/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
hjælp til formular søges
Fra : meggi
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 09-12-04 15:10

hej igen

Jeg har stadig ikke fået min udbyder til at ændre tingene så mine formularer virker, hvad kan jeg gøre. Der "taltes" engang om at man evt. kunne omskrive mine formularer så de kunne virke.....vil du stadig gøre det(er der nogen som kan/vil det (er_du_klog?).
Min udbyder er : yanet.dk.
min side hedder www.ArabianStar.dk, siderne med formularerne er : (Kontakt) - (gæstebog) - (Hestefoder, bestilling).

Jeg håber virkelig nogen kan hjælpe, det bliver efterhånden et problem for mig.
På forhånd tak.
Betina

Kommentar
Fra : acronym

Dato : 09-12-04 15:29

Hej Betina

Det ville være lettere at skifte udbyder. Som jeg læser deres web-site så anvender de linux servere, hvilket udelukker den Frontpage extension som er nødvendig for at dine formularer virker.

Dine formularer ville kunne kodes i php, men det er så en helt anden boldgade, hvor du enten selv lærer php eller bringer dig i et afhængdighed forhold til en udvikler.

Mvh.

PS: nøgleordet hos en ny ISP er "frontpage server extension"

Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 110 point
Dato : 09-12-04 15:44

Hej!

Vil du gerne have jeg kører din formular over min udbyder så kan vi godt det...

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 09-12-04 20:06

Hej Er_du_klog

Så længe det trækker sådan ud med min udbyder, vil jeg meget gerne hvis vi kan køre den over din udbyder....men hvad indebærer det, sådan rent praktisk.....

Mvh
Betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 10-12-04 16:43

Du skal bare sende koden til ( html koden ) mig på mailen, m a r t i n @ m p j c . d k ( mellemrum pga. sikkerhed )

Så sender jeg et link som du bare skal linke til...

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 11-12-04 13:58

Hej!

Har du sendt en mail for jeg har intet modtaget...

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 13-12-04 09:50

Hej
Har sendt dig en mail fra min arb. mail adr. i dag.
Tak igen

Betina

Godkendelse af svar
Fra : meggi

Dato : 13-12-04 09:51

Tak for svaret er_du_klog.

Supert at der findes personer som dig.....

Betina

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 13-12-04 16:38

Jeg har også modtaget den...

Vi snakkes ved på mailen...