/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billigste Nokia 6230
Fra : oleeliassen
Vist : 453 gange
402 point
Dato : 08-12-04 13:53

Hvor kan jeg billigts købe Nokia 6230? det må gerne være med abb. i så fald foretrækkes Sonofon og TDC (andre udelukkes ikke) og det skal være en abb.form uden minimumsforbrug hver måned. Pointene går til det bedste forslag (medmindre produktet er udsolgt, i restordre eller prisen vildledene) og spørgsmålet lukkes på Tirsdag 14/12-2004

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 08-12-04 14:08

HEj.
Nu kommer det jo meget an på dit forbrug... Men her er i hvert fald et godt bud:
http://www.aircom.dk/webshop/?id=2221

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-12-04 14:10

Jeg har ingen forslag til hvor du skal købe den, men hvis du ser på kelkoo http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_Nokia_6230.html så er der mange muligheder ud fra hvilket abonnement man ønsker osv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : sm7sgb

Dato : 08-12-04 14:12
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-12-04 17:56

http://www.teliamobile.dk/teliamobile-dk-html-da 1999
http://orange.dk/privat/telefoner/nokia//control/webshop 999 minforbrug 299
mener at have set den på tv eller reklame til 7-800kr

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 402 point
Dato : 08-12-04 18:01

elgiganten 699kr + tdc mobil extre200
(der er mange men ikke ubegrranset antal)

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-12-04 18:02
Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 16-12-04 13:04

Det så faktisk ikke ud til at der var nogen der så at jeg skrev UDEN minimumsforbrug og derfor er der heller ikke nogle der egentlig har givet en ønskelig besvarelse. At henvise til kelkoo og mobilpriser.dk er både overflødigt og misvisende da det selvfølgelig er det første sted man kigger INDEN man spørger herinde, misvisende fordi at de billigste tilbud ikke kommer på disse sider. Til orientering blev det TDC med mobilextra 200 til 799,- i TDC butikken, hvilket var det billigste da jeg blot kunne forlænge mit nuværende abbonement med 6 nye måneder. De 200,- om måneden bruger jeg aligevel på samtaler....

Derfor får rotw pointene....

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 13:24

god jul og godt nytår ps! en god telefon ellers
såfrem du vil bruge bluet. installer noikapcsuite (samt den cd der følger med til usb donglendet program giver nokiapcsuite adgang til at bruge donglen på port X?) når du så kommer ind i nokiapc... vælg/instillinger/forbindelse/forbindelse/bluetooth/com port X?/connect dobklik på nokia6230 (så kommer der en besked i telefonen accepter forbindelse fra com /accepter så skulle du være kørende

http://www.datatelpartner.dk/catalog/product_info.php?cPath=59&products_id=504&osCsid=4fb4022b8211206597a01997b1d53d12
bruger selv denne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-04 13:26

Jeg undskylder mit svar kl. 14.10 da det åbenbart var overflødigt, men det er umuligt at læse ud fra dit spørgsmål, hvad du selv har prøvet !!

//bentjuul

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 16-12-04 13:55

Du behøver ikke at undskylde og var ikke for at håne dig bentjuul, at jeg skriver sådan. Jeg tager det bare som en selvfølge at folk har prøvet det mest elementære før de stiller et spørgsmål herinde. Desuden bliver kelkoo og mobilpriser.dk o.m.a. betalt for at vise "de bedste tilbud", så der er stort set altid garanti for at "tilbudene" findes bedre andre steder. Men jeg er sikker på at det var venligt ment

Tak for vejledningen rotw, men jeg er allerede oppe at køre med min epox bluetooth-dongle, lige som jeg var det med min SE Z600 tidligerere . Ved nærmere eftertanke savner jeg et program ala FMA til Nokia, det var sgu genialt...
Jeg tror at jeg opretter en ny tråd...

-Ole

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 14:20

nokia phone browser??