/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Mirit
Fra : TheRipley
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 09-12-04 20:03

Tak for hjælpen i en sjov tråd

Knus Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 20:16

Hov hov!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 20:23

Misbruger lige tråden her Ripley..sorry!
Ihh altså Tedd..hehe, er det virkelig dig der sidder og glor på Keldd´s hjemmeside?!
Så forstår jeg bedre, at du er misundelig på Helmig´s paryk

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:25

Mirit har da fortjent nogen point, hun har suppleret, hvergang jeg har været væk fra computeren

Og Creamy, helt OK, det er vel det tråde er til for

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 20:44

Theripley:
Hvor er merit*s supportersp.til mig??
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:47

Kelld du stod til en 32" fladskærm til din PC, lige til du skiftede side, synd synd

Knus Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 20:55

Det skal du ikke være ked af Keldd - en flad skærm er ikke meget værd, til din nye lynhurtige comp.
PS. Keldd - husk din nye comp også er af hunkøn, så den skal behandles pænt.
(ellers bliver den bare hysterisk)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:00

emesen: vi har da været såå søde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:16

Alle damemennesker er søde...........................nogen er det i længere tid.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:19

Vidste du ikke, at kvinder, der melder sig til KanDu lover at være søde hele tiden?

Det er da kun derfor vi er det hele tiden

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 21:19

TheRipley:
Hæh hæh,den skallede 32"vil jeg da ikke engang have,jeg har da en 46"
og når jeg en sjælden gang vil se fjernsyn,ruller jeg en skærm ned fra loftet 5.1/2 m2 Projektions TV,
nu kan jeg ikke lide at prale,men i mit badeværelse der ......nå,det er ligemeget,
min beskedenhed forbyder mig at fortælle mere.
Hilsen
Keldd.
det er jul
jeg er cool

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:22

Kelld, jeg er så glad for at du er så beskeden, for ellers ville det jo lyde lidt pralet

Men det er det jo så selvfølgelig ikke..........

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:25

Tja den er svær - og 100 point er jo også en sjat.......såå øøøh ::::::time out.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 21:28

TheRipley:
Lige meget hvor meget du fedter,vil jeg ikke være kæreste med dig.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:31

Kelld: Jeg springer i Gudenåen

-eller også lader jeg være, hyg dig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 21:37

TheRipley

Troede at molo havde smittet dig med sin gaben.

Har du været til optagelsesprøve på kandu siden du skulle love at være sød.

Det var jeg da ikke

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 21:38

Er Gudenåen dyb TheRipley?,kan vel ikke være mer end en halv meter i de Danske pytter og bække??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:41

Det er der man finder Danmarks bedste laks, så kom bare an

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:42

Ans, det skal du da ikke sige højt - og jo, jeg er ved at falde i søvn, men har vist lidt svært ved at få lukket

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:43

hmm er der ingen sild mere - i gudenåen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-12-04 21:46

->holniels
Har du aldrig hørt om klisterkanalen, der er op til 10 mtr. vand, men skidekoldt, nå- det er Gudenå vel også

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:46

Citat
Har du været til optagelsesprøve på kandu siden du skulle love at være sød.
Det var jeg da ikke. :-D

Nej - men det var vist nogetaf en prøvelse at opdage Kandu....................

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 21:47

Åh,har i vilde Laks i Danmark?,her er de i dambruk jo,tamme så og sige,

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:47

Emesen, alle sildene spadserer da langs med Gudenåen...........................

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 21:47

lol..Sig mig lige Keldd - er det rigtige kanduer du har på din hjemmeside?!
Jeg mener, ham Holger - er det én der kommer her?!
Han minder lidt om en viking..lol - Herre du milde, tak for disse fotos. Sjovt at få et ansigt på stor 'charmøren' og 'motorbøllen' (Keldd) som viser sig, at se helt anderledes ud end forventet. Indrømmer blankt, at jeg havde forventet noget i retning af George Clooney...wow

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-12-04 21:47

->emesen
Jo-TheRipley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:49

Nixen.........TheRipley...........de var med i Kanoerne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 21:51

TheRipley:
SPRING SPRING,jeg kommer og redder dig,
og sammen vil vi leve lykkeligt til vores dages ende.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:51

emesen - du har bare ikke set ordentlig efter, synd!!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:53

Kelld, du fedter bare for din fladskærm - det er slut

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 21:54

Jada dabj,ha,de 10 meter vand må i vel samle over flere dage,

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:57

Ja du skal ikke springe ned i kanoen og vælte silden udenbords - det er det for koldt til.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 21:59

Holniels - det ligner vand - men det er øl vi har i åerne. Det er bare at ta' op med en pøs.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:59

holniels, du er da noget så provokerende, men siden du bor i et af de skønneste lande, så er du lidt tilgivet for dit overmod
Men pral ikke af jeres laks, for de er da ikke til at fange

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-12-04 22:00

Yep--og så kan VI tåle at drikke det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 22:01

Hvad så creamy,du kender da dem allesammen,men kom med et billede af dig,
du er jo også en Kandu.Jeg mener du er på Skype,så smid et par billeder til mig ,og du er hurtigt med i menageriet.
Jeg er >>kelddo<< på skype,så bare meld dig (mig) til.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 22:02

Tror du lyver for meg emesen,var det øl ville der ikke være en ædru Dansker jo

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 22:06

Hyg jer, og sov godt, når det er tid,
-det er Mirits tråd, så den står åben til hun svarer - eller til jeg opdager at hun har gjort det..............

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-12-04 22:07

->holniels
Mon ikke det er første gang i historien at en nordmand har beskyldt en dansker for at drikke
Husk lige på hvor du henter dit øl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 22:10

Øh! Var altså lige blevet klippet på det billede Creamybabe!

desuden er det taget ud af kontext pga Kelds! kæmpeforstørrelse!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 22:11

Sorry dabj,var en lille

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 22:12

Sild i Gudenåen???

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 22:12

Du må ha en god natt TheRipley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 22:13

holniels.............skelskør å - hvor tror du den løber hen.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-12-04 22:17

->tedd
Det er ikke sild, men sjæmpetosk

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 22:17

Er det skelskør eller skælskør emesen?,er jo nokk så viktigt for svaret

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 22:21

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-04 22:27

Tedd du skal ikke være ked af det med håret.
jeg synes du er meeeeget pænere end Thomas Helmig

I øvrigt synes jeg, at alle dem på Keldds billeder ser anderledes ud end hvad man havde forestillet sig

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 22:31

..og så er det min tur !

</FORLÆKKER>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 22:35

"KW Pictures Supported by Time Co"
har altid sine papparazi fotografer til rådighed for Kandue'r,og ser frem til snarlige presentationer,
af andre Kanduer's dagligdag.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 22:36

Tak Dova!! Og osse pænere end Molo ikk og??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 22:39

Nope Keldd, jeg skyper ikke. I hvert fald ikke med kanduer
Desuden vil jeg da håbe, at du har folks tilladelse til at koble deres billeder ipå din side. Det er ok Tedd - du ser sød ud...selvom du lige er blevet klippet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 22:40

Pænere end Molo ? Hvor henne ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 22:42

Tedd

Hva mener du iøvrigt med pænere end Molo?! er vi ikke alle det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 22:42

Ps.

-> Hai tedd

...your personal stalker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 22:44

Kom så dova,send et par billeder, keldd snabela worldonline.dk
Lad være at spekulere på størrelsen og alt det der,det tager "KW Pictures" sig af.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 22:49

creamygirl -> Jeg har altså lige været ibad og foretage en intim barbering

Jeg har spejlet og vejet mig ..og er blevet enig; mæ marj sæl ! ..at jeg ser pisse godt ud; med min veltrænede krop
..og mit veltrimmede Jønke-skæg

http://www.mamalustra.dk/FanSider/ryst.jpg ...vellignende, men IKKE mig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 22:54

Keldd

Det er jo altid noget, at det ikke er børneporno du henviser til

Som andre tidligere har sagt, vil jeg da håbe for dig selv, at du har tilladelse til at vise billederne.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 22:55

Molo

Så mangler du bare at ændre på dit sprog.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 22:56
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-04 22:59

Ripley - jamen hov *GGG* og tak - havde det da herligt - beklager mit fravær - men det var lidt sådan med at gabe osv - (burde vel klage over molo *G* ) og så skulle man jo lige finde rede i hvad datteren havde gang i - og fik middag *MUMS*

Du forstår filene da at sætte de smalltalktråde igang - fortsæt endelig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 23:01

Molo er H2O ved siden af mig

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 23:04

tedd,please fortæl meg hvem H2O er??,en kendt person??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 23:06

tedd ->Next to nothing !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 23:06

Nå nej I har jo kun tungt vand oppe i Norddanmark kommer jeg i tanke om H3O?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 23:08

Skal lige holde øje med tiden nu! Der kommer jo Sopranos!! Skal se hvordan min familie klarer sig!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 23:08

Åh ham tedd,ok du

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 23:13

Må jo jobbe litt i morgen og..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 23:18

ans og andre:
For pokker da,hvordan kan I komme på den tanke,at jeg ikke har tilladelse????
Hvordan tror I jeg har fået billederne??
Hilsen
Keldd...........der ved hvad han gør....så'n ca.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-12-04 23:21

Hold da op..i er for hurtige..Creamy..vi vil se hvad du praler med..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 23:32

Mango, du er bare så ringe*ryste på hovedet smiley*
Jeg ser ikke, at jeg praler med noget som helst - og alligevel er du der straks med en åndsbolle kommentar.

Kan du ikke tåle en kommentar om jeres billeder på keldd´s hjemmeside - så skulle du nok have ladet være med at sende ham et..Du ser da ud til at være voksen - og burde ikke reagere på hvad andre mener. Er der ikke noget med, at du hviler i dig selv...eller sån noget lignende?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 23:33

Og i morgen på et eller andet tidspunkt vil "KW Pictures Supported by Time Co"

presentere jer for et gruopvækkende syn, fra et af Danmarks mest belastede

miljøer. Stay tuned, you'l not regret.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 23:37

creamy - øhhh - hvad har mango dog gjort forkert ????????????? kan da godt forstå hun er nysgerrig - og desuden viser hun jo med sin smiley hvad hun mener !!!! Sådan et nick og dertil profilen MÅ da vække de flestes nysgerrighed

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 23:43

Det anede mig nok at tedd havde forbindelser til Sopranos,
men måske mine damer og herrer vil han blive afsløret i morgen.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 23:43

Alle disse giver jeg ikke fem potter pis for. Især ikke - når Mango tidligere har vist hendes foragt for, at jeg for længe siden svarede en profil som i sjov spurgte om jeg havde en pariserrøv. Ved godt, at hun helst så jeg havde svaret at røven hang ned til gulvet - men det gjorde jeg så ikke - og den faldt ikke i god jord

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 23:45

Creamy:
det var ikke mango der sagde noget om ryste på hovedet smiley.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 23:48

nat----Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-12-04 00:13

Here we go again!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 00:18

MILDE KINESER - sikke noget pjat !!!!!!! TSK TSK ... tror da ikke mango går op i hvordan du ser ud - eller ønsker at se ud

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 00:19

glemte at sige det var til creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 00:39

Godnat Keldd

Jo jo Mirit, jeg er skam klar over, at du henvendte dig til mig - og milde kineser - glemte du ikke nogle af alle dine *GGGG* i indlæget?!

Ved du slet ikke, at folk der gerne viser sig selv (som bl.a Mango gør på Keldd's side) er mennesker der er født nysgerrige mht. hvordan andre ser ud

Og Bjarne, lad bare være - du elsker det jo!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 00:46

creamy - nope glemte dem ikke - men du kan da få et par stykker *GG*

Tror nu ikke din teori holder ....... argh er for træt til at argumentere for det

sov godt allesammen - jeg forsøger af finde sengen før den gemmer sig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:04

Må lige opponere! Det Keld der viser os frem!! Han blir ved og ved, til man overgiver sig!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:15

Aha Tedd. Du havde altså en kniv på struben.
Skidt fyr ham Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:22

Ja han er ham vi andre aldrig måtte lege med!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:23

Kender det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:28

Tror han havde lus eller fnat eller noget lignende!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 01:35

Hov hov,hov hov,
Kom nu ikke for godt i gang,kig på det sidate nye billede i stedet for.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:37

Ja, det er noget arrigt lort. Absolut bedst at holde sig væk - det smitter jo
Hvem har du nu bundet på hænder og fødder Keldd?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:42

Det er lige godt grove. Har dælme siddet og ædt mig en mavepine til i sønnens kalendergave, som var en pose choko fanter. Hva filan skal jeg nu finde på at give ham i stedet?!
Han bliver sikkert sur over at få en rejeost

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:45

Byt om på gaverne og køb noget nyt i morgen *LOL*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:46

Det billedet var mest til ære for creamy så hun ved selvsyn kunne konstatere jeg har hår

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:47

Vil osse ha en kalendergave!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:50

Ahhh Tedd, du har sq da hat på
Du må gerne få en kalendergavegave af mig -
hva med en paryk magen til den Thomas har?!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 01:50

tedd
Det er nu ikke nemt at se noget hår, med den hat på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:51

Det skal være Thomas's paryk så

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:52

Det må være håret i ansigtet Tedd vil vise frem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:52

Kvinder! Bliver de aldrig tilfredse?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:54

Kan du se det for dig Tedd?! Mig rendende på Århus stadion i et forsøg på at stjæle mandens hår?!, som med garanti sidder godt fast - både med og uden hat

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 01:55

Keldd
Var det sidste nye billede af tedd det fra et af Danmarks mest berygtede miljøer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:55

Du har jo superstøvsugeren med Creamy!! Den må kunne snuppe den på afstand?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 01:57

Støvsugerbanden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:57

Jep der sker mange dulgte ting her ude på heden, Dova! Tror sgu stadig englænderne kaster våben ned!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 01:59

Fanatisk fan afslører Thomas's hemmelighed!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 02:00

Der vil snart komme nye uhyggelige afsløringer.

" KW Pictures "

Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 02:02

Nå må hellere komme til køjs! I morgen "låner" jeg lidt hår af holniels til mit næste billede! Det opdager han aldrig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 02:04

Nåe. det er ude fra heden, jeg troede det var ude fra "bloggern"

Men jeg sidder da også temmelig langt ude på heden, men har nu ikke oplevet nogen våbennedkastninger endnu.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-12-04 02:11

Så uhyggelig er tedd da heller ikke. Faktisk er han skide sød med sin strikkede hue
Ligner til forveksling min søns - og den har jeg lavet!

Nåå er Holger den samme som holniels?! fnis...snup du bare lidt hår fra ham - han har jo nok til mindst fire mænd - plus deres afkom

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-12-04 02:16

Uha, Keldd. det lyder spæææændende

holniels' hår, ja det er ikke så ofte at se en mand hvis hår er næsten lige så langt som mit

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 10-12-04 07:34

Tak for svaret miritdk,

Hyg dig, hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-12-04 09:58

selvtak Ripley

forresten - alt det med hår og ikke hår - er der ikke noget om at jo mere hår de mænd har jo mere feminint islæt har de ??????? -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 10:52

Ja ja ,så lukkede tråden,
lad os se hvad der sker her i julemåneden,hvor det er gråt,mørkt,og koldt derude

"KW Pictures"
skal nok sørge for dramatiske indslag,så håret falder af hovedet på jer (ikke dig holniels)
Hilsen
Keldd
det er snart jul
så bli'r det rigtig cool

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-12-04 20:24

Ang. hår:
Jeg har i mange år forsøgt at forklare min kone og andre damemennesker,
at oppe i hovedet er der en tilstrømning af blod med energi, men det fordeles -
så noget går til hjernen og noget går til håret. Det fordeles ikke ligeligt.
Holniels..........det gælder ikke for Norske Normænd fra Norge.