/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tommeltot
Fra : joanjoergensen
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 07-12-04 19:36

Hvad betyder symbolet "Tommeltot" ?

JA man må jo spørge, når man ikke véd det.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 19:38

umiddelbart - så er det jo ikke et symbol - men tommeltot - fordi man brugte tommelfingeren til at ca. måle en tomme med

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-12-04 19:46

Mener det betyder klik på venstre musetast.
Ser det nogen gange f.eks. i forbindelse med "thumbnail-click for larger image" og der virker det med at klikke på venstre musetast.
mvh dova

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 07-12-04 19:48

Mener du ikke "THUMBNAILS"? Et lille billede som henvisning til et større billede

Accepteret svar
Fra : nebis

Modtaget 60 point
Dato : 07-12-04 19:54

Det betyder at spørgsmålet er blevet besvaret

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 07-12-04 19:58

Det er noget programmører bruger f eks til et familiealbum---en række billeder af familien hver for sig-ved klik på onkel åge ,ligger onkel åges familie portrætter neden under

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 07-12-04 19:59

Oh nej, jeg har da udformet det spørgsmål helt forkert. men jeg tænkte, at rigtig rutinerede Kandu-brugere fattede, at jeg mente en knyttet hånd m. tommelen opad -
vist ved siden af f.eks. et foreslag, som lægges ind i Kandu's "Tip" til bedømmelse.
See?
Der optræder det vel som et symbol for et eller andet - men hvad?

Godkendelse af svar
Fra : joanjoergensen

Dato : 07-12-04 20:06

Tak for svaret nebis. klart og tydeligt!
Joan

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-12-04 20:09

Hold musetasten på tommeltotten, så kommer der en lille boks frem, hvor der står besvaret. Det samme gør sig gældende ved tilsvarende symboler.

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 07-12-04 20:10

Du er vist en rigtig strik joanjoergensen

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 07-12-04 20:16

Til Olepost: det er du vist også -->> "klik på onel Åge - he he"

Til Grethe :tak! - ærgerligt at jeg íkke kan gi' dig point!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-04 20:43

hahahahaha herligt spørgsmål - stjerner til joanjoergensen

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 07-12-04 21:16

Åh. 1000 tak miritdk! det er alt for mege, [hør] men ser du, når man er næsten nybegynder hos Kandu, er der så meget man ikke véd. Og når man så selv har være så
knaldhamrende intelligent at lægge et (efter egen mening - hm) godt tip ind i TIPS og så ser, at der er sådan en tommeltot ved siden af det tip man kom med - og alle de andre har stjerne, så tænker man jo: HVA' NU? og hvad betyder det? hvorfor har alle de andre stjerner og jeg kun en knyttet hånd??
Derfor spurgte jeg det kloge panel og fik da også svar, og det er man glad for