/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Flytning af "lange dokumenter"
Fra : Track
Vist : 471 gange
500 point
Dato : 09-12-04 17:47

Jeg har oprettet et "hoveddokument" i word, hvori jeg har indsat flere "underdokumenter". Hoveddokumentet ligger i en mappe sammen med underdokumenterne, de ligger dog i flere undermapper(kun et niveau).

Hvordan flytter jeg alt(hoveddokument, underdokumenter, jeg beholder samme mappe- og fil-navne) fra en pc til en anden pc, således at hoveddokkumentet stadig kan finde underdokumenterne?

Jeg benytter Office XP, Word.

Kommentar
Fra : Daniel_mn

Dato : 09-12-04 17:53

hvis du skal flytte det til en anden pc ved siden af kan du bruge en hub eller switch og et hjemmenetværk.
hvis du dog ikke har det kan du bruge et FTP program hvor du kan sende alt direkte til en anden IP adresse.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 09-12-04 18:05

En ganske simpel løsning:
Kopier hele molovitten over på en diskette .. eller måske flere.
Sæt disketten (erne) i den anden PC og indsæt die ganze molovitten.
Det tager vel under 4 minutter.
/PG

Kommentar
Fra : Track

Dato : 09-12-04 18:07

Tak, men mit problem er ikke at flytte filerne, men at "hoveddokumentet" ikke kan finde "underdokumenterne" når de er flyttet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 18:19

Mapperne skal hedde det samme og ligge på samme drevbetegnelse som der hvor de bliver flyttet fra!

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 500 point
Dato : 09-12-04 21:01

Hej track

Jeg har selv haft samme problem i et andet program. Hvis jeg forstår dit spørgsmål rigtigt, kan det ikke lade sig gøre. Du bliver nødt til, at oprette en HOVEDMAPPE, og så oprette UNDERLIGGENDE mapper, som ligger i HOVEDMAPPEN. Når du så Flytter HOVEDMAPPEN, flytter alle de UNDERLIGGENDE mapper med. Det kan godt være du synes det er en rodet forklaring, men så kan det lade sig gøre.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 10-12-04 01:36

Hvad med at brænde en cd eller gemme på en usb-fugl, som de fleste vel efterhånden har, og så flytte (flyve) ad den vej?

Godkendelse af svar
Fra : Track

Dato : 16-12-04 08:28

Tak for svaret Franksp. Ikke det svar jeg havde håbet på, men nå...