/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
nogle ideer, til hvad jeg kan sætte ind ~
Fra : rudik
Vist : 284 gange
40 point
Dato : 07-12-04 20:33

hej gruppe...

jeg ved godt at sådanne tubelige spørgsmål ikke høre hjemme nogle steder, men kun op i ens egen hjerne.
Men nu hvor jeg er ved at dø af ked som hed, så vil jegspørge om der er nogle der har nogle ideer til min webside, er der noget jeg mangler, noget som jeg simpelthen bliver nød til at have lagt ind eller nogle gode ideer, eller noget...

nej kan da over hovedt ikke stave idag, men håber det går

Men som sagt, leder efter gode ideer til hvad jeg kan sætte ind på min webside.

URL adressen: Http://rudik.dk
navn: rudik.dk
hostet: surftown.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-12-04 20:43

Ja. Du kan arbejde lidt mere med din bannergrafik øverst på siden. Den kan sagtens gøres mere interessant og forfinet.

En indbydende grafik 'lokker' folk til

Jeg tænker noget i stil med : http://www.rogerdean.com/postcards/index.htm

IMHO </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-12-04 22:29

så du vil have at jeg skal KYLE matrix emnet ud af bagdøren?

eller er det banneren der stinker ?

Det er min ven der har lavet det

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 07-12-04 22:33

haha. ved at kigge på http://www.rogerdean.com/postcards/index.htm banner, er det lige før man bliver sø-syg

//RUdik

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 40 point
Dato : 08-12-04 07:59

Det er topbanneret og det var nu noget henad selve postkortmotiverne jeg tænkte på som grafik

..eller i retning af : http://www.stl-online.net/vanya/fossart/fossvirtual.html

Jeg ved godt at disse illustrationer er paintbrush art, men med lidt tålmod kan man klippe, klistre og modificerer billeder i Photoshop, så selv en grafisk analfabet som jeg, kan lave flotte ting !

Dit topbanner får mig til at tænke på TeleToppies og børnetime

.. og det er vel ikke liiiige dét, der er meningen med dit site ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 08-12-04 13:36

NEJ haha. min ven ser faktisk TEletoppies
ej okay

hee. så må jeg jo selv igang med et, i photoshop

er bare ikke særlig god til at lave et banner.
hmm, nogle steder man kan finde hjælp fra? hehe.

Men matrix tema'et er godt nok?

jeg er jo os stadig kun et barn

//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 14:56

Jo jo; Matrix ok.

Hjælp at hente til design af Top-Banner? : http://www.kandu.dk/dk/emne/30216

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 08-12-04 17:22

hehe. har lavet et lille banner i photoshop er ikke færdig med det.

man bliver helt sulten af at se på det

den der skrift mener ind om bolsjer jeg har selv lavet det fra bunden. altså skriften og baggrunden.

banneret kan se her:
http://www.rudik.dk/banner1.jpg

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 08-12-04 17:30

ska nok ændre teksten.
//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-12-04 17:57

Meget bedre !

...og teksten er da Ok.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 08-12-04 19:12

hvad så nu? www.rudik.dk
accepter lige dit svar. men skriv lige om jeg mangler at tage et vigtigt emne op.

Kunne det være en ide, hvis jeg lavede en under hjemmeside. som en slags guide til hvordan man laver en webside som den jeg har med samme CMS system, bare 100% gratis.

hvor der fx er nogle knapper hvor der står:

FTP
Hvad er CMS
Hvad er php-fusion
hvad kan man med et CMS system?
Opret en gratis FTP plads.
Få PHP-Fusion til websiden| under menu; (download php-fusion) (upload PHP-fusion til din FTP) (installer PHP-fusion på din FTP)

//rudik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 04:04

For det første :

Dit topbanner er lige i øjet Det ballancerer fint med temaet for siden og farverne. Godt gået !!!

For det andet :

Hvorvidt du skal have flere emner på siden er helt op til dig eget temperement.Omkring en guide til at lave en lignende side med samme system? Der er da ikke ligefrem nogen grund til at opfordre besøgende på din side, til at bygge et konkurrerende site
Da brugerne jo selv kan foreslå flere emner, synes jeg egentlig at du skal lade dem bestemme

For det tredie :

Måske du skulle sætte denne fine lille ting under Flash film : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-12-04 04:13

Ps. Jeg stemte på din side hos http://topsites.bvdesigns.net og tænkte det måske var smart lige som de andre topsites, at sætte et miniature banner ind der ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 09-12-04 07:19

jo tak molokyle.

du har ret hvad angår guiden.

og tak.

//rudik

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 09-12-04 07:20

Tak for svaret molokyle.
Tusinde tak molokyle

//rudik