/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kur mod dum sang på hjernen?
Fra : mulberry
Vist : 701 gange
200 point
Dato : 08-12-04 09:21

Hej
Ja, altså nu er det 2. dag i træk jeg går rundt med den samme sang på hjernen, den kværner i utide og i utide.
Hvis det så bare var en jeg kunne li´.
Måske kender du den : Thomas Helmig: Det er mig der står her ude og banker på.
Selv videoen dukker op på den indre skærm, og den kan jeg heller ikke li´
Kender du det ? Og kan du hjælpe mig til at blive fri for larmen ?
Råd som at spinge ud fra rundetårn eller tilmelde mig Skype vil ikke kom i betragtning til point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 09:31

[hør] Joda. Her kommer alletiders råd :

Udskift den med en endnu dummere sang

Jeg har da et glimrende forslag der selv plager mig fra tid til anden :

Syng højt for dig selv :

1 elefant kom marcherende
henad edderkoppens fine spin
Fandt at vejen var så interessant
at den straks bød op til næste elefant.

2 elefanter kom marcherende
henad edderkoppens fine spin
Fandt at vejen var så interessant
at de straks bød op til næste elefant.

3 elefanter kom marcherende
henad edderkoppens fine spin
Fandt at vejen var så interessant
at de straks bød op til næste elefant.

osv.. til du når 10 elefanter.

Mellem hvert vers drikker du en Elphant øl

Jeg lover dig; dén sang glemmer du ikke så let !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 09:32

->mulberry
Jeg kunne jo låne dig en revolver, så du kunne bore et hul for fri afløb
meeen---jo-hvem kender ikke det med melodien der ikke vil forsvinde.
Du kunne jo prøve at skifte den ud med en anden, knap så ensformig
Hvad med Ib Grønbæks "Ole lå i kampingsvugn"
Den har jeg haft i hjernespilleren i flere døgn, den eneste tid der var fred var når man sov
1 til 2 ltr. julegløgg kan måske også klare problemet, du må til at prøve dig frem.

I dyb medfølelse
dabj

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 08-12-04 09:34

Hej.
Mit forslag er at finde en endnu dummere sang... så slipper du i hvert fald for Thomas Helvig! :)
Prøv f.eks. med: "Himmelhunden" eller måske noget med Jimmy og René!

[Calle]

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 09:35

Der er nok andre end mig der tænkte på sprut

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 09:39

Aaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhh................... nu sidder jeg med den dumme elefantsang på hjernen

Pas På !!! Den smitter ...

Onde onde mulberry ...og Thomas Helmig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 09:42

jotak molo - den smitter nemlig - kan ikke holde tal på hvor mange elefanter der kommer marcherende lige nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 09:47

mulberry - øv dig på julesangene -

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 09:47

miratdk -> Ja, jeg har endda prøvet at skifte elefanterne ud med Tuborg, men lige meget hjælper det ! Efter en tre - fire vers kører den igen på elefanter.

</MOLOPHANT>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-12-04 09:49

->mulberry
Du kan jo også bare følge intensivt med her på kandu----INGEN kan følge med i disse geniale indlæg og samtidig have Helmig rumsterende rundt i kassen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 09:49

LOL@MOLOKYLE - din egen skyld - til gengæld har jeg en god undskyldning for at være sur på dig *GGG*

ps... den passer nu ganske godt til formiddagens gøremål - støvsugning - osv *G*

øhhh miratdk ??????????? *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 09:55

[hør] Sangen er elefantastisk, når man skal have ting fra hånden, men hvis man nu også sidder og hamre i takt til melodien, når man skriver på sit tastatur ?

Det er sgu ret irriterende
henad edderkoppens fine spin
...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:00

Jeg kunne jo selvfølgelig holde op med at 'skrive' på mit tastatur ...og nøjes med at taste i stedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 10:09

og hvad er forskellen molo ???????? bortset fra at du måske sidder med alle dine farvetusser og maler tasterne osv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:21

Hvis man skrev på et tastatur ? Ville tastatur så ikke heddet et skrivebrædt ..eller no'et ?

På den anden side, som lille fik jeg også skæld ud, for at skrive på skrivebordet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 08-12-04 10:22

Ja, nu begynder jeg at ane håb.
Jeg tror jeg vil lave en lang plan. Det gælder om at have en plan og TRO på den, tro jeg.
Et sammensurium, løber Frederiksbeg Have rundt en gang, går ind i Zoologisk Have og synger Julesange med.. øhmm for elefanterne.
Løber F.Haven rundt et par gange til , hjem, drikker 1 liter gløgg, sover til jeg vågner og logger på Kandu, hvor jeg begraver mig i spørgsmål til op over begge øre. Så maler jeg taster ..."og om lidt er karrrffen knarrr" Arrrhhhggg SKYD MIG - HURTIGT!!!!!

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 08-12-04 10:23

(((((((((( POW))))))))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 10:27

molo........ tegner på et skrivebord - skriver på et tastatur - jaja nemt at finde ud af - men hvad gør man så hvis man betegner det åndsvage tasta/skrivebrædt KEYBOARD ??????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:27

Go' fornøjelse ->Elefantsangen er rigtig god at løbe til

Jeg vil nu hellere som miritdk, gribe støvsugeren ...og nynne lystigt derudaf imedens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:30

miritdk -> Keyboard ? Direkte oversat : Nøglebord ?

Hold da kæft; dét gi'r sgu for alvor mening !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 10:32

*GGG* - ville nu ellers gerne høre en udlægning af det

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 08-12-04 10:39

Tak for svaret miritdk.
Du ramte mit bæltespænde, men forskrækkelsen har kureret mig. Og hvis der bliver ballade igen dykker jeg bare ned i denne guldgrube af gode råd der er samlet i denne tråd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:43

Et nøgleord må i denne forbindelse være ....et ord tastet ind på et keyboard ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 10:43

Øv Øv,forleden "kom jeg til at downloade" en gammel Tom Jones trave"I'll never fall in love again"den har kørt i
hjernespilleren (udmærket udtryk dabj) lige siden.
Men nu skal det være slut,NU skal der støvsuges,og så skruer jeg HØJT op for smørsangeren,og så skråler jeg med,ca.10 gange,mon ikke det hjælper???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 10:44

jamen - haha - er da glad for at kunne hjælpe i sådan et seriøst spørgsmål

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 08-12-04 10:46

Hej

Jeg læste foresten en gang at det skyldes hjernen hygger sig og slapper af, ja den nærmest leger. Så det er jo en go' ting at have en sang på hjernen men det kan da være ret irriterende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 10:46

HMMM for tamt -----------------> molo *GGG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 10:54

mirit:
I smalltalk er der kun seriøse spørgsmål,AAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
nu spiller Søren Banjomus i radioen,prøv at sætte den ind på hjernespilleren,
nu er vi rigtig fortabte NEEEEEEEEEJJJJJJJJJ,hjælp HJÆLP BANJOMUSEN er efter mig.
Nu tænder jeg STØVSUGEREN
HILSEN
Keldd.
SÆT BANJOMUSEN på hjernespilleren,Ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 11:19

Keldd din ........... gør lige klar til affyring så der ikke kommer mere ekko i din - ????????????? HJERNE ??????
sigter - hov hov ikke flytte sig - og (((((((((((((((((POW)))))))))))))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 11:20

keldd - banjomus på hjernen = rotter på loftet ????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 11:34

mirit,jeg har ikke tid til at lege julelege ha ha ha ha ha ha ha lige nu.
Hilsen Keldd,der skal tilbage til støvslugeren.

og syng så sammen med mig:
skillemalinka skinkadu
skillemalinka du Hjælp HJÆLP HJÆLP BANJOMUSEN kommer ind i vores hjernespiller.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 12:05

..og så er der strorvask på Ama'r

..selvom jeg tror Kelldd er ramt af en eller form for hjernevask

>>>...>>>...>>>...>>>...>>> Ra-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta-ta..... <<<...<<<...<<<...<<<...<<<...<<<

Fik jeg ham ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-12-04 14:36

haha tiden taget i betragtning - ja så tror jeg du fik ham MOLO *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 14:45

Storvask overstået ...phyee

Nu en smøg. Det har været 2½ time uden !

miritdk -> One down ...One to go !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-12-04 23:21

arghh..det var en frygteligt tur igennem den tråd..den ene hjernehænger efter den anden..krævede virklig pondus at holde dem fra hjernen..men det lykkedes.
Jeg kender det ganske udemærket..efter øvning af Gospel, kan en sang køre i hovedet på mig i 4 dage..ligeså snart jeg vågner..så kører den...og det er som regel kun 1 linie.