/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Green Stuff (kneadatite epoxy putty)
Fra : MortenEistrom
Vist : 1259 gange
80 point
Dato : 09-12-04 18:32

Jeg står og skal bruge noget "green stuff" til at modellere nogle forskellige ting til mine Warhammer figurer, nu synes jeg så at det jeg kan købe hos Dragon Lair er for dyrt i forhold til hvor meget jeg egentligt får.
Men mit problem er at jeg kan ikke finde nogle danske/nordiske forhandlere af et ligende produkt, det eneste firma jeg kan finde er Polymeric System.(http://www.polymericsystems.com/kneadatite.htm)
Er der evt. nogen som kender til et ligende produkt der kan købes i størrer mængder end den lille pakke hos Dragon Lair.
jeg har desværre ik mere end 20point at give for dette spørgsmål..

Kommentar
Fra : MortenEistrom

Dato : 12-12-04 19:31

forøget til 60point

Kommentar
Fra : tjantzen

Dato : 01-02-05 14:18

Hej Morten!
har du prøvet model og hobby på nørrebro.
De har vist noget, men jeg tror ikke, at det er så meget biligere end DL's
Hva' med at købe det online
fx. her

http://www.forumofdoom.com/heresy/

dér har de også det famøse Brown stuff

mvh
thomas