/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hvilken læge i Aalborg?
Fra : Trilletulle
Vist : 536 gange
60 point
Dato : 08-12-04 20:33

Jeg skriver i håb om, at nogle vil hjælpe mig ved at anbefale en læge i Aalborg.

Da jeg for et år siden flyttede til Aalborg, var jeg ret uheldig med valg af læge. Lægen har gentagne gange ikke taget mig alvorlig, og direkte ment at mine symptomer "bare var noget pjat". Det har efterfølgende vist sig ved en kikkertundersøgelse, at jeg har mavesår.

Så jeg ønsker nu at skifte læge, da jeg har mistet tilliden til min nuværende. Jeg håber nogle vil anbefale mig en læge med større tiltro til sine patienter, og som er villig til at lade sine patient undersøge, indtil der er fundet en årsag til smerter og andet ubehag.

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 08-12-04 22:35

Det er godt nok nogle år siden jeg flyttede fra byen - men var dengang meget glad for Lægerne i Sjællandsgade (vist nr. 34). Hvis vedkommende man var inde hos var i tvivl - hentede vedkommende straks hjælp hos en kollega - eller henviste til en specialist.

Kommentar
Fra : HelleMar

Dato : 08-12-04 23:06

Jeg har i 15år haft læge Møller Hansen i Tornhøjcentert og ham har jeg været meget glad for, men der er jo stor forskel på hvem man kan lide og ikke lide men jeg syntes han er meget grundig.
Hilsen Helle

Kommentar
Fra : Trilletulle

Dato : 13-12-04 14:50

Lægerne i Sjællandsgade er desværre lukket for tilgang... Men tak for buddet. Jeg er stadig åben for flere forslag.

Kommentar
Fra : begga

Dato : 07-05-05 14:54

Hej
Bedre sent and aldrig. Jeg og hele min familie er meget glade for lægerne i Gug. Vi kommer der stadig selvom ingen af os bor i Gug mere.
Mvh. Begga