/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Rottweiler træf.
Fra : nytcam
Vist : 644 gange
50 point
Dato : 08-12-04 11:49

Hejsa

Jeg tænkte på om der var nogen der vidste om der bliver holdt en slgs rottweiler træf i landet.
Jeg har hørt om andre træf med andre hunderacer f.eks chihuahua,golden osv....

Har selv en bette pige på 1 1/2 år

Kommentar
Fra : mollymelissa

Dato : 08-12-04 13:04

jeg ved det ikke men du kan muligvis søge på google eller jubii

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 13:14

Hej nytsam
Her er et link til rottweilerklubben, flinke folk, bare ring og spørg.
http://dansk-kennel-klub.cms123.com/0/823
God fornøjelse
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 13:16

nytsam=nytcam

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 08-12-04 14:32

Hej hvor i landet bor du, jeg har 2 Rottweiler en dejlig pige på 8mdr og verdens flotteste han.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 09-12-04 06:07

jeg bor i brønderslev Droslerne

Kommentar
Fra : MSondergaard

Dato : 17-12-04 08:11

Spørg din opdrætter om han/hun ikke stiller kuldet ved Rottweilerklubbens Kuldfremstilling / UHM. Det gør mange.

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 17-12-04 11:41

Min hund er ikke købt ved en opdrætter men et køkken opdræt

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-12-04 20:50

Kære kandubruger!
Du har stillet dette spørgsmål i kandu for over 10 dage siden og fået svar.
Det er almindeligt i kandu at man takker for hjælpen og lukker spørgsmålet. Når du ikke har gjort det, skyldes det formodentlig en forglemmelse eller ukendskab til hvordan.
Man takker for hjælpen ved at acceptere et af svarene, dette gøres ved at trykke på ”accepter som svar” ovenover og til højre for det svar du synes er bedst.
Det er muligt at svaret/svarene ikke er lige hvad du håbede på, men så vælger du blot det svar der kommer nærmest.
De point du har udsat som belønning for et svar, er alligevel tabt for dig i samme øjeblik spørgsmålet er stillet.

Mvh.
dabj

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 23-12-04 14:30

Ja det ved jeg godt-men jeg ville lade spørgmålet stå åben hvis nu der var nogen der vidste om et uofficielt rottweiler træf.
Rigtig mange spørgsmål står åben i længere tid.
Jeg har ikk glemt det og skal ´nok give point når jeg ikke mener der kommer flere gode råd.
Men takker alle der har skrevet til mit spørsmål.
Go jul og godt nytår