/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Danske julesange..
Fra : WarBitch
Vist : 2866 gange
200 point
Dato : 08-12-04 21:15

Hej!
Jeg søger noder til danske julesange, da min mormor har været så "venlig" at bilde hele familien ind at jeg gerne vil spille julesange juleaften *WOOHOO*!!! hehe..
Ej, vil da selvfølgelig gerne opmuntre hende, men kan skisme ikke finde noderne herude på nettet.. Jeg søger alle de gode gamle som man synger juleaften: "Højt fra træets grønne top", "Juletræet med sin pynt", "Sikken voldsom trængsel" osv osv..
Please, lad være med at sige at jeg skal gå på biblioteket, da det ligger ½ t. med bus herfra (!!!).
Ville gerne have nogle konkrete sider hvor de findes (noder med akkorder).. Eller hvis nogen ligger inde med nogle på pc'en vil jeg meget gerne modtage dem over mail maikenjakobsen@hotmail.com
Venlig Hilsen
/WB
ps Hurtigt svar hvis det kan lade sig gøre.. Der er jo ikke så lang tid til juleaften igen... :/

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 08-12-04 21:26
Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 08-12-04 21:27
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 21:27

ved du hvad - download de midi osv du skal bruge og så download Anvill Studie - det er gratis - så får du de noder du vil have
Du kan jo også selv lave dem så

Kommentar
Fra : binky

Dato : 08-12-04 21:28

Du kan hente det hele på biblioteket.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 08-12-04 23:01

Jeg har nogle julemelodier som du kan få,håber du bliver tilfreds??
Sender den via E-mail!! De fylder 3,6 MB.

Hilsen dodala

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 08-12-04 23:13

Håber du har programmet Adobe Reader,ellers kan du ikke åbne filerne.

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 09-12-04 17:50

Din mailadresse vil ikke acceptere at modtage det jeg har sendt til dig????????

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

maikenjakobsen@hotmail.com

Jeg ved ikke hvorfor.

Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 16-12-04 19:55

Dodala prøv igen... min mailbox var pænt fyldt op, så det kunne være derfor... Så prøv lige igen, hvis du vil være så venlig :) Har adobe reader..

hilsen WB

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 16-12-04 20:46

Så prøver vi igen
Held og lykke med det, gør nu din mormor stolt!! he he.

Hilsen Dodala.

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 16-12-04 22:40

hej igen.
nu gider jeg ikke mere, har du ikke en e-mail der virker??????????????????????????

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

maikenjakobsen@hotmail.com

Jeg fik denne meddelse igen,hvis du vil have disse dejlige noder og tekster så må du have en anden mailadresse

Hilsen Dodala.

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 17-12-04 17:00

Hey igen..
Det er altså meget underligt... Jeg må bare (desværre) takke nej til dine noder... :(
Tak for forsøget alligevel..

hilsen WB

Annuller spørgsmålet
Fra : WarBitch

Dato : 24-06-06 17:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Brormand var så flink at finde til mig.