/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Erfaringer Nokia 6230
Fra : oleeliassen
Vist : 441 gange
401 point
Dato : 08-12-04 13:48

Jeg påtænker at købe en Nokia 6230 og vil gerne have andres erfaringer, gode som dårlige, med den. Pointene går til den der kommer med den bedste beskrivelse af telefonen og dens gode og dårlige sider og spørgsmålet lukkes på Tirsdag 14/12-2004.

-Ole

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-12-04 15:04
Accepteret svar
Fra : yakete

Modtaget 401 point
Dato : 09-12-04 19:46

Jeg er meget, meget glad for min Nokia 6230 af indlysende grunde (se dens specs- de holder hvad de lover). Jeg vil derfor blot nævne de små minusser jeg har oplevet:

-Bagcoveret er MEGET svært at få af.
-Svært at finde et ikke-Nokia MMC kort der er kompatibelt. Jeg fandt dog et: Exstrememory 512MB (mytrendyphone.dk)
-MP3 filer skal ligge i RODEN på MMC kortet for at den indbyggede player kan finde dem.Man kan dog godt afspile fra andre dirs, men så er det med mediaspilleren, hvor displayet hele tiden tændt
-Forekommer at bruge meget strøm. Jeg synes ikke de angivede 300t standby + 5t taletid holder
-Jeg har kun kunnet opnå en overførselshastighed på 14kb/sec med bluetooth. Jeg har dog ikke rodet med at optimere det.

Bortset fra ovenstående, som alle er ting jeg personligt sagtens kan leve med, er telefonen et gennemført teknisk vidunder, så jeg kan kun på det allervarmeste anbefale den.

/Yakete

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 13-12-04 12:36

Jeg synes den er ret så irriterende i brug! "Vælg" tasten er MIDT på den store tast i midten, og det er altså ikke altid lige nemt at ramme lige midt på...

Godkendelse af svar
Fra : oleeliassen

Dato : 16-12-04 13:08

Tak for svaret yakete.

Jeg har nu købt en 6230 og er efter et par dage meget tilfreds med den, og giver dig i øvrigt helt ret i din beskrivelse.

-Ole