/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ændre forbogstav på harddiske
Fra : Kris
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 10-08-02 01:47

Jeg har en presario med 2 harddiske. Efter jeg har fået XP har harddiskenes forbogstav ændret sig, altså C. er blevet til F. Hvordan ændre jeg det tilbage?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-08-02 09:14

Det skulle bare være at omdøbe dem, hvis det er xp. Jeg har også nogle mærkelige forbogstaver, men syntes ikke det betyder noget.

MVH

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-02 09:19

start---> kontrolpanel---->administration--->computeradministration--->klik 1 gang på diskhåndtering i venstre vindue ---> i højre vindue højreklikker du på det drev du vil ændre på ---> vælg "skift drevbogstav og sti" ---> marker drevet og tryk "rediger" ---> her vælger du drevbogstavet og trykker "ok"

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 10-08-02 21:11

takker for point