hå HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 09-12-04 20:47

www.spywarefri.dk følg deres anvisning nøje
www.arlet.dk det samme

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-12-04 21:13

En agabot orm.
Du kan læse om forholdsregler fra MS: http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS04-011.mspx
Det er ikke nok at fjerne den du skal have lukket hullerne.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 09-12-04 22:53

Spy og virus har det med at bide sig fast under scanning.
Genstart din PC i fejlsikret tilstand, og lave din scanning der, så kan du næsten helt sikkert fjerne den.

Under fejlsikret tilstand er der kun starte de mest nødvendige filer, for at windows kan køre, så derfor vil denne virus ikke være aktiveret.
Aktive spy og vira kan sjældent fjernes. - Derfor fejlsikret tilstand.

Kommentar
Fra : froslev

Dato : 10-12-04 00:59

Har du prøvet Bullguard, et antivirusprogram, der kan prøves gratis.

http://www.bullguard.com/

Den ryddede op på min PC, og den har kørt ok siden.

Mvh

Froslev

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 50 point
Dato : 10-12-04 22:05

Det er helt sikkert "froslev", men det er ikke så sikkert at du har samme surf -vaner, -interesser som "ronbjerg" og derfor ikke har de samme risisi.
Virus og spy har noget at gøre med den måde man bevæger sig på nettet. - Hvis man ikke er lidt kritisk med hvad man ser og især klikker på, så løberman en stor risiko.

At køre på internettet, er som at køre i myldertidstrafikken med bind for øjnene!

Godkendelse af svar
Fra : rondbjerg

Dato : 05-01-07 12:33

Tak for svaret severino.