/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
netBSD email forward spørgsmål
Fra : nipmads
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 10-08-02 01:05

Jeg er ny på området omkring Linux, BSD etc. Når jeg chekker email er det ved at logge ind på en af mine venners servere og så skrive mail på commando linjen, dette er jeg blevet træt af. Mit spørgsmål er så, hvordan kan jeg lave en email forward inde fra NetBSD?

mvh
Nipmads

Accepteret svar
Fra : kokanin

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-02 18:22

læg en fil der hedder .forward i dit homedir, denne skal indeholde en emailadresse og intet andet (altså ingen linieskift etc.).

sidenote: hvorfor er 'svar' knappen disabled? (jeg er den for sejeste nye kandu bruger)

Godkendelse af svar
Fra : nipmads

Dato : 13-09-02 17:52

Tak for svaret kokanin.