/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogle med gode idéer?
Fra : musenfryd
Vist : 414 gange
200 point
Dato : 08-12-04 02:05

Undertegnede har jo det her debatforum... det er jo meget godt, men mine kære brugere er ikke så opfindsomme mht at finde på emner der kan diskuteres. De svarer gerne, men laver ikke selv nye tråde.
For sidste gang (måske) vil mor her puste lidt liv i kludene, men mangler altså idéer til gode emner til debat.
Så hjælp mig lige.. hvilke emner ville DU gerne diskutere, eller hvilke emner tror du bare ville sætte godt gang i debatten?
På forhånd tak fra
musenfryden

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 08-12-04 02:14

Det har jeg også siddet og tænkt over her til aften. Men jeg er blank :l

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-04 02:15

musenfryd

Det er jo dit forum, så hvorfor ikke selv sætte gang i debatten.

Her på kandu går det helt af sig selv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-04 02:29

At danske skoleelever får dumpekarakter i forhold til andre landes elever.

Dyrevelfærd i Danmark, herunder dyretransporter.

Visse unge bilisters hasarderede kørsel.

Kommunernes håndtering af syge m.h.t. forhaling af sager om førtidspension.

Psykisk syge der begår grov kriminalitet.

mvh dova

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 08-12-04 04:18

Citat
Undertegnede har jo det her debatforum... det er jo meget godt, men mine kære brugere er ikke så opfindsomme mht at finde på emner der kan diskuteres. De svarer gerne, men laver ikke selv nye tråde.
For sidste gang (måske) vil mor her puste lidt liv i kludene, men mangler altså idéer til gode emner til debat.
Så hjælp mig lige.. hvilke emner ville DU gerne diskutere, eller hvilke emner tror du bare ville sætte godt gang i debatten?
På forhånd tak fra
musenfryden

Er taget til efterretning.

Rudolf

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 08-12-04 07:14

Et par tekniske tråde i CSS (Cascading Style Sheets) :

0.) HTML til indhold, CSS til layout
1.) CSS vs. <frame>
2.) CSS vs. <table>
3.) Elastisk vs. fikseret layout

..og et par i en helt anden boldgade :

0.) Passiv rygning, sterrinlys eller bil-os : Hvad er mest sundhedsskadeligt ?
1.) Hvad skal vi med Femernbroen til Tyskland ?
2.) Vidensamfund : Gratis Internetadgang for studerende ?
3.) Er Bush, Blair og Rasmussen Krigsforbrydere ?
4.) Ytringsfrihed, Racismeparagraf og Injurielovgivning ..er der ballance i debatten ?

..og lidt smalltalk :

0.) Hvad tid står du op ?
1.) Hvad tid går du i seng ?
3.) Kaffe eller The ?
4.) Skal mænd/kvinder være intimbarberet ?
5.) Mænd med og uden skæg.

Tjaeh.... det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om her kl. 7 om morgenen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 08-12-04 08:00

Tak for svaret molokyle.
der var lige noget jeg kunne gå i gang med (ja, bortset fra det første altså.. det ved jeg da intet om)
Dova.. tak for dit svar også, du var løbet med pointene hvis ikke molo lige havde lavet den lidt længere liste.

Ans..
Ja, det er jo også det jeg blvier nødt til, og derfor ville jeg gerne lige have lidt hjælp, men ærlig talt.. gider ikke have et forum hvor jeg selv skal stå for 80% af alle indlæg, så kan det være lige meget.

Rfou..
Tak..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 08:13

Velbekomme musenfryd

</MOLOKYLE>