/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne er du bindegal ?
Fra : rytmehans
Vist : 549 gange
4 point
Dato : 08-12-04 22:07

Hr.Arne.Jakobsen!!!

Svar lige om du er bindegal ??

Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 22:47

rytmehans !!!!!!!!!!!! KA´DU SÅ HOLDE FRED DIN - nå !!!!!!!

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 08-12-04 22:51

når jeg nu beskyldes for at være den ene og den anden, er det jo et nærliggende spørgsmål at stille den ærede arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 09-12-04 21:24

Ja, rytmehans, du må jo have en masse at have det i, når man ser på dit log-in på Kandu den 17/11-2004. Bare vi andre var ligeså hurtige til at gennemskue dem, der har været her længere.
Jeg vil følge dig med interesse, for det kunne jo være, jeg kunne lære noget.
mvh
binky

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 09-12-04 22:40

NEJ binky, jeg ved ikke om Arne er bindegal, det er jo derfor jeg spørger ham, for jeg kan ikke gennemskue ham.
Så læs nu hvad jeg skriver, for det er jo et spørgsmål jeg stiller og ikke en diagnose.

rytmehans

Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 10-12-04 23:11

Det er nu lidt ærgeligt du ikke gider svare Arne, så må jeg jo drage min egen konklusion på dig og din mærkværdig opførsel.

Rytmehans

Roder lidt mæ æ' rytmeboks.

Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 4 point
Dato : 11-12-04 13:15

Jeg tror du finder svaret på dit spørgsmål ved at søge på arne.jakobsen og læse alle hans indlæg.....

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 11-12-04 13:40

hov hov flash77 pas nu på du ikke bliver beskyldt for at være kong hans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 16:53

rytmehans

Hvis du havde gidet at undersøge tingene, ville du vide det. Men du vælger at skrive: Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Det er jo helt forkert. For De nattergale synger: "Jeg roder lidt med rytmeboxen". Så du kan ikke end gang finde ud af at citere korrekt.

Flash77 er en syg lille stodder, og dine svar/kommentarer ser ud som om du er ligeså småt begavet..

Få jer et liv.

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 19-12-04 16:48

Arne
Det er jo det nemmeste at spørge dig om du er bindegal. For umiddelbart fremstår du som en person med svære psykiske problemer.

Desuden har jeg har aldrig påstået, at jeg citerer De Nattergale.

Men er du bindegal ???

Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 16:55

rytmehans - Kort og godt: NEJ. IQ = 121

Slut herfra og god jul & godt nytår til jer alle. Arne

Kommentar
Fra : K.Sylvester

Dato : 20-12-04 20:31

Så fik du et klokkerent svar på dit dybt åndssvage spørgsmål. Luk din tråd ved at klikke accepter svar over æ box..... Fra : arne.jakobsen Dato : 19-12-04 16:55

Gør derefter dig selv og andre den tjeneste at pakke rytmeboxen væk. Du er en pestilens og hører til på et støvet loft. Tag endelig posedamen og hr. andersen med, de gør sig dårligt i dit selskab, hvis du forstår hvad jeg mener???

Gør du ikke det, så kommer du til det!!!!

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 20-12-04 23:19

Øh Sylvester...

Glemte du ikke noget.....

Hvad blev der af dit : med væmmelig hilsen ???
Var lige ved at vænne mig til det...

God jul

Mato

Kommentar
Fra : Svinedrengen

Dato : 20-12-04 23:55

Nu er du godt paa skideren rytmehans ........?? Der er mange der VED hvem du er.
Fy for en klam, hvor er du dog usympatisk (smileyopkast)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-12-04 00:31

Så svar dog rytmehans. Kandu ikke se at det nu ikke længere er MIT svar der er påkrævet, men DIT. Luk nu dette dybt syge spørgsmål. Det er der jo også andre der har opfordet dig til. Du har fået svar på dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 26-12-04 00:16

Ja ja rolig nu Arne
ad os lige slå en ting fast at vil den ene eller den anen bringe et eller andet l torvs om en eller nogen , jamen så gør det dog jeg er hamrende ligeglad jeg ligger ikke under for så usle trusler, så svinedreng og andre, kom med hvad I vil *GGG* I kan næsten ikke drømme om hvor ligeglad jeg er, for hvem og hvor jeg er aner I ikke en skid om, men for at slå en ting fast, kan med hvad du vil, for så kan det være DU får det bedre, JEG for mit vedkommende er så HAMRENDE ligeglad.

Kom bare an *LOL*

Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Godkendelse af svar
Fra : rytmehans

Dato : 26-12-04 10:27

Tak for svaret Flash77.

Kommentar
Fra : rytmehans

Dato : 27-12-04 13:29

Et eller andet tyder på du gerne vil ha det sidste ord, så for en god ordensskyld skal du lige vide, at dette er den sidste besked til dig.
Jeg er nu glad for at du kun har hørt om det back office program, for bruge det kan du jo ikke - kan jeg se.
Derudover tror du at du ved hvem jeg er, til det kan jeg bare sige, at det gør du ikke *GG*
MEN har du lyst til at skrive om en eller anden ,udgive en hjemmeside eller andet, jamen søde så GØR det NU - for dine små trusler bider så absolut ikke på mig, bare så du ved det , så hvorfor udsætte til imorgen hvad du kan gøre idag søde ...så GØR det dog NU, jeg er HAMRENDE ligeglad.

Rytmehans
Roder lidt mæ æ' rytmeboks

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-12-04 21:56

Totalt sjovt som ham Svinedrengen altid kommer og tager arne.jakobsen under sin vinge når folk bare får nok af ham.

Det hele ville egentligt være meget nemmere hvis bare arne.jakobsen fandt ud af at moderere sit sprog - det er jo egentligt det der skaber alt uroen omkring hans person.

Men det kommer vi jo nok aldrig til at opleve...