/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Overtager kvinderne Kandu?
Fra : TheRipley
Vist : 800 gange
200 point
Dato : 08-12-04 19:08

Har det seneste døgn set mange mænd udtrykke deres bekymring for at kvinderne efterhånden fylder for meget på Kandu!

Så spørgsmålet er:

Er vi kvinder klogere?
Er det et spørgsmål om inituition?
Tager mænd sig selv for højtidelige?
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere?

Måske er det mest et drillespørgsmål, fordi jeg savner en tråd, der er sjov
Så alle bedes behandle hinanden pænt - hvilket vil sige, at en fornærmelse mindst kræver en smiley bagefter

Umuligt krav, så kommer der sgu nok ingen svar, jeg venter og ser..........................................................
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 19:11

DEN TRÅD FØLGER JEG MED I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:14

dabj: det er da sødt af dig, men du glemte at svare

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-04 19:21

Er vi kvinder klogere?.........................ikke endgang kloge - så vidt jeg kan forstå.
Er det et spørgsmål om inituition? .............. Øh hvilket ????????????
Tager mænd sig selv for højtidelige? Det gør vi ikke nok.
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere? Meget sødere ja.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 19:22

hmmm - overtage kandu ???????? Nøøøøøøøøøøøø - vi er der jo allerede *GGG*

MEN... vi er klogere - har en bedre inituition - mænd tager sig selv for højtideligt - og generelt er vi absolut hurtigeer og sødere. (tror jeg nok )

ok det her er provokation så må hellere holde mig til smilies

Accepteret svar
Fra : danatool

Modtaget 210 point
Dato : 08-12-04 19:23

er det ikke lidt ligegyldigt om det er en mand eller en kvinde der svare på et spørgsmål bare det er det rigtige svar ?

og til dine spørgsmål

Er vi kvinder klogere? nej men det er mænd heller ikke
Er det et spørgsmål om inituition? nej
Tager mænd sig selv for højtidelige? Nogle gør
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere? Tja jeg vil da sige i er sødere men jeg er jo mand så

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 19:25

Kvinderne og en der kalder sig AJ(selvhøjtidlig) har overtaget kandu - jeg kræver min ret at kvinderne igen overtager kødgryderne så jeg kan komme til tastaturet og udøve min klogskab - som ligger langt over kvindernes.

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:26

-> emesen - du hører til dem, der ikke læser spørgsmålene, så dit "ikke engang klogere, mv" kræver mindst en smiley

Og mirit - jeg er selvfølgelig ikke partisk, men sikke et godt var

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 19:32

tror jeg nok !!!!!

/bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:33

danatool:

-tråden er ren provokation fordi der har været så mange personorienterede indlæg på Kandu og spørgsmålet er grebet fra en af dem. Du har sikkert ret (bestemt i, at vi er sødere ) men vil gerne have flere uddybende svar

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 19:35

Er vi kvinder klogere---NEJ-men til tider smartere
Er det et spørgsmål om inituition---NEJ-om overlevelse
Tager mænd sig selv højtidelige---NEJ-det er intilligens
Er kvinder hurtigere og sødere---NEJ-men rigtige mænd lader dem blive i troen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 19:36

bentjuul ............ jamen hvad jeg ikke ved må jeg jo så enten forholde mig til på den ene eller anden måde - så valgte altså at tro ............. pas nu på for som bekendt - troen kan flytte bjerge

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-12-04 19:36

Jada TheRipley,ha, Selvros er Velros siger mand??

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:36

og bentjuul: hatr lige tid til at skrive, fordi min kæreste laver mad, så han får aldrig lov til at læse dit indlæg

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 19:37

nope holniels - det siger MAN !!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:40

holniels: det er ikke selvros, det er et dybt seriøst indlæg inspireret af en kandu tråd

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 08-12-04 19:41

Er vi kvinder klogere? Nej. Ikke når det kommer til logisk intelligens. Dog har kvinder en højere emotionel intelligens end mænd (gennemsnitligt).
Er det et spørgsmål om inituition? Aner jeg ikke. Ved ikke hvem der er kvinder og hvem der er mænd her på kandu
Tager mænd sig selv for højtidelige? Ja! I højeste grad.
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere? Syntes jeg egentligt ikke.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:42

dajb: Hvad mener du, når du skriver "et spørgsmål om overlevelse"?

Resten er noget sludder, så det gælder ikke

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-12-04 19:47

Hejsa

PC'en er af hunkøn

De seks bedste grunde til, at computere, er af hunkøn:
6. Så snart man har fået en, er der en bedre på vej.
5. Ingen anden end skaberen forstår den indre logik.
4. Selv din mindste fejl, bliver straks gemt i hukommelsen til fremtidig brug.
3. Det interne sprog, som bruges til at kommunikere med andre computere, er fuldstændigt uforståeligt for alle andre.
2. Beskeden "Bad command or File Name" er ca. lige så informativ som, "Hvis du ikke ved, hvorfor jeg er sur på dig, vil jeg ikke fortælle dig det."
Og den bedste grund, til at computere er af hunkøn:
1. Så snart du har anskaffet dig en, opdager du, at du bruger halvdelen af din løn til tilbehør til den.

Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 19:50

*GGG* - jamen der kan du bare selv se briani

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 19:53

[hør] aj aj ajiiiiiiiiiiihhhhh - bliver ski da helt nervøs for at nogen tager det her alvorligt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 19:54

Briani, hvis selv pc'en er af hunkøn - ja men så er løbet da kørt for jer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 19:57

Mirit det er meget alvorligt

//bentjuul

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-12-04 19:58

Om kvinder er klogere??? Det må være et spørgsmål om definition.. Hvad vil det sige at være klog? Er det klogskab at vide meget? eller har det betydning hvad det er, man ved? F.eks. fysikeren Holger Nielsen. Er han klog? Han ved ihvertfald en hel bunke om atomfysik, men ved han så meget andet end det?
Hvem får lov til at bestemme, hvad man skal vide, for at kunne kaldes klog? Og er en professor i kirurgi også klog, hvis han/hun står midt i regnskoven eller på en øde ø?

Jeg ved det ikke, men jeg er jo ikke RIGTIG klog

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-04 19:59

Du skal ikke være bange Miritdk.........ingen tager kvinder alvorligt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 19:59

1 Spørgsmål: Er vi kvinder klogere? Hæ Hæ mænd er da MEGET klogere.
2 " : Er det et spørgsmål om inituition ? HA HA HA HA HA HA HA HA Mænd er da langt kvikkere.
3 " : Tager mænd sig selv højtidelige? Det gør vi da ,og med god grund.
4 " : Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere. Mage til selvforherligelse,må vi være fri.
Ser I,os mænd kan i slet ikke matche,at i bare ved det,det er også os der har skejserne ,ikke osse.
Så bare lad os være i fred,ellers...........................
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 19:59

ja så er det så det bentjuul - det er altid alvorligt at træde hankøn over de sarte tæer

Kommentar
Fra : binky

Dato : 08-12-04 20:02

TheRipley
Endelig er der en, der har gennemskuet det, som alle vi undertrykte kvinder har lidt under.
Du får et knæfald for din formulering.
mvh
binky

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-12-04 20:03

HhhhhhhMmmmmmmmm................

I følge alle videnskabelige undersøgelser er mænd, kvinder Laaaaangt overlegne i alle livets faser. Æv Bæv

Det gælder også her. Kun på et punkt er jeg enig. Kvinder er sødere.

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:05

arghhhhhhhhhh keldd din ......... ingen kvinde vil vel matches med en mand - øhhh nå ja der er jo lige en enkelt situation - vi er da langt forud - indlagt vand for eks - for ikke at nævne der er taget forbehold med plads til langt flere ram - betydelige udvidelser der tilsyneladende ikke er muligt i hankønnets hukommelse

Filans til postulater du kommer med

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 20:07

emesen så skulle du prøve at være her hvor jeg er !!!! det skal jeg ikke have sagt

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:07

emesen -------------->>>>>>> ((((( POW)))) *GGG*

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 20:08

Hurra, får da nogen nye profiler frem i smalltalk, dejligt

Kelld du er skrevet af min julegaveliste

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-12-04 20:08

Må jeg lige tilføje, kære Ibisa, at alle fostrer fra 0-7 foster-uge er PIGER!! Derefter sker der en form for MUTATION således at drenge får deres TISSMÆND.. Fordi de stakkels drenge gennemgår denne frygtlige forandring er dødeligheden blandt nyfødte drenge større end piger.. Se det i øjnene: MÆND ER NOGLE SKRAVL

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 20:11

Vil gå ind og spise, mens I kommer med alle de vise ord, hyg jer

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-12-04 20:12

vaxen

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-04 20:12

aaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuu........ikke alle kvinder er sødere.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 20:15

Ha ha ha ha ha ha mirit bliver voldelig,typisk for kvinder der ikke får deres vilje.

Og nu får jeg ingen julegave af Ripley,nej hvor er jeg altså ked af det

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-04 20:19

............men de fleste er dejlige.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 08-12-04 20:20

Nu er der fodbold. CL. Det er vigtigere end at lefle for kvinder
Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 20:21

Her i dette link kan i læse hvorfor mænd er klogere end kvinder - se et stykke nedepå siden under tre hurtige.
http://hjem.get2net.dk/kronvold/jokes.htm

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 20:22

Kelld: kan godt forstå du er ked af det, du skulle have haft min kandu gevinst - og det er ganske vist

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:22

NIKS er ikke voldelig - kan da ikke gøre for at noget af isenkrammet kikser

Nu lukker jeg lige manden ud og sørger godt for missen - men vender tilbage

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:23

hov - må vist hellere lige trøste emesen - men for hulen hvor det klæder dig med blå øjenmakeup

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 20:27

Emesen ville vel ikke skrive, at ingen tager kvinder alvorligt, hvis han ikke mente det

Håber den stakkel kommer på bedre tanker

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 20:31

Dette link beviser også hvorfor vi mænd er klogere http://www.spas.dk/hjerne.htm og i vil jo ha' beviser ik'

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-12-04 20:35

Citat
Måske er det mest et drillespørgsmål, fordi jeg savner en tråd, der er sjov
Så alle bedes behandle hinanden pænt - hvilket vil sige, at en fornærmelse mindst kræver en smiley bagefter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:36

bentjuul........... HAH............VIDSTE bare mænd ikke havde nogen køreegenskaber - takker for linket

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 20:47

bentjuul - det er en ældgammel undersøgelse ( så den i alle tilfælde i 1999), kom nu lige med en ny, der beviser det samme, hvis du kan...............

Emesen, tak fordi du følger betingelserne for tråden

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 20:48

Øh,jeg kan altså ikke gøre for det men jeg kan altså godt lide piger.

Hilsen
Keldd. Får jeg så min julegave alligevel TheRipley????

Jeg tror nemlig du er rigtig meget sød og dejlig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 20:51

Lidt megt du forlange Ripley

Keld, ikke noget med at indrømme noget

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 20:51

Kelld: det hjælper selvfølgelig altid at fedte lidt

Så skal du bare give mig ret i mine spørgsmål og så.....

-og der er slet ikke snak om bestikkelse, det er nemlig ikke nødvendigt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:53

*GGG* Keldd - tror du at der vanker fedtetillæg ??????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:56

Ripley........ roser til dig - det er helt befriende med en tråd som denne
UPS....... lyder som fedtemadder men det er det IKKE *GGG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 20:56

Nu vi er i smalltalk,og det drejer som om piger.Jeg fik en opringning for lidt siden om at:

MIN DATTER BLEV GIFT I LAS VEGAS I NAT.

Jo jo,den er god nok,jeg vidste godt hun var taget derover med sin kæreste,men tanken havde ikke strejfet mig, at de skulle giftes,men jeg er jo en mand,så det er nok derfor.
Hilsen
Keldd.......det er jul
det er cool.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 20:59

med datteren Keldd

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-12-04 20:59

Tillykke med det Keldd!!

(æhhh, håber jeg da???)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 21:03

keld

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 08-12-04 21:06

Jeg vil lige aflive en myte når vi nu er der

Mænd kan godt gøre 2 ting på samme tid

Det ved kvinder der både har gode patter OG en go røv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 21:10

danatool --------->> Alt + Ctrl + Delete og dermed færdig med dig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 21:11

Foreløbig tak,
modtag en Cigar og et glas af det fine.
Jo de må godt gifte sig,det ser rigtig godt ud.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 08-12-04 21:14

miritdk

*host* *host*

var det ikke nemmere og bedre at sige ja det ved jeg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 21:16

Mænd har 2 hoveder men kun blod nok til et, og det udnytter kvinder!! Uden kvinder havde vi været de klogeste!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 21:19

jahuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu 1 - 0 til tedd ........(der er i fin kontakt med sin indre kvinde *GGG*)

HAR gemt mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 21:21

vær så venlig at fortælle danatool at det ikke gælder når der er tale som en inaktiv hobby som for eks at lytte til stereo !!!

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 08-12-04 21:32

inaktiv hobby

det må nu være lidt kedeligt for begge parter

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 21:39

Tillykke Kelld - sikke en skøn ide

Tedd, dit svar er da et af de bedre, du indrømmer at kvinder er de klogeste

Og det fortæller vel samtidig danatol, at han i alle tilfælde ikke kan tænke samtidig med at han prøver at koncentrere sig om, at gøre to ting på samme tid ...............

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 21:47

og vil logge af for i aften, men læser videre i morgen

-er startet på mit afvænningskursus, efter abstinenser da Kandu ikke virkede

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-04 21:52

Hør nu her drenge................vi kan ligesågodt gå til bekendelse.

1. Ja kvinder er klogere, dog viser de det ikke af hensyn til os.
2. Intuition er en af de kvaliteter som kvinder er gode til at bruge - tit.
3. Vi mand tager os selv for højtidelige - og lever op til kvindens drømmeprins.
4. Kvinder er hurtigere (på aftrækkeren) og heldigvis meget sødere - øhhh
og
hov undskyld jeg faldt vist i søvn

I øvrigt er jeg ligeglad med hvem der er klogest/hurtigst/sødest - bare hun kan hjælpe mig med at samle min gearkasse. [hør]

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 22:03

The Ripley,vi mænd benytter små tricks,for at gøre jer mere føjelige.

Jeg skal lige lave lidt reklame i din tråd.

Ladyes and gentlemen, we (KW.Pictures) proudly present:
Hr.Emesen.
www.keldd.webbyen.dk Under det sidste billede,tryk på de to små pile,
så kommer du om på den anden side.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 08-12-04 22:05

fik at vide i starten at

Citat
tråden er ren provokation

lever bare op til det

og så go jul og et rigtigt godt nytår til alle
store og små
tykke og tynde
piger og drenge
kvinder og mænd
og til alle i andre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 22:45

Nå da da da ............ det ser ud til at der er rimelig forståelse kønnene imellem når alt kommer til alt - herligt - håber det holder - også efter alle juledagene osv er overstået

Keldd - de små tricks kender kvinder alt for godt - og er da så søde at føje jer af og til for at I ikke skal føle jer mindreværdige

(SURT OPSTØD)........ har lige fået en rude lettere smadret af nogen unge lømler (selvfølgelig hankøn - der legede lidt for voldsomt med fyrværkeri - GRRRRRRRRRRRRRR ......... det bliver ski da en dyr affære - øv

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 08-12-04 22:46

Så er det sengetid.... Tak for en fornøjelig tråd!

Sov sødt allesammen, piger som drenge, kloge som mindre kloge

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 22:53

sov selv sødt vaxen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 23:09

mirit:Ih,hvor er det pænt af dig at føje os,hvordan synes du ellers det går? Ha ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 23:13

mirit:
Kedeligt med dit vindue,der må da være en forsikring der dækker?
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-12-04 23:15

Kvinder legger seg tidligt vet du Keldd,dejligt roligt nu jo

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-04 23:25

Keldd

med datteren

Ripley

Til dine 4 spørgsmål:
Ja
ja

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 23:37

Så lige dit billedet holniels! Ofrer du osse til Odin?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 08-12-04 23:39

Åh nej tedd,det er ham der ofrer til meg

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-12-04 23:55

Tror vi skal ofre til Freja i det her spørgsmål Det vist sikrest

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-12-04 23:57

ja jeg blev opfordret til at gå herind..men alt er jo sagt..der er kun støvet tilbage............

Men kære mænd..det er kun de få mænd der kan matche mig..og ved i hvad..jeg kan sgu li det sådan he he...*GG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 00:01

jamen halehøjsa troede tråden var faldet i søvn - hej mango og dova -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 00:09

Troede egentlig det var en kvinde der stod øverst på pointtavlen i smalltalk! Der kan man bare se!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 00:11

Ha,synonym kansje??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 00:13

Så er der tøsesammenkomst,lad mig komme væk.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 00:15

Jada,får krype til køjs her,men snakkes vel meget senere i dag,nat nat

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-12-04 00:16

keldd..bliv du bare "tøsedreng" he he

Jamen jeg har jo været væk hele dagen..skulle jo følge manden til akupunktør...det kan han jo ikke selv *LOL*

så der var jo en million tråde der skulle læses igennem..og jeg gemte den her til sidst..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 00:16

Dette er jo heller ikke et spørgsmål vi får løst lige med det samme Holniels, så sov godt

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-12-04 00:17

nåå jeg må også i seng..ZZ
natter

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 00:36

KW.Pictures Supported by Time Co
Proudly Present:
www.keldd.webbyen.dk

NU MED TEDD Klik på de 2 små pile under det nederste billede,
og du kommer i næste menu.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-04 00:43

Keldd
Hva' har du egentlig gang i med alle de billeder, har du nu fået lov til det???

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 00:51

Næh, men De kan ikke fange mig.

Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 03:48

G'morgen

Tjaeh... jeg 'kom til' at gå i seng kl. 19.30

Citat
Er vi kvinder klogere?
Er det et spørgsmål om inituition?
Tager mænd sig selv for højtidelige?
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere?

..igen, igen, igen ser vi en fuldstændig misforståelse ! Til de fleste af disse spørgsmål vil jeg svare :

Vi ka' jo la' det komme an på en prøve

...men men men, hvor til skal jeg sige det ? Der findes :

Kloge, dumme, smukke, grimme, store, små, tykke, tynde, bramfri, generte, hvide, sorte , gule, røde, unge, gamle, glade, sure, kærlige og onde piger.

Søde piger eksisterer simpelthen ikke. FAT DET NU !!!

..og så er det en fordel at stå meget tidligt op. Der er ikke så mange til at sige en imod

</SØDFYR>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 09:33

MOLO din nød - det er da tarveligt at stå så tidligt op at ingen kan sige dig imod med det samme

OG.... helt klart - søde piger eksisterer - absolut - bevæg dig uden for din kreds af "søde" drenge så opdager du det !

Hmm hvordan i alverden KOMMER MAN til at gå iseng så tidligt *GGG* - godt nok var nyhederne gamle og kedelige - men ligefrem at søge ly i dynerne - nej doooooooooh - selvom her var ualmindelig fredeligt her uden dig

Godmorgen din

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 09:54

The Ripley

Citat
"Overtager kvinderne Kandu?"

Vi har da altid været her, det er først nu, det er gået op for "mændene"

Molo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 10:11

molo:
Næh hør nu lige [hør]alle pigerne på smalltalk er RIGTIG søde

Og TheRipley er RIGTIG RIGTIG MEGET sød ,hun har nemlig lovet mig en STOR

JULEGAVE.

Hilsen:FORRÆDEREN KELDD
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 10:21

Keldd -> Fedterøv

5.30 timer uimodsagt! Hermed kan vist konstatere at kvinderne IKKE er hurtigere end mænd
..der var ingen der havde forudset et sådant træk. Det står sløjt til med intuitionen, så var det klogt at stille spørgsmålet ?

Altså ; ingen søde, ingen hurtige, ingen kloge kvinder på kandu.dk og intuitionen lader meget tilbage at ønske, men til gengæld blev mit indlæg taget meget højtideligt.

Hvordan synes I selv det går?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 10:27

MOLO - sikke en gang ævl - ......... og husk så lige det ikke er en kamp det her

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 10:29

og lige et ps til dig igen molo - det er da en ganske hyggelig og sjov tråd - i hvertfald til du stod op *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 10:44

*LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 10:49

Ps. miritdk -> Dette er ingen kamp ? Næeh... så højtideligt tager jeg det heller ikke. Gør du ?

Man 'kommer til' at gå i seng, når man blot skal ha' en lille morfar og så i stedet sover igennem ..med alt tøjet på ! Jeg må så indrømme jeg liiige sku' ha' 5 min. mere kl. 5 ...og sov til kl. 8

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 10:52

Om "mændene" eller "drenger....." kommer med noget positivt eller negativt. Så går det ud på det samme. De vil være i centrum.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 10:57

ans:
Hæ Hæ,Vi er i centrum,det kan der ikke rokkes ved,husk det nu.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 11:04

MOLO........ nej jeg tager det da overhovedet ikke højtideligt din *GGG*

ans.... klart de vil - haha - det vil vi jo også ikke ??? - men det går jo fint - nærmest automatisk

Keldd - i og med at vi kvinder er så overbærende og SØDE - osv - nænner jeg da ikke at tage din overbevisning fra dig

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-12-04 11:04

Daw allesammen igen!! Bliver lige nødt til at blande mig igen, for Keldd.... Vi ved jo allesammen at I mænd til evighed har sagt, at det er os kvinder, der er i centrum... Hva' er nu det for noget??
Det er jo en naturlov, at det vil vi til hver en tid være, ikke sandt? Indrøm nu bare??? Og det PIIIINER jer

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 11:41

vaxen,mirit,m.fl.
Hov hov,nu kommer den sædvanlige kvindelige indbildskhed frem i lyset.

Citat
Vi ved jo allesammen at I mænd til evighed har sagt, at det er os kvinder, der er i centrum...

Nu ved jeg ikke hvilke kredse vaxen færdes i,men hun skal bare vide:
At os mænd her på Smalltalk,vi er ikke nogen hr.hvemsomhelster.
Vi er nemlig , meget intilligente,flotte,stærke,og har tegnedrengen i orden,så kom
ikke med sådan en gang vås.
Åh,jeg glemte lige også, at vores største fordel er at vi er yderst beskedne
Nu kan i så ævle fra nu af og til juleaften,det ændrer ikke ved noget,jo før og jo bedre, at i får ind
i jeres små hjerner,at det er OS der har førertrøjen på,jo bedre vil i få det med jer selv.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool Æd den tøser.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-12-04 12:26

Gumle gumle, tygge, gnaske... Nahhh... Helt og komplet ufordøjeligt.....Krydret lidt for voldsomt med testosteron

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 13:57

HMMMM - har Keldd mon fået at vide at der ikke vanker fedtetillæg ????????????? Nu var han lige blevet en af os tøser jo
Du milde himmel - smagte også lige på kelds indlæg - og må da sige ufff og pføøøøjjjj - besk *GGG* - mon der er arsenik i ??? ....... HAH - han kan nok ikke få gang i sin nye pc - skal vi mon komme ham til hjælp ???

Keldd - hvis du lader os "ævle" videre (filens til udtryk for vores kontante, præcise og oprigtige svar *G*) - vær så ikke sikker på at førertrøjen forbliver intakt - det er jo muligt den skal skilles ad til diverse hankøn der får øndt i ørerne ( eller må have bind for øjnene for ikke at lide nederlag *G*)......

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 15:06

Molo, man kan jo sagten have sine indlæg til at stå uimodsagte, når man bruger så ufine kneb som at vende om på døgnet, og med hensyn til intuition, ja men så så jeg faktisk godt dit indlæg i morges, men var klog nok til ikke at svare - jeg var på vej til arbejde, og det ville give dig alt for store chancer for at dissekere det jeg skrev, mens jeg var væk,
du er lige typen, der kunne finde på det

Og Kelld, er der nogen mænd, der er begyndt at true dig, du skifter da mening som vinden blæser

For mig at se, (og jeg er ganske upartisk, mindst lige så meget som Molo i julemandstråden )har de kvindelige Kandu'er indtil nu de bedste argumenter, så det går rigtig godt

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-04 15:07

Og Keldd siger at kvinder er indbildske????

"Vi er nemlig, meget intelligente, flotte, stærke, og har tegnedrengen i orden"
"Og vi har førertrøjen på"

(Her mangler en ryste-overbærende-på-hovedet-smiley)

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 15:28

Så er det godt:
Citat
HAH - han kan nok ikke få gang i sin nye pc - skal vi mon komme ham til hjælp ???

Udsøgte fornærmelser det er lige noget I exelerer i ,I kan lide at fornærme os mænd,når I kan
se I er slået
Men lad mig fortælle jer noget I udmærket er klar over.Vi mænd her fra small talk er foruden så
meget andet ,jeg har prøvet at få jeres små hjerner til at forstå,også tekniske begavelser langt ud
over det almindelige

Så vær lige venlig,at lade være med at præsentere os,for sådan en gang uhyrligt vås.......ikke
få gang i sin nye PC.....skal vi komme og hjælpe......nej det sand for dyden I ikke skal Ha ha ha ha .
Hjælpe med HVAD..............HaHaHaHA...Storhedsvanviddet florerer åbentlyst,søg lægehjælp.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 15:39

TheRipley -> Du har en pointe, så nu har du chancen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 15:48

Har lige installeret en bombe i din nye computer Keld!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 15:53

Hai tedd

Phuuu... Keldd : Nu er luften da for alvor; ...tyk af østrogen !!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 15:55

Check lige dine nyfangede torsk for bomber osse, Molo! Hehe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 16:22

tedd:
Er bomberne fra Sicilien??
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 16:28

Ja men Molo,

-jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive, for indtil nu har der været meget få mænd, der har taget mit yderst seriøse spørgsmål alvorligt, hvorimod alle de deltagende kvinder har argumenteret sagligt og objektivt
- og jeg er jo nødt til at tage hensyn til de argumenter der kommer, ikke?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 16:40

Sagligt og objektivt ? ..er der nogen der ka' låne mig en lup ?
TheRipley ->Tage hensyn.. ? Du bli'r da bare ved at undkylde

Det klæ'r dig søde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-12-04 16:40

Ripley spørger: Er vi kvinder klogere?!.
Ja det ved gud vi er

Jeg har nemlig været i kontakt med Mensa - og de fortæller, at ud af 5 der kontakter dem for at få en test, er der kun EN kvinde! Men det bliver virkelig interessant, når man ser på udfaldet af deres test. Kvinderne går rent igennem - og har den IQ Mensa forlanger. Men IKKE engang halvdelen af mændene går igennem! Noget kunne tyde på, at kvinder.. når de først opsøger en organisation som Mensa.. er ret sikre på at deres IQ er høj, men mænd.. ja, de tror det sikkert også,

men deres forestilling om deres egen kunnen holder desværre ikke en meter

//Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 16:45

Med en som Molo her på Kandu, er der ingen fare for at kvinderne fylder på meget! Altså på Kandu! Hvad de fylder i RL blander jeg mig ikke i!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-12-04 16:46

hahaha, Creamy.... Godt gået!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 16:48

Kunne være Mensa skulle omdøbes til PMSensa??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 16:49

Ja ja creamygirl. Læs en bog af Ram : http://www.cc.gatech.edu/faculty/ashwin/gdl/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 16:56

TheRipley -> Whoever wins ? ...Wel lose !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 16:59

Eller PMenSa?? Det lyder bedre!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 16:59
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:02

tedd -> Efter de er begyndt at lukke lesbiske kvinder ind på bøsse baren : 'Mens Bar' er den blevet omdøbt til : 'Menses Bar'

</>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:07

Hvor bli'r alle de kvinder af, der skulle overtage kandu.dk ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 17:08

Ok! Indrømmer at PMS tricket er dårligt!! Men det jo det mænd bruger for at lukke munden på de dejlige, søde, intelligente kvinder! For min skyld må I sgu godt overtage Kandu!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:09

..og ska' det så hedde : Kaduskes.dk ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 17:09

Jeg syntes disse påstande fra kvinder siger alt jo,var en enkelt mandsperson som følte seg overhalet osv. af kvinder og straks tror de at de har set lyset,måske har de det men da spørs det jo om det ikke bare var julelyset,ha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:14

Hvisker.... tedd : Da jeg snakkede med ans, viste det sig, ans udtaler kandu på ægte affekteret nordsjællandsk :

Kaarn'du

..mens alle andre jeg kender ..Keldd inklusive, siger : Kændú

</MOLÆKYLÆ>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 17:16

HAH - kan da godt se holniels for mig med julelys i øjnene ;-P

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:16

..selv mango ...for ikke at udelukke jyderne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 17:17

Har læst hele tråden igennem - og har et seriøst vinderemne

Men den bliver ikke lukket før 22.00, så har I stakler der svinger fra øst til vest jo en chance for at blive seriøse

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 17:18

Creamy vrøvler:
Citat
men deres forestilling om deres egen kunnen holder desværre ikke en meter

Selvfølgelig holder den,det bliver da bevist gang på gang,os kan ingen tøser hamle op med.
Skvatrøvstesterne er selvfølgelig lavet af.........................Tøser.
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 17:21

Kelld: -> Du er den der svinger fra øst til vest, følger du altid flertallet

Kan ikke finde ud af, om du er på julegavelisten eller ej

Julehilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 17:26

tsk tsk keldd - tøser og kællinger er jo kælenavne - såååååååå ??????????? - dit indlæg til creamy holder vist ikke helt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 17:28

MOLO...... hvem filen har sagt noget om at kvinderne skulle overtage kandu ?????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:30

miritdk -> Gør dig den umage at læse TheRipley's overskrift i dette spørgsmål :

Citat
"Overtager kvinderne Kandu?"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 17:34

MOLO....... gør dig selv den umage at læse selve spørgsmålet

"Så spørgsmålet er:

Er vi kvinder klogere?
Er det et spørgsmål om inituition?
Tager mænd sig selv for højtidelige?
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere?"

men tak for tippet - det viser jo lidt - måske lidt for meget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:35

Ikke så længe jeg ka' kysse !!!

creamygirl -> http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 17:35

Molo, Overskriften er et spørgsmål - (det kan du se, fordi der er et spørgsmålstegn bagefter!!!!)
-spørgsmålet er startet i en anden tråd, jeg følger bare op på det

Så det er et altså spørgsmål, ikke et fakta, selv om man selvfølgelig kan læse tråden igennem om tænke sit

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 17:39

Jeg nægter at skære kommentaren : Fra : molokyle Dato : 09-12-04 03:48, samt Fra : molokyle Dato : 09-12-04 03:48 yderligere ud i pap og bukke det i neon, såeh... :

Jeg tror jeg 'kommer til' at gå i seng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 17:40

Jada TheRipley,men sku jo haft ham med som så skriften på væggen eller hvor han nu så den,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 17:40

haha Ripley - du får da respons selvom du havde dine tvivl *GGG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 17:45

TheRipley:
Citat
Kelld: -> Du er den der svinger fra øst til vest, følger du altid flertallet ?

Hov hov,vi mænd har selvfølgelig et standpunkt til vi tager et andet ,det er da klart,
sikken et dumt spørgsmål,hvor fjollet kan man være?
Hilsen
Keldd.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 17:51

LOL@KELDD - det har du selv bevist lige nu - hvor er keldd altså søøøøøøøøøøøøøøøøøødddd

pst------------ keldd - vil du være sød at aflevere min røde selskabskjole og de højhælede sko jeg skal bruge dem til julekomsammen *GGG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 18:09

Jeg vil ikke være i den her tråd mere ,jeg vil aldrig mere have noget med kvinder at gøre,
jeg bliver altid misforstået,der er heldigvis ikke så langt til havnen.

Citat
Oh skænk mig en grav ved det iskolde hav,
hvor kun bølgerne hører min hulken.

Det er hvad I kvinder kan drive mænd til.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:09

Molo, hvis du ikke er faldet i søvn - tro mig, "Aliens" er meget nemmere at diskutere med end mænd - for resten er du ikke gammel nok til at gå så tidligt i seng

Og Kelld, almindelig enighed om at du er sååå sød, men.............

holniels: Hvem så skriften på væggen, ved du det?

Mirit, ser ud til, at du har ret, og hvor er det dejligt med at mange gider være med i en drilletråd for sjov - det andet har vi vist snart haft nok af

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:11

Kelld - vi tilgiver dig, forlad os ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 18:16

"Er vi kvinder klogere?
Er det et spørgsmål om inituition?
Tager mænd sig selv for højtidelige?
Eller er vi generelt bare hurtigere og sødere?"

Det er jo både spørgsmål og konklusioner formuleret som spørgsmål vidt jeg kan se!

Sådan lidt i stil med "Er mænd dummere end kvinder? Kan vi gøre noget ved det?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 18:22

Forøvrigt en typisk kvindetankegang! Når de stiller et spørgsmål, mener de selv de har svaret på det, uanset hvad manden svarer!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:23

Hallo Tedd:

Du er faktisk gået tilbage og har læst det første spørgsmål, så ved du også, at mit spørgsmål skyldes bekymringer fra en anden tråd, om hvorvidt, kvinderne fyldte for meget på Kandu!

Så mine spørgsmål er måske kun formodninger om grundene til det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 18:23

Det hedder intuitativ logik!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 18:24

TheRipley:
Jeg kommer kun tilbage,hvis i danser Streep Tease for mig.

Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:25

Tedd: alle lytter da altid til, hvad du siger

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:27

Kelld - det er heldigvist et anonymt forum - kan du ikke bare bruge din fantasi

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 18:27

Mænd stiller spørgsmål for at blive klogere! Kvinder stiller spørgsmål, fordi de kender svaret!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:30

Tedd: kunne det tænkes at vi bare har ALLE svarene?????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 18:33

Tedd: Kan du ikke selv starte en tråd, med din slutbemærkning kl. 18.16

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 18:33

Nejda TheRipley,du vet det og jeg regner med jeg vet det,men men,jeg er jo hankønn,så venter og ser,er fornøyd med meg selv hvis jeg har ret jo, ha ha

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 18:34

Du kender jo svaret TheRipley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-12-04 19:13

Molo

Vi var uenige om udtalelsen.

Du sagde kanDU og jeg sagde KANdu.

Jeg mener stadig at trykket er på første stavelse.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 19:17

Nåh! Nu gider rigtige mænd ikke høre mere vrøvl!! Kom så med de håndboldpiger TV!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 19:20

Det hedder da KanDU! kan DU svare på det? Ikke KAN du? Det første indikerer at der må være nogle der kan, det andet stiller tvivl om der overhovedet er nogle der KAN!

Kommentar
Fra : jbkf

Dato : 09-12-04 19:20

mænd stiller mange mange kloge spørgsmål:
hvor er mine sokker og min nystrøget skjorte
hvad skal vi have til middag
havde det været i starten havde jeg fået min ynglingsret en gang om uge
jo vi kvinder er naive når vi suser rundt for at besvare alle de kloge spørgsmål
det er lige før vi ikke har tid til at lære vores drengebørn at stille de samme kloge spørgsmål
tag den kvinder og mænd
ha ha hyggelig side denne her

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-12-04 19:31

Så NU kom der argumenter på bordet, drenge... jbkf har jo ret!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 19:40

Vi vil se håndboldpiger! Ikke det der åndsvage kvindeprogram Hypokondermagasinet!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 09-12-04 19:43

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-12-04 19:44

Er du ved at få foretaget en kikkertundersøgelse, vaxen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 19:57

hahaha - man kan da heller ikke gå væk fra skrærmen uden at alle har noget at sige - hvor er det i grunden skønt

Den slags tråde må der laves flere af !

Vaxen kl 20:08 igår havde et ganske herligt indlæg om at mænd er mutanter - den glemmer jeg ikke lige med det samme - og så er der jo lige den gamle:
kvinden må være manden overlegen - hun er jo second edition = forbedret udgave - men hvad der ikke lige huede vorherre må vel forblive en hemmelighed

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:01

Holniels: sidste chance for at gætte, før tråden løber tør

Hvem kom med det bedste svar????

Hilsen Ripley

-som beklager, at jeg ikke overholder min egen deadline, men jeg har gabt, lige siden Molo fortalte at han gik i seng

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 20:11

Det hedder "Kan du" - men som altid røg der noget af koden så det blev til Kandu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-04 20:12

hahahahahaha Ripley - smitter sådan nogen bemærkninger også dig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-04 20:12

Adam og Eva stod sammen med Gud i Edens have.
Gud var lige blevet færdig med skabelsen, men han sagde:
Jeg har endnu 2 gaver at gi' jer. Den ene er evnen til at stå op og tisse.
Adam: Det er lige noget for mig, jeg kan se for mig, hvordan det kan gøre mit liv lettere.
Og han fik gaven.

Eva og Gud stod og så på den lykkelige Adam der for rundt og tissede op og ned ad buske og træer, og så løb han ned til vandet og tissede sit navn i sandet.

Eva spurgte så Gud hvad hendes gave bestod af.
Gud kiggede på hende og sagde: En hjerne, lille Eva, en hjerne.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:13

Tak for svaret danatool, jeg vil glemme alt om dine vitser senere i debatten, men det her var et godt svar. Selvfølgelig bl.a. fordi du synes vi er søde, men ellers, nej så er forskellen måske ikke så stor.
Og tak til alle andre for en sjov tråd - dejligt at se, at det kan lade sig gøre.

Knus Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 20:17

Hallo dova,du byttede om på ordene der,var ikke lille Eva men lille Hjerne Eva

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-12-04 20:17

Hvornår får Eva så den hjerne.............................

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:20

Mirit har været søvnig, siden Molo skrev om at gå i seng

Og Dova, jeg printer din vits ud - den var en af de bedre, så kan de "kvikke hoveder" synes hvad de vil

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 20:24

Godt jeg ikke sprang i havnen alligevel.
Hilsen
Keldd.......................Det er nu rart at være kvinder langt overlegne.
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-12-04 20:28

Holniels

Selv

Forresten sjældent at se en mand med næsten lige så langt hår som mit

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:28

Kelld - du er definitivt slettet af gavelisten V.(

Fik du brugt din fantasi?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:31

Kelld V:(

PS Mirit - har lagt et supporterspørgsmål ind til dig

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:41

holniels: gættede du rigtigt?????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 20:45

Nej

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 20:49

Synd, synd synd

Hvad gættede du så?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-12-04 21:03

Tror jeg beholder det som min hemmelighet TheRipley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:09

Øv Øv Øv, du er ikke ret sød

Bare fordi du var siker på, at det var en kvinde, der vandt????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-12-04 21:12

Under alle omstændigheder:

Tak til alle for en morsom debat med mange kloge saglige (kvindelige) kommentarer - og tak til de mænd, der prøvede så tappert at forsvare deres intellekt.

Drillenissen

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 09-12-04 21:42

jeg takker
og er faktisk meget beæret over at få den
og må vi alle få en go jul med fred og masser af debat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 21:45

kan Du !!! ..ikke : Kaarn du ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 21:49

No woman ...no cray : http://cray.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 21:53

danatool -> Hvis du er hunkøn ?

Vil du kysse nu ?

</MOLOKYLE>