/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Polderarbend/gode ideer
Fra : Mone
Vist : 643 gange
150 point
Dato : 10-08-02 02:11

Hej med jer.

Vi er ved at arrangere en polderarbend, som skal løbe af stablen den 17/8-2002.
Vi har bare det problem, at heeeeeeele tiden så opstår der et eller andet, så det vi liiiiiiiiiiiige havde fundet på IKKE kan lade sig gøre.

Er der nogen der har nogle gode ideer.

Det skal IKKE være alt for vildt, da BRUDEN helst vil have en HYGGELIG dag, og ikke
skal ud i en hel masse "grimme" ting...................

Alt modtages med kyshånd, både det gode & det onde, så kan vi jo slev sorterer fra efter for godt befindende ik'???

Sååååååå, skyd jer, DET HASTER!!!!!!!!!!!!!!!!!
På forhånd tak.

Kan lige sige, vi har ca.5000-5500 og er 7 incl.bruden.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 05:11

Hey Mone,

Her er et par forslag:

. Skønhedsklinik
. Fotosession
. Paintball
. Rapelling
. gocart
. lasermatic
. ingen udklædning :P

//hero|ne

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-08-02 09:53

Jeg fandt denne: http://www.polterabend.com/ som er dansk og ser meget godt ud

Planlægningen kan du finde en artikel om her: http://bryllup.dk/artikler.php?art=81 (hvem skal med, økonimi, m.m.)

Her: http://www.festoriginalen.dk/index.phtml?page_id=div&showarticle=div/polterabend.html kan du finde en top 10 liste over polterabend-arrangementer

crazynight.dk http://www.crazynight.dk/start.php er et proffesionel firma som leverer varer som bl.a. er polterabend.... Det bliver selvfølgelig dyrere, men i kunne måske finde inspiration i deres udbud

Accepteret svar
Fra : Tulletine

Modtaget 150 point
Dato : 10-08-02 10:00

Hej,
Jeg håber bruden får en fantastisk og uforglemmelig dag.
Mine foreslag:
Bruden skal male et stort maleri som udstilles til bryllupsfesten
Bruden skal i en børnehave og underholde ungerne, synge sange osv. pinligt men sjovt hvis hun ikke har det store kendskab til børn
Hentes på motorcykel og køres en flot tur
Klippe hæk e.lign. hos en ældre
Malke en ko
Nej nu løber min fantasi vist løs.

Rigtig god fornøjelse
:0) TulleTine

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-08-02 10:11

http://www.polterabend.com/index.phtml?step=list findes links'ene neders til venstre hvor der er links til:
Action (1) Actionpark (6) Bands (1) Bodypaint (1) Boksning hos Proff (1) Bowling (1) Bungy jump (1) Cirkus (2) Dans (3)
Dansere (2) DildoParty (1) Diskoteker (2) Dragshows (2) Dværge (1) Dykning (1) ELVIS LIVE (1) Faldskærm (1)
Fangerne på fortet (1) Festsange (1) Flyvning (2) For børn (1) Fotograf (1) Fægtning (3) Glædeshus (1) Gokart (3)
Golf Inde (2) H.C.Andersen Show (1) Harley-Davidson (1) HomePatry (1) Håndlæsning (1) Kano & Kajak (2)
Karaoke (1) Klatrevægge (1) Kostumeudlejning (1) Kæmpe-Boksehansker (1) Kør Ferrari (1) Limousine Service (1)
Maden & Kokken (1) Massører (1) Mavedans (1) Musikvideo (1) Netcafeer (1) Oplevelsesmuseer (3) Paintball (11)
Racing (1) Rodeo-tyr (1) Sandwichbarer (1) Sexfester (2) Skønhedssalon for mænd (1) Skønshedspleje (1)
Speedbåd (1) Sportsarrangementer (1) Spå i fremtiden (1) Stand-up (2) Strip (3) Stuntmen (3) Sumo Wrestling (1)
Sækkepibe (1) Teambuilding (2) Tryllekunstnere (4) Udendørs (5) Udlejning (2) Udlejning af lyd og billed (1)
Vandsport (3) Veteran Udlejning (1) Zoologiske haver (1)

Kommentar
Fra : heroine

Dato : 10-08-02 12:38

Nåå ja,
Min veninde og hendes mand mødtes sidst på aftenen til deres polterabend. Her indspillede de hver en sang og til sidst en duet. Disse sange blev puttet på en cd.
Til festen fik både de og deres forældre en udgave + cd'en blev afspillet.
Meget underholdende for alle.. især fordi.. ingen af dem kunne synge.

//hero|ne

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-08-02 20:55

LOL e.p. du går igen i selvsving med dine kopieringer LOL

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 11-08-02 21:02

Jeps....
Men de er nøje redigeret for fremtræde på en måde som kunne få hjernecellerne igang hos selv min farmor

Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 11-08-02 22:26

Hej Tulletine.

Jeg syntes det var dejligt at fantasien løb af med dig.
Tak for mange gode og "fantasifulde" forslag.

Også tak til jer andre.

UNDTAGEN ZONKER, JEG kan godt tale for mig selv, så hvorfor begynder du nu
IGEN, at skælde en eller anden ud. Hvis ikke du har et evt. ORDENTLIGT svar du kan give, SÅ HOLD DIG DOG VÆK!!!!!!!!!!!!!!!! jeg får snart knopper af at se dit navn

e.p. har da gjort et stykke arbejde for at finde alle de ting, det er da mere end man kan sige om dig.

Tak e.p., men jeg havde selv været inde på de link du har givet mig. Jeg sad oppe heeeeele natten og ledte. Men tak for indsatsen.

Med venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 11-08-02 23:04

any time....