/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er Mordex?
Fra : binky
Vist : 414 gange
45 point
Dato : 08-12-04 21:08

Er der nogen, der har hørt noget til Mordex? Det var ham, der gav mig en masse hjælp på kan-du. Det er der sikkert nogen, der er ked af. Men er der nogen, der har hørt til ham?
mvh
binky

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 21:39

Her har du forklaringen binky http://www.kandu.dk/dk/spg/50612 og sidst jeg har set Mordex på kandu er her http://www.kandu.dk/dk/spg/50912

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 04:29

Jeg prøvede at sende Mordex en emil for ca. 2 måneder siden, men fik ikke svar. Jeg vil tro han tøffer rundt i en stor dyt, et eller andet sted i Europa

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 09-12-04 05:49

Jeg er også ked af det......men måske kommer han tilbage.

God dag til jer

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 45 point
Dato : 09-12-04 09:09

binky -> Jeg tænlte på : Du kunne jo lægge en kommentar i nogle af Mordex 'gamle' tråde. Så vil Mordex få en emil fra kandu.dk om; der er kommet en kommentar til et spørgsmål.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 09-12-04 21:28

Tak for svaret molokyle.
Det var en god ide', for Mordex hjalp mig meget, da jeg var ny på Kandu.
mvh
binky