/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Monza motor?
Fra : jonld
Vist : 1852 gange
20 point
Dato : 09-08-02 23:15

Jeg har lige renoveret min motor på min puch monza 3gear men!!! jeg kan samle den igen, og det store problem er gearkassen
så hvis nogen ligger inde med en detaljeret tegning over sådan en motor eller har en side hvor at det
er tydeligt hvordan den skal sættes sammen, så ville jeg blive glad..
KH jon d

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 09-08-02 23:26

hejsa

jeg har måske fundet en side hvor der er en tegning af en 3 gears motor. www.puch-siden.dk/puch-monza-motor.jpg

hilsen
kim hynke

Accepteret svar
Fra : Japse

Modtaget 30 point
Dato : 10-08-02 00:49

ja hvis du ikke har fundet noget du kan bruge der, kan du kontakte mig på japse@hotmail.com jeg har alt i motor tegninger til Puch så kan vi finde ud af med nogle kopier senere hvis ikke andet.
Hilsen Japse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 23-08-02 21:12

"jonld" <jonld.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5k079.4504$ww6.507361@news010.worldonline.dk...
> Jeg har lige renoveret min motor på min puch monza 3gear men!!! jeg kan
> samle den igen, og det store problem er gearkassen
> så hvis nogen ligger inde med en detaljeret tegning over sådan en motor
> eller har en side hvor at det
> er tydeligt hvordan den skal sættes sammen, så ville jeg blive glad..
> KH jon d

Lån manualen på biblioteket

Kommentar
Fra : jonld

Dato : 26-08-02 08:45

"" skrev d. 23-08-02 21:12 dette indlæg :
> "jonld" <jonld.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:5k079.4504$ww6.507361@news010.worldonline.dk...
> > Jeg har lige renoveret min motor på min puch monza 3gear men!!! jeg kan
> > samle den igen, og det store problem er gearkassen
> > så hvis nogen ligger inde med en detaljeret tegning over sådan en motor
> > eller har en side hvor at det
> > er tydeligt hvordan den skal sættes sammen, så ville jeg blive glad..
> > KH jon d
>
> Lån manualen på biblioteket
>
Har prøvet men de har den ikke, de har kun om MAxi(Skod!)
>

Kommentar
Fra : fwp

Dato : 27-01-03 09:26

Jeg har en gammel knallertforhandler tegning over motor på 3 gear monza sså hvis du vil have en kopi så kontakt på fwp@ofir.dk