/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er jeg blevet afhængig .........
Fra : Keldd
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 07-12-04 20:41

af "Kandu"???
Det var en frustrerende tid flere af os måtte igennem,her de sidste par dage,fordi "Kandu" var nede.
Jeg ringede her og der,talte med flere der havde det ligesom mig .
Kan jeg mon regne med nogen helbredelse for dette symptom,eller skal jeg have det sådan resten af mit liv?
Hvad skal jeg gøre? Hvad kan vi gøre? Kan jeg regne med helbredelse?Eller skal jeg leve resten af
mit liv,med skrækken for at skulle undvære "Kandu" Kan man få piller for det??........Det er sandelig uhyggeligt det her Hilsen
Keldd
Godt "kandu" er tilbage.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-12-04 20:43

Jep den der Jens Brixtofte er blevet skrevet om til Keld er Kanduman!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-04 20:44

Mandolinfeber over nedbrudt Kandu , hva

Nej, Keldd, det var da ikke verdens undergang, men da der på et tidspunkt stod på min PC: Den søgte side eksisterer ikke mere, da...... uha.

mvh dova

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 20:45

Jamen har din løbetur ikke virket?

Motion skulle være godt..

Samvær med "rigtige" mennesker skulle også dulme smerten

..og JO der er en vej ud af det..start med at holde et par timer fri fra Kandu hver dag..så øger du efterhånden..

Jeg nød egentlig at kandu var nede...jeg fik snakke med min mand..og ve i hvad..vi skal på julefrokostweekend i Sønderborg på lørdag..så se der kan komme noget godt ud af at kandu er nede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 20:47

JA du er totalt afhængig - tsk tsk - hvad foretog du dig så mens du ikke kunne komme på kandu ?????????????

ps det kan da være du kan få nogle piller imod det - men så sover du jo bare - alternativt - søg pension for angsten - det kan måske betale opkoblingen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 20:49

haha mango - måske skulle du selv forsøge din vejledning til keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 20:53

Jeg ringede, MSN'ede, skypede, emilede IKKE til nogen. Jeg slukkede for maskinenparken og gik en tur i den friske luft, ordnede nogle småting der var blevet syltet og hyggede mig med at læse lidt CSS artikler på : http://www.alistapart.com/ og fandt ad omveje frem til en CSS løsning til, hvordan man får IE6 til at tolke position:fixed; egenskaben korrekt, uden at skulle bruge javascript : http://devnull.tagsoup.com/fixed/

..meeeeennnn, jeg tjekkede da indimellem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-12-04 20:55

KAN_DU så søge hjælp kontakt venligs www.kandu.dk for yderlig hjælp

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 20:56

kan ikke løbe ved du *FASAG*

og jeg ser rigeligt med andre virklige mennesker..

og jeg er faktisk ikke på kandu ret meget..hmm

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 20:57

MOLO..skajpede du?..ahwa?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 20:58

mango - godkender dit hmmmm *GGG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 20:59

ahaaaaaaaa - afslørende for molo *GGG*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 21:00

ja vi forstår hinanden*GG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 21:09

Skajpede IKKE, MSN'ede IKKE eller ICQ'ede IKKE ...simpelthen fordi; det ikke findes på min maskine og fordi jeg har nok i Kandu.dk ...så får man nemlig også automatisk et par dages hyggepause og ferie ind imellem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 21:14

Citat
Keldd Send til en ven Dato : 07-12-04 20:41

Spørgsmål : "Er jeg blevet afhængig ........."

Ja det er du, men du har da Skype

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 21:19

nåeh nej..glemte jeg lige MOLO..

ajii jeg spurgte fordi så fik du muligheden for at svare som du gjorde **GG*

øehmm hva skal jeg så finde på..?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 21:44

ans:
Men du har da ret.
Jeg må så arbejde med mig selv,så jeg kan komme op af den suppedas.
Se nu har jeg indrømmet det,og jeg skal nok klare det.
Men hvad med jer andre,hvorherrebevares,ikke een af jer vil indrømme noget.Nøhh,det er "jeg talte med min mand" "jeg fik ryddet op" og den værste udflugt af alle "jeg gik en tur i den friske luft" og mere af samme skuffe.
Ikke een af jer har indrømmet at i var meget kede af at "Kandu" var nede,så var der også den her:
"men jeg kiggede en gang imellem" ja, hvem fanden i luften gjorde ikke det ha ha ha ha ha ha ,
i virkeligheden er i ligeså dødsyge som mig,tag så lige og indrøm det,så er der måske en chance for
HELBREDELSE.
Hørte jeg nogen sige De ikke ville helbredes????? Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 21:47

Ja vi KLAGER da ikke VEL? HMMPPFF!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 21:51

Det er mango's skyld Hendes maskine kan nemlig kun logge på, når hun sover

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-12-04 21:53

Keldd - jeg ved hvor slemt du havde det - for midt i vores Skype måtte du ud i køleskabet og hente et glas mælk............................det lød ikke godt.
Selv din Skype-forbindelse blev bedre - mon det var Kandu som sænkede din forbindelse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 21:56

Jamen jamen Keldd!

Jeg har da skrevet til dig på Skype for at høre om jeg var den eneste, der ikke kunne komme på kandu.
Jeg var så ikke den eneste. Derfor kunne jeg bruge tiden på noget andet i stedet for at sidde ved computeren for at finde ud af, hvorfor det ikke fungerede.

Bl.a. ringede jeg til kandu, men de tog ikke telefonen *LOL*

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 21:56

Yes,lad os gi' en eller anden skylden, ah mango,nah,vi må hellere finde en anden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 22:26

hahaha herlig tråd - men hvad var det nu lige spørgsmålet var *GGG*

gloede da også efter kandu - men gik ikke i panik *LOL*

Fik omsider ryddet grundigt op i nogle papirer jeg havde udsat - sådan ca meget for længe.

Ledte på nettet efter headset - trådløst - men fandt intet - og kan ikke bruge bluetooth - øv.

Nå ja - forskrækkede en stakkels kandu bruger - som jeg skylder en undskyldning - hermed gjort

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 22:27

Heldige asener

Jeg havde lige installeret servicepakke 2 til XP og var selvfølgelig sikker på, at det var det, der havde spærret på Kandu!

Så gæt hvem
- der har brugt 2 døgn på at rode rundt i indtillingerne på computeren?

-der har rodet så meget, at der ikke er hoved eller hale på noget som helst?

Rigtigt gættet - det har jeg

Men afhængig af Kandu - hvor får I dog den ide fra

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-04 22:43

Ripley
gør som jeg en anden gang det sker. Ring straks til den første du ved der har internet, og bed dem tjekke om skidtet virker der. Så er man sikker på at det ikke er ens eget isenkram der svigter.

Keldd

Hvad er det du vil høre???
At nogen brød sammen i hysterisk krampegråd og skulle til læge efter en portion stesoer, eller i affekt slog computeren ihjel eller noget andet ukontrolleret

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 22:51

dova:
Næh,det vil jeg da ikke høre,det var jo netop det jeg gjorde.
Jeg søger helbredelse.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 22:54

Det er min skyld..bare giv mig skylden..hulk

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 07-12-04 22:59

Dova, det var dog en smart ide, men jeg tror, at jeg panikkede så meget, at jeg vist må tage et nedtrapningskursus.
Hold da op, hvor jeg føler mig til grin over al mit roden rundt - nu fik jeg bevis for, hvorfor der er noget der hedder "PC på brugerniveau" - det er mig, jeg fattede ikke det halve af, hvad jeg havde lavet og det hjalp jo heller ikke på Kandu

Hilsen en "føler sig fjollet" Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-04 23:02

Keldd

Du skal ikke forvente medlidenhed fra dova. Hun kunne nemlig holde hovedet klart og være den første til at stille et spørgsmål efter "kandus" nedtur

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-12-04 23:22

du skal ikke være ked af det Ripley..jeg kunne have gjort nøjagtig det samme*GG*

Men jeg GJODE det ikke!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-12-04 23:26

ans:
Jeg tror hun er efter mig,ja.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-04 00:06

ans
Ja, allerede da jeg loggede på, var der ifølge tælleren 303 brugere online, ved nu ikke om den altid passer.
Men jeg fik på et tidspunkt i går at vide, "at den side du søger, er ophørt med at eksistere", så da blev jeg lidt negativ.
Så var min veninde på besøg idag, og hun kendte ikke Kandu, og så prøvede jeg for at se om det virkede og det må lige have været dengang det blev åbnet igen.

Keldd
så fandt jeg lige dit portræt

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 08-12-04 00:10

Søgte på Google i morges og der var 167 logget ind, så kunne det jo kun være stakkels mig, der var lukket ude

Og mango, du praler, hvis du lige havde installeret noget nyt, så havde du helt sikkert siddet ligesom mig

Knus Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 00:17

Hvad så dova,kan jeg regne med du melder dig til Skype i morgen??
Vi skal til at køre en kampagne om humanisme mellem kandu'er og ser gerne du er med.
Hilsen
Keldd.

Så du mango??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-04 00:37

TheRipley

Hvis du nu på Google havde set ordentlig efter, så var de 167, der var logget på fra den 5.12.04

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-12-04 00:54

Keldd
Ja nu har jeg set mango.

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-12-04 01:03

dova

Kom nu lige i din egen tråd og fortæl os "brugerne" om den må bruges til hvad vi vil.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 01:05

dova:
Har du set at vores ynglingsaversion optræder over i din tråd?Ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 08:30

Jeg må vist helle købe den der dovatråd og se, hvad der 'gik galt' efter jeg gik i seng ?

</NYSGERRIG>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 08-12-04 08:43

Molo..jeg kan ikke finde den tråd..hvor er den?

Jeg gik nemlig også iseng..og manden er hjemme idag med hold i ryggen, så vi skal have fundet en akupunktør.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 09:11

Jow jow mango. Her er den til 10 stærke : http://www.kandu.dk/dk/spg/55474

Sku' liiige... skrive no'et

Tænk kl.12 til 14 i dag har jeg vasketid ...og så må jeg igen forlade Kandu.dk i halve timer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 09:59

molo:
God tur i vaskekælderen.
Og jeg lover hermed højt og helligt,at jeg ikke vil sidde oppe den halve
nat og lade mig irritere mere,æv æv æv.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:02

Ja. G'mor'n Keldd

< og >

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 10:19

molo:
Jo,i lige måde,solen skinner og man kan se alt støvet,
bliver nødt til at angribe med støvsugeren.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 10:28

..også dig ! både miritdk og undertegnede er igang

http://www.kandu.dk/dk/spg/55542

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-04 16:01

Keldd
ROOOOLIG NU
ET af TO:
Endten er du i underskud af søvn
-eller også er du blevet forelsket i Kandu.
Så ingen grund til panik, det er panikken der dræber de fleste.
Det drejer sig bare om at indkredse problemet og se lyst på tilværelsen.
God bedring!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 17:49

mulberry:
Hvor er jeg GLAD fordi du vil hjælpe mig
Jeg har nu sovet 2 timer i eftermiddag,fordi der var en terroist på smalltalk i nat.
Og nu har jeg det rigtig godt faktisk så godt at jeg vil kigge på en hel bunke indlæg på Kandu
Egentlig tror jeg nu jeg er helbredt og vil fortsætte mit liv som hidtil
Hilsen
Keldd. oD oD oD

Kommentar
Fra : binky

Dato : 08-12-04 20:29

Hej Keldd
Gå i det lokale minefelt og køb nogle kandu-piller, og efter indtagelse så kan-du ikke mere, så har du løst dit problem.
mvh
binky

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-12-04 20:40

binky:
Du er vist en værre een.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 09-12-04 22:58

Tak for svaret mulberry. Jeg ved jeg altid kan regne med dig.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-12-04 23:04

Keldd..de billeder af tedd..hmm det må kunne gøres bedre!..hvorfor må vi ikke se ham?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-12-04 14:12

Husk endelig når i har benyttet eller bare set på et Tedd-link, at ................
...........betale afgifter til Tedd - spørg ikke hvorfor - bare betal. (ryste ryste)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 14:19

Eme:
Han han han harrrr lavet en kontrakt på mig!!!!!
Vi er her ovre: http://www.kandu.dk/dk/spg/55693
Hilsen
Keldd
dddet dddet er jjuul
oog oog jeg er iiiikke cccoooool

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-12-04 14:41

Hehe pigerne synes jeg ser sød ud!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-12-04 15:38

tedd:
Luk lige op for Skypen ved 19:00 tiden.
Keldd.